Karoq Sportline
Re: Karoq Sportline
W tej wersji to tylko 2.0TSI 190KM.
Re: Karoq Sportline
I na taką wersję czekałem od wprowadzenia Karoqa na rynek.
Czy ktoś może napisać coś wiecej na temat silnika 2.0 TSI 190 km ?
Waham się pomiędzy 2.0, a 1.5.
Obecnie jeżdżę Peugotem 308 II z 2014 1.6 THP, w którym 2 razy naprawiałem rozrząd.....
Czy ktoś może napisać coś wiecej na temat silnika 2.0 TSI 190 km ?
Waham się pomiędzy 2.0, a 1.5.
Obecnie jeżdżę Peugotem 308 II z 2014 1.6 THP, w którym 2 razy naprawiałem rozrząd.....
Re: Karoq Sportline
Jeśli twój budżet pozwala to zdecydowanie 2.0TSI. 1.5 jest zdecydowanie za słaby to tego nadwozia. Do spokojnej jazdy wystarczy, ale szału nie ma.
Re: Karoq Sportline
Kwestia co kto potrzebuje, osobiście uważam, że dla większości 150 wystarczy, szału nie ma, ale jazda jest przyjemna.
Coś większego zawsze może się przydać ale kosztem spalania, cudów nie ma.
Jeśli kogoś stać na 190KM to SUPER, tylko szerokości życzyć
Coś większego zawsze może się przydać ale kosztem spalania, cudów nie ma.
Jeśli kogoś stać na 190KM to SUPER, tylko szerokości życzyć
Seat ATECA FR 2.0 TSI DSG 4Drive Biały
Re: Karoq Sportline
Jeżdżę głównie w dużym mieście. Latem przesiadam się na rower/skuter.
Raz miesiącu wypad okolo 300 km drogami krajowymi i raz w miesiącu 200 km autostradą.
Prawie zawsze zabieram pasażerów z bla bla car, a w przyszłości myślę o powiększeniu rodziny.
O ile mój Peugot 125 KM na autostradzie daję radę, tak przy pełnym obłożeniu, jadąc drogą krajową i mijając tiry- muszę go mocno żyłować.
Obawiam się, iż Karoq 150 KM, 4x4 plus adaptacyjne zawieszenie(domniemam, że zwiększa wagę) będzie miał ten sam problem.
Pytanie tylko, czy w silniku 2.0 TSI występują problemy z rozrządem i nadmiernym spalaniem oleju ?
W internecie jest kilka testów samochodów z tym silnikiem, jednakże nie mogę znaleźć testu samego silnika.
Może ktoś z forumowiczów ma doświadczenia z silnikiem 2.0 TSI 190 KM ?
Raz miesiącu wypad okolo 300 km drogami krajowymi i raz w miesiącu 200 km autostradą.
Prawie zawsze zabieram pasażerów z bla bla car, a w przyszłości myślę o powiększeniu rodziny.
O ile mój Peugot 125 KM na autostradzie daję radę, tak przy pełnym obłożeniu, jadąc drogą krajową i mijając tiry- muszę go mocno żyłować.
Obawiam się, iż Karoq 150 KM, 4x4 plus adaptacyjne zawieszenie(domniemam, że zwiększa wagę) będzie miał ten sam problem.
Pytanie tylko, czy w silniku 2.0 TSI występują problemy z rozrządem i nadmiernym spalaniem oleju ?
W internecie jest kilka testów samochodów z tym silnikiem, jednakże nie mogę znaleźć testu samego silnika.
Może ktoś z forumowiczów ma doświadczenia z silnikiem 2.0 TSI 190 KM ?
Re: Karoq Sportline
Popatrz na to ile w mieście pali 1,5 tsi , dodaj do tego 2-3 litry bo to 2,0 tsi plus większa waga i odpowiedz sobie na pytanie czy warto dla dwóch wypadów w miesiącu. Ja z tego powodu zrezygnowałem z octavii combii rs.redbe pisze:Jeżdżę głównie w dużym mieście. Latem przesiadam się na rower/skuter.
Raz miesiącu wypad okolo 300 km drogami krajowymi i raz w miesiącu 200 km autostradą.
Prawie zawsze zabieram pasażerów z bla bla car, a w przyszłości myślę o powiększeniu rodziny.
O ile mój Peugot 125 KM na autostradzie daję radę, tak przy pełnym obłożeniu, jadąc drogą krajową i mijając tiry- muszę go mocno żyłować.
Obawiam się, iż Karoq 150 KM, 4x4 plus adaptacyjne zawieszenie(domniemam, że zwiększa wagę) będzie miał ten sam problem.
Pytanie tylko, czy w silniku 2.0 TSI występują problemy z rozrządem i nadmiernym spalaniem oleju ?
W internecie jest kilka testów samochodów z tym silnikiem, jednakże nie mogę znaleźć testu samego silnika.
Może ktoś z forumowiczów ma doświadczenia z silnikiem 2.0 TSI 190 KM ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Była srebrna Octavia II Fl Combi Style 1,4 TSI. Obecnie czarny Karoq Style 1,5 TSI+DSG i srebrna Fabia III Style 1,2 TSI+DSG
Re: Karoq Sportline
2.0TSI przy szybszej jeździe będzie z pewnością palił więcej od 1.5TSI. Ale z tych testów które czytałem, to przy spokojnej jeździe 2.0TSI pali porównywalnie co 1.5TSI. Występuje tu pewien paradoks silnika 1.5TSI, który został skonstruowany, tak sądzę, z myślą bardziej o czystości spalin i przyszłych normach eko, niż o oszczędnościach paliwa. Nie wiem, tylko dlaczego akurat w Karoqu spalanie jest wyraźnie największe spośród silników 1.5TSI w grupie VAG o porównywalnej masie (skrzynia biegów?).michjed pisze: ↑06 sie 2018, 11:56Popatrz na to ile w mieście pali 1,5 tsi , dodaj do tego 2-3 litry bo to 2,0 tsi plus większa waga i odpowiedz sobie na pytanie czy warto dla dwóch wypadów w miesiącu. Ja z tego powodu zrezygnowałem z octavii combii rs.redbe pisze:Jeżdżę głównie w dużym mieście. Latem przesiadam się na rower/skuter.
Raz miesiącu wypad okolo 300 km drogami krajowymi i raz w miesiącu 200 km autostradą.
Prawie zawsze zabieram pasażerów z bla bla car, a w przyszłości myślę o powiększeniu rodziny.
O ile mój Peugot 125 KM na autostradzie daję radę, tak przy pełnym obłożeniu, jadąc drogą krajową i mijając tiry- muszę go mocno żyłować.
Obawiam się, iż Karoq 150 KM, 4x4 plus adaptacyjne zawieszenie(domniemam, że zwiększa wagę) będzie miał ten sam problem.
Pytanie tylko, czy w silniku 2.0 TSI występują problemy z rozrządem i nadmiernym spalaniem oleju ?
W internecie jest kilka testów samochodów z tym silnikiem, jednakże nie mogę znaleźć testu samego silnika.
Może ktoś z forumowiczów ma doświadczenia z silnikiem 2.0 TSI 190 KM ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
A co do wersji 1.5TSI 4x4, to zgadzam się, masa napędu, to dodatkowo do 1 litra paliwa więcej na setkę. Czyli jeżdżąc w lecie wozimy ponad 100 kg dodatkowego balastu.
Re: Karoq Sportline
Moje doświadczenia są takie, że nawet w testach kłamią nie ma siły 2,0 tsi musi więcej palić.Kraq pisze:2.0TSI przy szybszej jeździe będzie z pewnością palił więcej od 1.5TSI. Ale z tych testów które czytałem, to przy spokojnej jeździe 2.0TSI pali porównywalnie co 1.5TSI. Występuje tu pewien paradoks silnika 1.5TSI, który został skonstruowany, tak sądzę, z myślą bardziej o czystości spalin i przyszłych normach eko, niż o oszczędnościach paliwa. Nie wiem, tylko dlaczego akurat w Karoqu spalanie jest wyraźnie największe spośród silników 1.5TSI w grupie VAG o porównywalnej masie (skrzynia biegów?).michjed pisze: ↑06 sie 2018, 11:56Popatrz na to ile w mieście pali 1,5 tsi , dodaj do tego 2-3 litry bo to 2,0 tsi plus większa waga i odpowiedz sobie na pytanie czy warto dla dwóch wypadów w miesiącu. Ja z tego powodu zrezygnowałem z octavii combii rs.redbe pisze:Jeżdżę głównie w dużym mieście. Latem przesiadam się na rower/skuter.
Raz miesiącu wypad okolo 300 km drogami krajowymi i raz w miesiącu 200 km autostradą.
Prawie zawsze zabieram pasażerów z bla bla car, a w przyszłości myślę o powiększeniu rodziny.
O ile mój Peugot 125 KM na autostradzie daję radę, tak przy pełnym obłożeniu, jadąc drogą krajową i mijając tiry- muszę go mocno żyłować.
Obawiam się, iż Karoq 150 KM, 4x4 plus adaptacyjne zawieszenie(domniemam, że zwiększa wagę) będzie miał ten sam problem.
Pytanie tylko, czy w silniku 2.0 TSI występują problemy z rozrządem i nadmiernym spalaniem oleju ?
W internecie jest kilka testów samochodów z tym silnikiem, jednakże nie mogę znaleźć testu samego silnika.
Może ktoś z forumowiczów ma doświadczenia z silnikiem 2.0 TSI 190 KM ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
A co do wersji 1.5TSI 4x4, to zgadzam się, masa napędu, to dodatkowo do 1 litra paliwa więcej na setkę. Czyli jeżdżąc w lecie wozimy ponad 100 kg dodatkowego balastu.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Była srebrna Octavia II Fl Combi Style 1,4 TSI. Obecnie czarny Karoq Style 1,5 TSI+DSG i srebrna Fabia III Style 1,2 TSI+DSG