Delikatne drgania na kole kierownicy i plastikach wnętrza.

Opis problemów i usterek wraz z ich sposobem rozwiązania
Shadoon
Posty: 659
Rejestracja: 05 paź 2018, 22:29
Samochód: Škoda Octavia 1.4 TSI manual

Delikatne drgania na kole kierownicy i plastikach wnętrza.

Post autor: Shadoon »

U Was też delikatnie drży na postoju kierownica i elementy wnętrza? Nie jest to silne, wręcz delikatne ale wkurza, nie wiem czy tak bylo wcześniej, bo się nie skupiałem może na tym. 1.5 TSI DSG. Przebieg 20kkm.
W Octavii tak nie mam, a ma 140kkm.

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka




Sponsor

Delikatne drgania na kole kierownicy i plastikach wnętrza.

Sponsor


Zbyszek1972
Posty: 118
Rejestracja: 09 paź 2019, 20:10
Samochód: Karoq 1.0 TSI STYLE pakiet comfort

Re: Delikatne drgania na kole kierownicy i plastikach wnętrza.

Post autor: Zbyszek1972 »

U mnie w Karoqu zero drgań więc polecam podjechać do serwisu bo to nie jest normalne. Przyczyn może być sporo między innymi poduszki pod silnikiem, poduszki pod skrzynią biegów, koło dwumasowe itd.

Shadoon
Posty: 659
Rejestracja: 05 paź 2018, 22:29
Samochód: Škoda Octavia 1.4 TSI manual

Re: Delikatne drgania na kole kierownicy i plastikach wnętrza.

Post autor: Shadoon »

Tak mi się wydaję, że coś jest nie tak. W poniedziałek mam przygląd, to zgłoszę. Znając życie nic nie znajdą...

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka


Puchacz
Posty: 70
Rejestracja: 21 sie 2021, 1:13
Samochód: Karoq 1.5 TSI

Re: Delikatne drgania na kole kierownicy i plastikach wnętrza.

Post autor: Puchacz »

U mnie da się coś takiego wyczuć tylko jak właczę klimatyzację. Obroty silnika podnoszą się do niecałych 1000rpm i czuć baaaaardzo delikatnie wibracje. Na tyle delikatne że na ten moment olewam, jeżdzę i obserwuję ;) Przebieg 6kkm.

Shadoon
Posty: 659
Rejestracja: 05 paź 2018, 22:29
Samochód: Škoda Octavia 1.4 TSI manual

Re: Delikatne drgania na kole kierownicy i plastikach wnętrza.

Post autor: Shadoon »

Nie było błędów w diagnostyce komputerem. Mistrz serwisu i mechanik nie stwierdzili usterki elektrycznej, ani mechanicznej po oględzinach i jeździe próbnej. Przywrócono nastawy DSG do stanu fabrycznego profilaktycznie. Stwierdzili, że jak mam niedoładowany aku, to alternator musi go ładować, komp podwyższa obroty na jałowym do ok. 1000 rpm i stąd mogą być większe drgania.

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka



ODPOWIEDZ