Ruszanie z I. biegu - "efekt kangura"
- Andrew1962
- Posty: 372
- Rejestracja: 02 lis 2018, 9:41
- Samochód: Skoda Karoq Style 1.5
Re: Ruszanie z I. biegu - "efekt kangura"
No więc tak, dziś za każdym razem wyłączałem ten nieszczęsny system i wówczas już mnie nic nie denerwuje. Auto rusza normalnie, bez kangurowania. Silnik również nie gaśnie
Muszę tylko pamiętać a tym wyłączniku i będzie gitara. Reszta bez najmniejszych zarzutów. Jedyne co przegapiłem w zamówieniu to rozpoznawanie znaków ale wielkiego bólu z tego powodu nie mam Pozdrawiam
Muszę tylko pamiętać a tym wyłączniku i będzie gitara. Reszta bez najmniejszych zarzutów. Jedyne co przegapiłem w zamówieniu to rozpoznawanie znaków ale wielkiego bólu z tego powodu nie mam Pozdrawiam
Re: Ruszanie z I. biegu - "efekt kangura"
Jak będziesz działał w temacie przestawienia s/s to zapytaj czy można włączyć rozpoznawanie znaków. W pewnych konfiguracjach możnaAndrew1962 pisze:No więc tak, dziś za każdym razem wyłączałem ten nieszczęsny system i wówczas już mnie nic nie denerwuje. Auto rusza normalnie, bez kangurowania. Silnik również nie gaśnie
Muszę tylko pamiętać a tym wyłączniku i będzie gitara. Reszta bez najmniejszych zarzutów. Jedyne co przegapiłem w zamówieniu to rozpoznawanie znaków ale wielkiego bólu z tego powodu nie mam Pozdrawiam
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Była srebrna Octavia II Fl Combi Style 1,4 TSI. Obecnie czarny Karoq Style 1,5 TSI+DSG i srebrna Fabia III Style 1,2 TSI+DSG
- Andrew1962
- Posty: 372
- Rejestracja: 02 lis 2018, 9:41
- Samochód: Skoda Karoq Style 1.5
Re: Ruszanie z I. biegu - "efekt kangura"
Dzięki za info.
Re: Ruszanie z I. biegu - "efekt kangura"
Przeszukaj forum pod kątem postów EldaraAndrew1962 pisze:Dzięki za info.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Była srebrna Octavia II Fl Combi Style 1,4 TSI. Obecnie czarny Karoq Style 1,5 TSI+DSG i srebrna Fabia III Style 1,2 TSI+DSG
- Bomber
- Posty: 97
- Rejestracja: 05 kwie 2018, 23:58
- Lokalizacja: WAW
- Samochód: Karoq 2,0 TDI 4x4 Style - sprzedany
Re: Ruszanie z I. biegu - "efekt kangura"
Nie można jak nie ma drugiej kamery. Jeżeli masz Line Assist to masz drugą kamerę.
Pozdrawiam,
Bomber
Karoq 2,0 TDI 4x4 Style DSG
Bomber
Karoq 2,0 TDI 4x4 Style DSG
- Andrew1962
- Posty: 372
- Rejestracja: 02 lis 2018, 9:41
- Samochód: Skoda Karoq Style 1.5
Re: Ruszanie z I. biegu - "efekt kangura"
Nie mam bo i po co? 38 lat jeżdżę bez tego asystenta i jest OK . Mnie wkurzało na jeździe próbnej mocowanie się z kierownicą kiedy dojeżdżałem do linii bez kierunku! A co będzie po kilku głębszych
- Bomber
- Posty: 97
- Rejestracja: 05 kwie 2018, 23:58
- Lokalizacja: WAW
- Samochód: Karoq 2,0 TDI 4x4 Style - sprzedany
Re: Ruszanie z I. biegu - "efekt kangura"
samo jedzie szczególnie po głębszych ) . Muszisz sprawdzić czy masz drugą kamerę tzw. Kefas w szybie. Jeżeli tak , to rozpoznawanie można właczyć.
Pozdrawiam,
Bomber
Karoq 2,0 TDI 4x4 Style DSG
Bomber
Karoq 2,0 TDI 4x4 Style DSG
- Andrew1962
- Posty: 372
- Rejestracja: 02 lis 2018, 9:41
- Samochód: Skoda Karoq Style 1.5
Re: Ruszanie z I. biegu - "efekt kangura"
Dziś pogaworzyłem trochę z serwisem i gość dał mi wskazówkę aby włączyć "auto hold" i zobaczyć czy system s/s nie będzie działał lepiej. Po próbnej jeździe po mieście stwierdzam że faktycznie jest różnica na +!! Nic się niepokojącego nie działo a wręcz przeciwnie autko lepiej się zachowuje przy włączonym tym asystencie Popróbujcie sami
Wysłane z mojego LG-K220 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-K220 przy użyciu Tapatalka
Re: Ruszanie z I. biegu - "efekt kangura"
Dzisiaj mieliśmy jazdę próbną karoqiem. Nasze spostrzeżenia:
viewtopic.php?f=22&t=32&start=190
I podobno start/stop się nie włączył, bo był nierozgrzany silnik, a jednak silnik się wyłączył.
viewtopic.php?f=22&t=32&start=190
I podobno start/stop się nie włączył, bo był nierozgrzany silnik, a jednak silnik się wyłączył.
-
- Posty: 510
- Rejestracja: 14 wrz 2018, 12:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Karoq Style 1.5TSI
Re: Ruszanie z I. biegu - "efekt kangura"
Na briskoda wielkie zamieszanie bo 21.03.19 pojawił się nowy soft do sterownika silnika 1.5TSI DADA. Nie wiadomo czy pomoże Wiadomo natomiast, że ten nasz 1.5TSI nie jest wcale taki "przełomowy". To zmodernizowany 1.4 ACT. Z różnic w stosunku do 1.4ACT jest napylona plazmowo warstwa na cylindrach (pozwala na 0W20), inny intercooler, większy skok cylindra, oraz, to najważniejsza zmiana, jest inny 5-cio punktowy wtrysk paliwa o ciśnieniu 350bar (był 3pkt i 250bar).
Nie ma stopnia sprężania 12,5 tylko klasyczne 10,5! Czyli nie ma żadnego cyklu Millera o którym pisały gazety. Turbo dokładnie to samo co w 1.4TSI 150KM czyli stała geometria ale o tym już Marcin pisał.
Brytole mają teorię, że problemem jest nowy wtrysk i zbyt małe ilości paliwa w pewnych warunkach pracy silnika. NA drodze do rozwiązania problemu mają stać normy emisji.
Nie ma stopnia sprężania 12,5 tylko klasyczne 10,5! Czyli nie ma żadnego cyklu Millera o którym pisały gazety. Turbo dokładnie to samo co w 1.4TSI 150KM czyli stała geometria ale o tym już Marcin pisał.
Brytole mają teorię, że problemem jest nowy wtrysk i zbyt małe ilości paliwa w pewnych warunkach pracy silnika. NA drodze do rozwiązania problemu mają stać normy emisji.
Ostatnio zmieniony 27 mar 2019, 19:05 przez c#Hunter, łącznie zmieniany 1 raz.