Wady Karoqa

Dyskusje na temat Škody Karoq I generacji (2017-2022)
Kraq
Posty: 528
Rejestracja: 19 lis 2017, 13:33

Re: Wady Karoqa

Post autor: Kraq »

JareK77 pisze: 14 sie 2019, 12:16
sebekdj pisze: 14 sie 2019, 11:52
JareK77 pisze: 14 sie 2019, 7:09

W wersji Sportline kierownica sportowa była w standardzie.
Na dodatek tylko w Sportline sportowa może być podgrzewana. W innych wersjach już nie. Nadgorliwy marketing ;)
W Sportlinie jest podgrzewana?
Polityka Skody jest dziwna. W Sportline kierownica jest podgrzewana, a w Style nie.



Sponsor

Re: Wady Karoqa

Sponsor


mans
Posty: 544
Rejestracja: 26 lis 2017, 13:19
Lokalizacja: Europa
Samochód: VW Tiguan FL 1.5 TSI DSG7

Re: Wady Karoqa

Post autor: mans »

Za to w Style są podgrzewane siedzenia z przodu w standardzie a w Sportline dopłata 800zł :?

arttronic
Posty: 5
Rejestracja: 30 wrz 2019, 23:02
Samochód: Karoq 1.5 TSI DSG

Re: Wady Karoqa

Post autor: arttronic »

Witam
Odnośnie wad, ale nie wiem czy to wada czy problem z softem ale chyba nie działa mi poprawnie DMS. Po przełączeniu na tryb sport nie ma żadnej różnicy w działaniu pedału gazu. Mam jeszcze octavkę 3 z motorem 1,4 w manualu i tam po zmianie na sport auto dostaje niezłego kopa. Jak to jest u Was?

michjed
Posty: 201
Rejestracja: 24 kwie 2018, 22:06
Samochód: Skoda Karoq Style 1,5 TSI DSG

Re: Wady Karoqa

Post autor: michjed »

U mnie czuć różnicę po zmianie na S, samochód reaguje żwawiej na delikatne naciśnięcie gazu. Pamiętajmy tylko o tym, że po ponownym uruchomieniu silnika, silnik automatycznie powraca do trybu Normal.
Była srebrna Octavia II Fl Combi Style 1,4 TSI. Obecnie czarny Karoq Style 1,5 TSI+DSG i srebrna Fabia III Style 1,2 TSI+DSG

Shadoon
Posty: 659
Rejestracja: 05 paź 2018, 22:29
Samochód: Škoda Octavia 1.4 TSI manual

Re: Wady Karoqa

Post autor: Shadoon »

arttronic pisze:Witam
Odnośnie wad, ale nie wiem czy to wada czy problem z softem ale chyba nie działa mi poprawnie DMS. Po przełączeniu na tryb sport nie ma żadnej różnicy w działaniu pedału gazu. Mam jeszcze octavkę 3 z motorem 1,4 w manualu i tam po zmianie na sport auto dostaje niezłego kopa. Jak to jest u Was?
Tryb sport u mnie przy DSG jest zdecydowanie inny w odczuciu od normal. Zmiana kolejnych przełożeń następuje przy górnej granicy obrotów - silnik wyżej kręci. Jak to jest odczuwalne i na czym polega w przypadku manualnej skrzyni nie wiem.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka


arttronic
Posty: 5
Rejestracja: 30 wrz 2019, 23:02
Samochód: Karoq 1.5 TSI DSG

Re: Wady Karoqa

Post autor: arttronic »

Może się mylę bo nie mam doświadczenia ale chyba czym innym jest tryb sport załączany lewarkiem skrzyni biegów a co innego daje tryb sport włączany z menu DMS. Można w konfiguracji przy zakupie auta wybrać DSG bez przycisku DMS i też jest tryb sport wybierany lewarkiem. Wydaje mi się że tak jak to mam w octavce powinna zmieniać się charakterystyka działania pedału gazu a tu tak nie jest.

Shadoon
Posty: 659
Rejestracja: 05 paź 2018, 22:29
Samochód: Škoda Octavia 1.4 TSI manual

Re: Wady Karoqa

Post autor: Shadoon »

arttronic pisze:Może się mylę bo nie mam doświadczenia ale chyba czym innym jest tryb sport załączany lewarkiem skrzyni biegów a co innego daje tryb sport włączany z menu DMS. Można w konfiguracji przy zakupie auta wybrać DSG bez przycisku DMS i też jest tryb sport wybierany lewarkiem. Wydaje mi się że tak jak to mam w octavce powinna zmieniać się charakterystyka działania pedału gazu a tu tak nie jest.
Nie wiem, czy wpływa na pedał gazu, ale DMS steruje tez innymi parametrami auta, np. w sport dobrze "usztywnia" kierownicę, co jest wyraźnie odczuwalne.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka


arttronic
Posty: 5
Rejestracja: 30 wrz 2019, 23:02
Samochód: Karoq 1.5 TSI DSG

Re: Wady Karoqa

Post autor: arttronic »

Ok wszystko się zgadza ale mój problem dotyczył tylko reakcji na pedał gazu.

Bodzio
Posty: 30
Rejestracja: 04 lut 2020, 7:18
Samochód: Skoda Karoq 2,0 tdi 4x4

Re: Wady Karoqa

Post autor: Bodzio »

Witam
Podstawowa "wada" to start-stop którego nie da się na stałe wyłączyć przyciskiem tak jak np w BMW .Druga "wada" - za słaby akumulator do Diesla 2,0 ( 75 Ah ) z max elektrycznym doposażeniem i niewłaściwie ustawiony prąd Ładowania - powinno być ponad 14 V na wolnych obrotach . Reszta adekwatna do ceny - a nawet lepiej . Wg mnie - nie ma lepszego , lepiej wyposażonego crossovera tej klasy w takiej cenie .

ArKos
Posty: 260
Rejestracja: 29 lis 2019, 14:56
Lokalizacja: śląsk
Samochód: Karoq Sportline 1,5 TSI

Re: Wady Karoqa

Post autor: ArKos »

Dla mnie jak do tej pory najbardziej wk***ce jest wlewanie się dużych ilości wody podczas jazdy w deszczu z leciutko uchyloną szybą. W żadnym z wcześniej posiadanych aut nie miałem tego problemu, uchylałem za 2cm szybę i spokojnie można było jechać. Tu strugami się wlewa... muszę pomyśleć o owiewkach, bo można zwariować...

ODPOWIEDZ