Zrywanie połączenia z CarPlay Amundsen

Dyskusje na temat Škody Karoq I generacji (2017-2022)
Osy4
Posty: 118
Rejestracja: 29 sie 2019, 19:36
Samochód: Karoq 1.6 TDI DSG

Zrywanie połączenia z CarPlay Amundsen

Post autor: Osy4 »

Czy ktoś z Was ma podobny problem z rozłączaniem, nieudanym połączeniem a nawet nierozpoznawanie telefonu (IPhone X zaktualizowany) przez carplay Amundsena, dodam ze ten sam telefon i kabel w innym samochodzie innej marki działa bez problemu?
Może to kwestia aktualizacji oprogramowania? Auto z początku roku, odebrane w marcu. Na stronie updateportal po wpisaniu VIN jest info o braku aktualizacji.
Gdzie sprawdzić wersje obecnego systemu oraz ewentualne aktualizacje?
Widziałem tez na tym portalu aktualizacje map, ECE. Którą trzeba wybrać czy jest dowolność? Karta SD do aktualizacji musi być oryginalna (sparowana ze stacją ) czy dowolna np 32GB sformatowana w FAT32?
Ostatnio zmieniony 22 lip 2020, 20:35 przez Osy4, łącznie zmieniany 1 raz.



Sponsor

Zrywanie połączenia z CarPlay Amundsen

Sponsor


root
Administrator
Posty: 327
Rejestracja: 30 lip 2017, 0:48
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Volvo V90

Re: Zrywanie połączenia z CarPlay Amundsen

Post autor: root »

Spróbuj zresetować ustawienia Smartlinka (ale tylko jego, nie musisz innych). Potem będziesz musiał jeszcze raz sparować telefon.
Twój znajomy posiada albo zastanawia się nad zakupem Karoqa? Daj mu znać o naszym forum! :)

c#Hunter
Posty: 509
Rejestracja: 14 wrz 2018, 12:24
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Karoq Style 1.5TSI

Re: Zrywanie połączenia z CarPlay Amundsen

Post autor: c#Hunter »

Osy4 pisze: 22 lip 2020, 20:35 Czy ktoś z Was ma podobny problem z rozłączaniem, nieudanym połączeniem a nawet nierozpoznawanie telefonu (IPhone X zaktualizowany) przez carplay Amundsena, dodam ze ten sam telefon i kabel w innym samochodzie innej marki działa bez problemu?
Może to kwestia aktualizacji oprogramowania? Auto z początku roku, odebrane w marcu. Na stronie updateportal po wpisaniu VIN jest info o braku aktualizacji.
Gdzie sprawdzić wersje obecnego systemu oraz ewentualne aktualizacje?
Widziałem tez na tym portalu aktualizacje map, ECE. Którą trzeba wybrać czy jest dowolność? Karta SD do aktualizacji musi być oryginalna (sparowana ze stacją ) czy dowolna np 32GB sformatowana w FAT32?
Amundsena nie da rady zaktualizować inaczej jak w serwisie po podpięciu się do serwera Skody. Generalnie jest to operacja tego samego typu co aktualizacja sterownika silnika np. Tak więc bez dobrego powodu nikt tego nie zrobi bo to są koszty...

Karta do map musi być oryginalna bo musi miec odpowiedni numer CID by działało. Oryginalne karty mają 16GB i te mapy opisane 32GB only wchodzą spokojnie. Po prostu rozpakowujesz pobrane mapy na oryginalną karte i działa.

Islandermw
Posty: 61
Rejestracja: 29 paź 2017, 14:28
Lokalizacja: Poznań
Samochód: Skoda Karoq 1.5 TSI z DSG

Re: Zrywanie połączenia z CarPlay Amundsen

Post autor: Islandermw »

U mnie w czasie jazdy czasami połączenie się rozłącza, ale po kilku sekundach samoczynnie wraca do normy. Dużo rzadziej natomiast CarPlay nie chce rozpoznać telefonu. Wtedy wystarczy reset Amundsena - przy włączonym wciskamy on/off i trzymamy do momentu pojawienia się logo skody.

ODPOWIEDZ