Shadoon pisze: ↑10 lut 2019, 17:00
Wypowiadało się kilku użytkowników i problemu nie stwierdzili. Czyli nic nie wiadomo
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Jednak coś jest na rzeczy bo inni testujący o tym jednak piszą
Kolejny test...
http://autowizja.pl/2018/11/skoda-karoq ... auto-test/
Cyt...
"Może to kwestia niezbyt zgrabnego „dogadywania się” wspomnianego DSG ze 150-konnym źródłem napędu, ale przekładnia jest niezdecydowana przy niskich prędkościach, czasami się gubi, a poza tym ciężko jest płynnie ruszyć samochodem z miejsca. Gdzie leży problem? W trybie Eco i Normal skrzynia praktycznie od razu przerzuca „jedynkę” na „dwójkę” dławiąc tym samym benzynowe TSI, a kierowca wykonuje nieprzyjemnego „koziołka”. To może ruszać bardziej dynamicznie? Owszem, dziwna tendencja dławienia silnika jest odczuwalna w mniejszym stopniu, ale Karoq nieprzyjemnie wyrywa do przodu. Problem znika w trybie Sport, lecz nieustanna jazda w takim ustawieniu skutkuje bezsensownym przeciąganiem obrotów do minimum 3 tysięcy i zwiększonym hałasem jednostki napędowej. Tak, można zmieniać biegi łopatkami umieszczonymi za wolantem skórzanej kierownicy, ale po co w takim razie „automat”?
Jak będzie dostępna taka wersja silnikowa to sam jeszcze raz wybiorę się na jazdę testową
i opiszę pózniej swoje wrażenia
Co dziwne, problem ten nie występuje kompletnie z silnikiem 1.0 TSI 115KM R3 i to zarówno z manualem jak i z DSG7
Jezdziłem taką wersją i ruszanie w trybie D i S odbywało się płynnie i bez problemów