DSG
Re: DSG
Ja wymianę sprzegiel przy przebiegu ok 150 tys km traktowalbym jako zużycie eksploatacyjne i będę gotów po 7-8 latach wydać te 3-4 tys zł. Gorzej jak mi coś padnie rok po gwarancji przy 70 tys km. :-/ A wymianę zlecę specjalistom, nie będę się uczył z filmów z youtube-a.
Re: DSG
https://www.auto-swiat.pl/porady/eksplo ... zxRo8RGMWs
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 510
- Rejestracja: 14 wrz 2018, 12:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Karoq Style 1.5TSI
Re: DSG
Takie moje spostrzeżenie. Kupiłem manual bo się bałem suchego DSG i teraz trochę żałuje. Trzeba było brać z DSG i gonić przy 100k km jakiemuś łowcy okazji Chodzi o to, że jak siedzę w Karoq to jeszcze często odruchowo cisnę po prostu gaz na światłach a ten stoi :E Jak się zamyśle to podświadomie myślę że to automat :E Tak jakby cały ten samochód był zrobiony pod automat a potem mu ktoś ręczną skrzynie wsadził. Jak ktoś nie jeździł automatem to może tego nie poczuje ale w innym wypadku mówię wam jest śmiesznie
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 07 lut 2019, 17:42
- Samochód: Skoda Karoq 1.5 TSI DSG 4x4
Re: DSG
Z tego co wiem to tak - DQ381 jest w 1.5TSI 4x4.
Z resztą VW ma tylko dwa typy skrzyń DSG 7 biegowych do 4x4 dla silników montowanych poprzecznie - właśnie DQ381 i starszą DQ500.
Co do stwierdzenia, że jest "z tych słabszych i dla słabszych silników" to się nie zgodzę.
Zarówno Golf R jak i Cupra Ateca (300KM/400Nm) mają też DQ381.
Generalnie uważam, że DQ381 razem z 1.5TSI powinna być (prawie) wieczna, widząc co ta skrzynia potrafi znieść w Golfie R.
Z resztą VW ma tylko dwa typy skrzyń DSG 7 biegowych do 4x4 dla silników montowanych poprzecznie - właśnie DQ381 i starszą DQ500.
Co do stwierdzenia, że jest "z tych słabszych i dla słabszych silników" to się nie zgodzę.
Zarówno Golf R jak i Cupra Ateca (300KM/400Nm) mają też DQ381.
Generalnie uważam, że DQ381 razem z 1.5TSI powinna być (prawie) wieczna, widząc co ta skrzynia potrafi znieść w Golfie R.