Strona 9 z 11

Re: Wady Karoqa

: 27 sie 2019, 22:32
autor: Kraq
JareK77 pisze: 14 sie 2019, 12:16
sebekdj pisze: 14 sie 2019, 11:52
JareK77 pisze: 14 sie 2019, 7:09

W wersji Sportline kierownica sportowa była w standardzie.
Na dodatek tylko w Sportline sportowa może być podgrzewana. W innych wersjach już nie. Nadgorliwy marketing ;)
W Sportlinie jest podgrzewana?
Polityka Skody jest dziwna. W Sportline kierownica jest podgrzewana, a w Style nie.

Re: Wady Karoqa

: 28 sie 2019, 20:51
autor: mans
Za to w Style są podgrzewane siedzenia z przodu w standardzie a w Sportline dopłata 800zł :?

Re: Wady Karoqa

: 30 wrz 2019, 23:09
autor: arttronic
Witam
Odnośnie wad, ale nie wiem czy to wada czy problem z softem ale chyba nie działa mi poprawnie DMS. Po przełączeniu na tryb sport nie ma żadnej różnicy w działaniu pedału gazu. Mam jeszcze octavkę 3 z motorem 1,4 w manualu i tam po zmianie na sport auto dostaje niezłego kopa. Jak to jest u Was?

Re: Wady Karoqa

: 30 wrz 2019, 23:20
autor: michjed
U mnie czuć różnicę po zmianie na S, samochód reaguje żwawiej na delikatne naciśnięcie gazu. Pamiętajmy tylko o tym, że po ponownym uruchomieniu silnika, silnik automatycznie powraca do trybu Normal.

Re: Wady Karoqa

: 30 wrz 2019, 23:23
autor: Shadoon
arttronic pisze:Witam
Odnośnie wad, ale nie wiem czy to wada czy problem z softem ale chyba nie działa mi poprawnie DMS. Po przełączeniu na tryb sport nie ma żadnej różnicy w działaniu pedału gazu. Mam jeszcze octavkę 3 z motorem 1,4 w manualu i tam po zmianie na sport auto dostaje niezłego kopa. Jak to jest u Was?
Tryb sport u mnie przy DSG jest zdecydowanie inny w odczuciu od normal. Zmiana kolejnych przełożeń następuje przy górnej granicy obrotów - silnik wyżej kręci. Jak to jest odczuwalne i na czym polega w przypadku manualnej skrzyni nie wiem.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka


Re: Wady Karoqa

: 30 wrz 2019, 23:33
autor: arttronic
Może się mylę bo nie mam doświadczenia ale chyba czym innym jest tryb sport załączany lewarkiem skrzyni biegów a co innego daje tryb sport włączany z menu DMS. Można w konfiguracji przy zakupie auta wybrać DSG bez przycisku DMS i też jest tryb sport wybierany lewarkiem. Wydaje mi się że tak jak to mam w octavce powinna zmieniać się charakterystyka działania pedału gazu a tu tak nie jest.

Re: Wady Karoqa

: 30 wrz 2019, 23:39
autor: Shadoon
arttronic pisze:Może się mylę bo nie mam doświadczenia ale chyba czym innym jest tryb sport załączany lewarkiem skrzyni biegów a co innego daje tryb sport włączany z menu DMS. Można w konfiguracji przy zakupie auta wybrać DSG bez przycisku DMS i też jest tryb sport wybierany lewarkiem. Wydaje mi się że tak jak to mam w octavce powinna zmieniać się charakterystyka działania pedału gazu a tu tak nie jest.
Nie wiem, czy wpływa na pedał gazu, ale DMS steruje tez innymi parametrami auta, np. w sport dobrze "usztywnia" kierownicę, co jest wyraźnie odczuwalne.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka


Re: Wady Karoqa

: 01 paź 2019, 9:13
autor: arttronic
Ok wszystko się zgadza ale mój problem dotyczył tylko reakcji na pedał gazu.

Re: Wady Karoqa

: 17 cze 2020, 8:12
autor: Bodzio
Witam
Podstawowa "wada" to start-stop którego nie da się na stałe wyłączyć przyciskiem tak jak np w BMW .Druga "wada" - za słaby akumulator do Diesla 2,0 ( 75 Ah ) z max elektrycznym doposażeniem i niewłaściwie ustawiony prąd Ładowania - powinno być ponad 14 V na wolnych obrotach . Reszta adekwatna do ceny - a nawet lepiej . Wg mnie - nie ma lepszego , lepiej wyposażonego crossovera tej klasy w takiej cenie .

Re: Wady Karoqa

: 17 cze 2020, 11:49
autor: ArKos
Dla mnie jak do tej pory najbardziej wk***ce jest wlewanie się dużych ilości wody podczas jazdy w deszczu z leciutko uchyloną szybą. W żadnym z wcześniej posiadanych aut nie miałem tego problemu, uchylałem za 2cm szybę i spokojnie można było jechać. Tu strugami się wlewa... muszę pomyśleć o owiewkach, bo można zwariować...