Polityka Skody jest dziwna. W Sportline kierownica jest podgrzewana, a w Style nie.
Wady Karoqa
-
- Posty: 544
- Rejestracja: 26 lis 2017, 13:19
- Lokalizacja: Europa
- Samochód: VW Tiguan FL 1.5 TSI DSG7
Re: Wady Karoqa
Za to w Style są podgrzewane siedzenia z przodu w standardzie a w Sportline dopłata 800zł
Re: Wady Karoqa
Witam
Odnośnie wad, ale nie wiem czy to wada czy problem z softem ale chyba nie działa mi poprawnie DMS. Po przełączeniu na tryb sport nie ma żadnej różnicy w działaniu pedału gazu. Mam jeszcze octavkę 3 z motorem 1,4 w manualu i tam po zmianie na sport auto dostaje niezłego kopa. Jak to jest u Was?
Odnośnie wad, ale nie wiem czy to wada czy problem z softem ale chyba nie działa mi poprawnie DMS. Po przełączeniu na tryb sport nie ma żadnej różnicy w działaniu pedału gazu. Mam jeszcze octavkę 3 z motorem 1,4 w manualu i tam po zmianie na sport auto dostaje niezłego kopa. Jak to jest u Was?
Re: Wady Karoqa
U mnie czuć różnicę po zmianie na S, samochód reaguje żwawiej na delikatne naciśnięcie gazu. Pamiętajmy tylko o tym, że po ponownym uruchomieniu silnika, silnik automatycznie powraca do trybu Normal.
Była srebrna Octavia II Fl Combi Style 1,4 TSI. Obecnie czarny Karoq Style 1,5 TSI+DSG i srebrna Fabia III Style 1,2 TSI+DSG
Re: Wady Karoqa
Tryb sport u mnie przy DSG jest zdecydowanie inny w odczuciu od normal. Zmiana kolejnych przełożeń następuje przy górnej granicy obrotów - silnik wyżej kręci. Jak to jest odczuwalne i na czym polega w przypadku manualnej skrzyni nie wiem.arttronic pisze:Witam
Odnośnie wad, ale nie wiem czy to wada czy problem z softem ale chyba nie działa mi poprawnie DMS. Po przełączeniu na tryb sport nie ma żadnej różnicy w działaniu pedału gazu. Mam jeszcze octavkę 3 z motorem 1,4 w manualu i tam po zmianie na sport auto dostaje niezłego kopa. Jak to jest u Was?
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Re: Wady Karoqa
Może się mylę bo nie mam doświadczenia ale chyba czym innym jest tryb sport załączany lewarkiem skrzyni biegów a co innego daje tryb sport włączany z menu DMS. Można w konfiguracji przy zakupie auta wybrać DSG bez przycisku DMS i też jest tryb sport wybierany lewarkiem. Wydaje mi się że tak jak to mam w octavce powinna zmieniać się charakterystyka działania pedału gazu a tu tak nie jest.
Re: Wady Karoqa
Nie wiem, czy wpływa na pedał gazu, ale DMS steruje tez innymi parametrami auta, np. w sport dobrze "usztywnia" kierownicę, co jest wyraźnie odczuwalne.arttronic pisze:Może się mylę bo nie mam doświadczenia ale chyba czym innym jest tryb sport załączany lewarkiem skrzyni biegów a co innego daje tryb sport włączany z menu DMS. Można w konfiguracji przy zakupie auta wybrać DSG bez przycisku DMS i też jest tryb sport wybierany lewarkiem. Wydaje mi się że tak jak to mam w octavce powinna zmieniać się charakterystyka działania pedału gazu a tu tak nie jest.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Re: Wady Karoqa
Ok wszystko się zgadza ale mój problem dotyczył tylko reakcji na pedał gazu.
Re: Wady Karoqa
Witam
Podstawowa "wada" to start-stop którego nie da się na stałe wyłączyć przyciskiem tak jak np w BMW .Druga "wada" - za słaby akumulator do Diesla 2,0 ( 75 Ah ) z max elektrycznym doposażeniem i niewłaściwie ustawiony prąd Ładowania - powinno być ponad 14 V na wolnych obrotach . Reszta adekwatna do ceny - a nawet lepiej . Wg mnie - nie ma lepszego , lepiej wyposażonego crossovera tej klasy w takiej cenie .
Podstawowa "wada" to start-stop którego nie da się na stałe wyłączyć przyciskiem tak jak np w BMW .Druga "wada" - za słaby akumulator do Diesla 2,0 ( 75 Ah ) z max elektrycznym doposażeniem i niewłaściwie ustawiony prąd Ładowania - powinno być ponad 14 V na wolnych obrotach . Reszta adekwatna do ceny - a nawet lepiej . Wg mnie - nie ma lepszego , lepiej wyposażonego crossovera tej klasy w takiej cenie .
-
- Posty: 260
- Rejestracja: 29 lis 2019, 14:56
- Lokalizacja: śląsk
- Samochód: Karoq Sportline 1,5 TSI
Re: Wady Karoqa
Dla mnie jak do tej pory najbardziej wk***ce jest wlewanie się dużych ilości wody podczas jazdy w deszczu z leciutko uchyloną szybą. W żadnym z wcześniej posiadanych aut nie miałem tego problemu, uchylałem za 2cm szybę i spokojnie można było jechać. Tu strugami się wlewa... muszę pomyśleć o owiewkach, bo można zwariować...