Akcja serwisowa - Karoq 2022
Akcja serwisowa - Karoq 2022
W połowie sierpnia 2022 roku odebrałem fabrycznie nowego Karoqa 1.5 DSG (polift). W styczniu otrzymałem wiadomość, że mój egzemplarz kwalifikuje się do akcji serwisowej polegającej na wymianie chłodnicy. Ani ona, ani żadna inna część auta nie daje póki co żadnych oznak jakiejkolwiek awarii. Dziś z ciekawości wpisałem VIN mojego samochodu do skodowskiej wyszukiwarki akcji przywoławczych i otrzymałem komunikat, że pojazd nie kwalifikuje się do żadnej akcji tego typu. VAG/Skoda nie powiadomiła też o takiej akcji UOKiK. Szczerze mówić nie uśmiecha mi się taki zabieg na fabrycznie nowym aucie. Obawiam się, że przy odsprzedaży oznaki ingerencji serwisowej utrudnią mi odsprzedaż i wpłyną negatywnie na wartość auta. Co o tym sądzicie? Spotkaliście się z czymś takim?
Re: Akcja serwisowa - Karoq 2022
Moim zdaniem to zajedź do serwisu i się zapytaj o tą akcję. Nie wymienisz to wtedy dopiero możesz mieć problem przy odsprzedaży
Re: Akcja serwisowa - Karoq 2022
Wymiana chłodnicy to nie rocket science, jak się choć trochę postarają to nie będzie śladu. U mnie zrzucali zderzek do gwarancyjnej wymiany lamp- w życiu bym nie poznał, że ktoś tam choćby 1 śrubkę odkręcił.