Tego tez się obawiam. Niestety nie udało mi sie umowic nigdzie na jazdę po zmroku.
To niestety standard we współczesnych autach. Pozostaje wybierać takie które pianoblack jest jaknajmniej,
Sorry ale nie po to kupuje sie większe auto żeby narzekać, że jest szerokie.PauLkr pisze: ↑02 lut 2019, 20:19
- jest szeroki - są drogi że na styk się mieścisz, ale z miejscami parkingowymi jeszcze gorzej, wjechać łatwo otworzyć drzwi gorzej - często nie dochodzą do pierwszego skoku i trzeba się przeciskać żeby nie opierać na aucie sąsiada, niesety w naszym kraju długo dominował standard wąskich miejsc, a dużych aut sporo jeździ teraz
Chcesz małe auto kup pandę. Akurat uważam że Karoq jest idealnym kompromisem miedzy miejscem w środku a rozmiarem zewnętrznym.. Kodiak jest dla mnie za duży.
Tak jest chyba we wszystkich współczesnych samochodach, gdzie obieg zewnętrzny sterowany jest przyciskiem. Czasy pokrętła czy suwaka z linką minęły bezpowrotnie. Pozatym po co częściowo otwarty obieg? Albo odcinasz sie od kopcącej ciężarówki przed Tobą, albo jedziesz normalnie. Nie bardzo wiem po co ustawienie pośrednie.
Mozesz wybrać 19. Podejrzewam ze jakbyś sie uparł na 17 to tez by Ci zamontowali. Jak kupowałem obecne auto to bardziej podobały mi sie felgi od innej wersji niz zamówiona. Bez problemu salon mi wymienił na takie jak chciałem.
Wymogi ekologiczne, tak jest w każdym współczesnym samochodzie. Że większość kierowców to włącza zaraz po odpaleniu silnika to inna sprawa.
To zdecydowanie jest wada której nie rozumiem dlaczego te linie nie sa dynamiczne.
Tak samo jest od 20 lat w oplach, w peugeotach( nie wiem czy we wszystkich) i wielu innych samochodach.
Ale systemy autonomiczne dopiero przyjdą i nie można tego oczekiwać od co by nie mowić auta klasy popularnej.
Standard. To chyba dmuchanie na zimne producenta. Żebyś zdarzył wyhamowac przed przeszkodą. Ja sie już nauczyłem jaki czas od sygnalizacji jeszcze moge cofać.