odłączanie cylindrów - pytanie

Dyskusje na temat Škody Karoq I generacji (2017-2022)
michjed
Posty: 201
Rejestracja: 24 kwie 2018, 22:06
Samochód: Skoda Karoq Style 1,5 TSI DSG

Re: odłączanie cylindrów - pytanie

Post autor: michjed »

Andrew1962 pisze:Czyli jeśli tak to z biegiem czasu dwa będą bardziej wyeksploatowane?! Chyba to nie jest fajne :(

Wysłane z mojego LG-K220 przy użyciu Tapatalka
Tak właśnie sądziłem, że teraz to będzie problemem na tym forum Obrazek ten silnik naprawdę nie dużo czasu spędza w tym trybie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Była srebrna Octavia II Fl Combi Style 1,4 TSI. Obecnie czarny Karoq Style 1,5 TSI+DSG i srebrna Fabia III Style 1,2 TSI+DSG

Sponsor

Re: odłączanie cylindrów - pytanie

Sponsor


Awatar użytkownika
Andrew1962
Posty: 372
Rejestracja: 02 lis 2018, 9:41
Samochód: Skoda Karoq Style 1.5

Re: odłączanie cylindrów - pytanie

Post autor: Andrew1962 »

No nie wiem. Dziś jadąc w trybie eco na przejechanych 100 km z 15 miałem komunikaty więc to jakieś 15% a czy będzie problem? Pewnie za wcześnie bo to wyrokować?

Wysłane z mojego LG-K220 przy użyciu Tapatalka



michjed
Posty: 201
Rejestracja: 24 kwie 2018, 22:06
Samochód: Skoda Karoq Style 1,5 TSI DSG

Re: odłączanie cylindrów - pytanie

Post autor: michjed »

Andrew1962 pisze:No nie wiem. Dziś jadąc w trybie eco na przejechanych 100 km z 15 miałem komunikaty więc to jakieś 15% a czy będzie problem? Pewnie za wcześnie bo to wyrokować?

Wysłane z mojego LG-K220 przy użyciu Tapatalka
Ciesz się samochodem a nie szukaj dziury Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Była srebrna Octavia II Fl Combi Style 1,4 TSI. Obecnie czarny Karoq Style 1,5 TSI+DSG i srebrna Fabia III Style 1,2 TSI+DSG

Awatar użytkownika
Andrew1962
Posty: 372
Rejestracja: 02 lis 2018, 9:41
Samochód: Skoda Karoq Style 1.5

Re: odłączanie cylindrów - pytanie

Post autor: Andrew1962 »

To nie "dziura" a zwykła ludzka ciekawość :lol:

michjed
Posty: 201
Rejestracja: 24 kwie 2018, 22:06
Samochód: Skoda Karoq Style 1,5 TSI DSG

Re: odłączanie cylindrów - pytanie

Post autor: michjed »

Andrew1962 pisze:To nie "dziura" a zwykła ludzka ciekawość :lol:
„Dziura” bo już się zastanawiasz czy te dwa cylindry nie będą bardziej zużyte Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Była srebrna Octavia II Fl Combi Style 1,4 TSI. Obecnie czarny Karoq Style 1,5 TSI+DSG i srebrna Fabia III Style 1,2 TSI+DSG

Leszeq
Posty: 34
Rejestracja: 07 wrz 2018, 13:18
Samochód: Karoq Style 1.5 TSI DSG

Re: odłączanie cylindrów - pytanie

Post autor: Leszeq »

Andrew1962 pisze: 24 mar 2019, 17:25 Czyli jeśli tak to z biegiem czasu dwa będą bardziej wyeksploatowane?! Chyba to nie jest fajne :(
Nie będą bardziej wyeksploatowane. Nadal wszystkie 4 tłoki poruszają się w cylindrach. Po prostu tylko w 2 następuje spalanie. Największe zużycie jest od poruszania się tłoka a nie od tego czy następuje spalanie.

Także każdy z tłoków tyle samo będzie się ruszał jak inne.

Awatar użytkownika
NAIMAD71
Posty: 126
Rejestracja: 17 lut 2018, 18:38
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Re: odłączanie cylindrów - pytanie

Post autor: NAIMAD71 »

Leszeq pisze: 28 mar 2019, 8:41
Andrew1962 pisze: 24 mar 2019, 17:25 Czyli jeśli tak to z biegiem czasu dwa będą bardziej wyeksploatowane?! Chyba to nie jest fajne :(
Nie będą bardziej wyeksploatowane. Nadal wszystkie 4 tłoki poruszają się w cylindrach. Po prostu tylko w 2 następuje spalanie. Największe zużycie jest od poruszania się tłoka a nie od tego czy następuje spalanie.

Także każdy z tłoków tyle samo będzie się ruszał jak inne.
Zgadzam się w 100 proc. :ugeek:

ODPOWIEDZ