Wady Karoqa
Re: Wady Karoqa
@Kraq. Większość wad które wymieniłeś to raczej cechy wynikające z tego, że to SUV a nie kompakt.
- User karoq
- Posty: 213
- Rejestracja: 09 wrz 2018, 14:00
- Samochód: Karoq 2.0 Tdi. Dsg. 4x4.style
Re: Wady Karoqa
Bo jest jasno a jak bedzie ciemniej zapali ci sie dioda podswietlajaca kontrolke ze zapalily sie swiatla , ja mam zawsze na AutoRobertG7 pisze:Na tablicy nie ma, ale przy pokrętle wyboru świateł, w trybie AUTO jak zapalą się mijania, to zapala się kontrolka postojowych.
Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka
Re: Wady Karoqa
To właśnie napisałem, że na tablicy nie ma, ale przy pokrętle jest "informacja", że włączyły się mijania.User karoq pisze: ↑13 paź 2020, 12:24Bo jest jasno a jak bedzie ciemniej zapali ci sie dioda podswietlajaca kontrolke ze zapalily sie swiatla , ja mam zawsze na AutoRobertG7 pisze:Na tablicy nie ma, ale przy pokrętle wyboru świateł, w trybie AUTO jak zapalą się mijania, to zapala się kontrolka postojowych.
Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka
Warto też sobie w menu ustawić przy jakim zaciemnieniu mają się włączać mijania. Standardowo zapalają się przy bardzo jasnej aurze.
Re: Wady Karoqa
I tak jest najbezpieczniej.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Re: Wady Karoqa
1500km przejechane i mam parę spostrzeżeń nt wad auta.
Pierwsze co to głośne zawieszenie. Przy jeździe po kostce brukowej lub krótkich wybojach słychać wyraźne dudnienie. W moim starym Golfie V zawieszenie jest lepiej wytłumione. W Skodzie chyba pokuszę się o wyciszenie nadkoli w bagażniku bo to z tamtąd najbardziej dudni.
Druga wada- tryb 2 cylindrowy. Co prawda nic nie szarpie przy jego aktywacji ale za to wyraźnie zmienia się dźwięk wydechu. Zaczyna burczeć. No i kiedy ten tryb jest aktywny i wcisniemy gaz do dechy jest minimalna, acz zauważalna zwłoka w przyspieszaniu. Jak gwara minie to pojadę do tunera to dezaktywować. W miescie to nawet nie przeszkadza ale na trasie już tak, w sensie irytuje mnie ten dźwięk.
W skrzyni manualnej jednak ciut zbyt duża różnica między przełożeniami 2 i 3 biegu. 3 powinna być trochę krótsza aby dawała wyraźny zryw od tych 40km/h.
Wycieraczka kierowcy mogłaby zbierać bliżej lewego słupka- teraz jest dość gruby obszar nieodgarnięty.
I w zasadzie tyle na ten moment, poza tymi wadami wóz jest fporzo i lubię nim jezdzić.
Pierwsze co to głośne zawieszenie. Przy jeździe po kostce brukowej lub krótkich wybojach słychać wyraźne dudnienie. W moim starym Golfie V zawieszenie jest lepiej wytłumione. W Skodzie chyba pokuszę się o wyciszenie nadkoli w bagażniku bo to z tamtąd najbardziej dudni.
Druga wada- tryb 2 cylindrowy. Co prawda nic nie szarpie przy jego aktywacji ale za to wyraźnie zmienia się dźwięk wydechu. Zaczyna burczeć. No i kiedy ten tryb jest aktywny i wcisniemy gaz do dechy jest minimalna, acz zauważalna zwłoka w przyspieszaniu. Jak gwara minie to pojadę do tunera to dezaktywować. W miescie to nawet nie przeszkadza ale na trasie już tak, w sensie irytuje mnie ten dźwięk.
W skrzyni manualnej jednak ciut zbyt duża różnica między przełożeniami 2 i 3 biegu. 3 powinna być trochę krótsza aby dawała wyraźny zryw od tych 40km/h.
Wycieraczka kierowcy mogłaby zbierać bliżej lewego słupka- teraz jest dość gruby obszar nieodgarnięty.
I w zasadzie tyle na ten moment, poza tymi wadami wóz jest fporzo i lubię nim jezdzić.
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 09 paź 2019, 20:10
- Samochód: Karoq 1.0 TSI STYLE pakiet comfort
Re: Wady Karoqa
Co do wycieraczek to bez problemu można to samodzielnie zmienić Wygłuszenie nadkoli to faktycznie dobra opcja.Puchacz pisze: ↑04 sty 2022, 9:01 1500km przejechane i mam parę spostrzeżeń nt wad auta.
Pierwsze co to głośne zawieszenie. Przy jeździe po kostce brukowej lub krótkich wybojach słychać wyraźne dudnienie. W moim starym Golfie V zawieszenie jest lepiej wytłumione. W Skodzie chyba pokuszę się o wyciszenie nadkoli w bagażniku bo to z tamtąd najbardziej dudni.
Druga wada- tryb 2 cylindrowy. Co prawda nic nie szarpie przy jego aktywacji ale za to wyraźnie zmienia się dźwięk wydechu. Zaczyna burczeć. No i kiedy ten tryb jest aktywny i wcisniemy gaz do dechy jest minimalna, acz zauważalna zwłoka w przyspieszaniu. Jak gwara minie to pojadę do tunera to dezaktywować. W miescie to nawet nie przeszkadza ale na trasie już tak, w sensie irytuje mnie ten dźwięk.
W skrzyni manualnej jednak ciut zbyt duża różnica między przełożeniami 2 i 3 biegu. 3 powinna być trochę krótsza aby dawała wyraźny zryw od tych 40km/h.
Wycieraczka kierowcy mogłaby zbierać bliżej lewego słupka- teraz jest dość gruby obszar nieodgarnięty.
I w zasadzie tyle na ten moment, poza tymi wadami wóz jest fporzo i lubię nim jezdzić.