Poszukaj w tym wątku, ktoś podawał gdzie w Gdańsku jest kompetentne ASO. Jak coś to Andrew z forum już przeszkolił ASO w Elblągu :E. Ja myślę że oni mogą być nie kompetentni albo im się nie opłaca w tym grzebać. Jak dobrze podejrzałem to na kosztorysie za upgrade Skoda płaci 200pln.Baranek666 pisze: ↑23 sie 2019, 7:36Ktoś już był na aktualizacji softu ?
U mnie w serwisie (Skoda Plichta Gdańsk) pewnie znowu NIC nie będą wiedzieć. Jak to jest, że użytkownik samochodu wie więcej od dużego autoryzowanego serwisu
Ruszanie z I. biegu - "efekt kangura"
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 14 wrz 2018, 12:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Karoq Style 1.5TSI
Re: Ruszanie z I. biegu - "efekt kangura"
- Andrew1962
- Posty: 372
- Rejestracja: 02 lis 2018, 9:41
- Samochód: Skoda Karoq Style 1.5
Re: Ruszanie z I. biegu - "efekt kangura"
Fakt przeszkoliłem ASO u siebie choć łatwo nie było Ja póki co siedzę w Chorwacji i nie szukam nowych rozwiązań bo po tamtym updacie auto zachowuje się bez zastrzeżeń! Minęło jakieś 2000km i wg mnie jest 300% lepiej. Jakby co wal na priv postaram się pomóc po powrocie
Wysłane z mojego moto g(7) power przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego moto g(7) power przy użyciu Tapatalka
Re: Ruszanie z I. biegu - "efekt kangura"
Ktoś może próbował na Połczyńskiej w W-wie robić zmianę softu w 1.5 TSI z MY2019 prod. 2019 r. z DSG ?
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Re: Ruszanie z I. biegu - "efekt kangura"
Moi drodzy nie rozumiem dlaczego ASO broni się przed wgraniem nowego softu. Jeśli mam auto na gwarancji i napisano do niego nowy soft to logiczne że z poprzednim jest coś nie tak. Przecież nie poprawia się tego co jest dobre !
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 14 wrz 2018, 12:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Karoq Style 1.5TSI
Re: Ruszanie z I. biegu - "efekt kangura"
Mnie ciekawi czy nowy soft pomoże koledze Krak. Tyle czekał a teraz coś cicho siedzi Ja tam nie mam ciśnienia na nowy soft choć mam kangura. Najważniejsze dla mnie że teraz nie gaśnie a boję się znowu nie zacznie po kolejnym upgradzie.
Re: Ruszanie z I. biegu - "efekt kangura"
Nie zapomniałem tematu. Obecnie jestem na urlopie. We wrześniu planuję udać się do swojego ASO.
Re: Ruszanie z I. biegu - "efekt kangura"
Ja byłem wczoraj w ASO po raz kolejny z tematem kangura. Zostałem w sposób kulturalny spławiony, ale ostatecznie stanęło na tym, że mam wrócić 17 września, kiedy będzie obecny serwisant ogarniający temat aktualizacji softu.
Generalnie stanowisko serwisu jest takie: "wpinamy się w komp autka - czytamy czy są błędy - nie ma, no to nie ma problemu, niczego nie musimy robić... no chyba, że będzie oficjalna akcja serwisowa".nie rozumiem dlaczego ASO broni się przed wgraniem nowego softu. Jeśli mam auto na gwarancji i napisano do niego nowy soft to logiczne że z poprzednim jest coś nie tak. Przecież nie poprawia się tego co jest dobre
Re: Ruszanie z I. biegu - "efekt kangura"
Ja jestem umówiony w ASO na aktualizację softu na przyszły tydzień. Jak będę już "po", to napiszę czy coś zmieniło się w charakterystyce pracy silnika.
Re: Ruszanie z I. biegu - "efekt kangura"
Już po aktualizacji softu. Obecnie na pokładzie CID 05E018P 9752.
Dla przypomnienia Karoq 1.5TSI DADA (RP/RM 2018) skrzynia manual bez filtra OPF.
Na razie wstępnie:
1. Obroty jałowe silnika podniesione na ok. 930/min.
2. Szarpania przy ruszaniu nie zauważyłem (najbardziej denerwowało mnie to na rozgrzanym silniku przy ruszaniu na światłach, było wtedy kangurowanie). Na jedynce można puścić sprzęgło bez gazu, dodać gaz, odpuścić gaz, znowu dodać gaz... i silnik nie szarpie.
3. Sprzęgło jest bardziej "gumowe" (nie jest już takie "zero-jedynkowe"). Gaz działa bardziej płynnie, obroty przy dodawaniu gazu na jedynce nie podnoszą się zbyt gwałtownie. Przedtem lekkie dotknięcie gazu przy ruszaniu powodowało wystrzelenie obrotów, których nagły spadek i ponowne dodanie gazu powodowały "efekt kangura".
4. Do sprawdzenia pozostaje zachowanie samochodu na biegach 1-2 w zakresie tzw. efektu "flatspot" czyli braku mocy przy przyspieszaniu oraz wpływ aktualizacji na zużycie paliwa. Jak sprawdzę, to napiszę.
Dla przypomnienia Karoq 1.5TSI DADA (RP/RM 2018) skrzynia manual bez filtra OPF.
Na razie wstępnie:
1. Obroty jałowe silnika podniesione na ok. 930/min.
2. Szarpania przy ruszaniu nie zauważyłem (najbardziej denerwowało mnie to na rozgrzanym silniku przy ruszaniu na światłach, było wtedy kangurowanie). Na jedynce można puścić sprzęgło bez gazu, dodać gaz, odpuścić gaz, znowu dodać gaz... i silnik nie szarpie.
3. Sprzęgło jest bardziej "gumowe" (nie jest już takie "zero-jedynkowe"). Gaz działa bardziej płynnie, obroty przy dodawaniu gazu na jedynce nie podnoszą się zbyt gwałtownie. Przedtem lekkie dotknięcie gazu przy ruszaniu powodowało wystrzelenie obrotów, których nagły spadek i ponowne dodanie gazu powodowały "efekt kangura".
4. Do sprawdzenia pozostaje zachowanie samochodu na biegach 1-2 w zakresie tzw. efektu "flatspot" czyli braku mocy przy przyspieszaniu oraz wpływ aktualizacji na zużycie paliwa. Jak sprawdzę, to napiszę.
Re: Ruszanie z I. biegu - "efekt kangura"
Czekam na dalsze info. Zastanawiam się czy brać 1.5 tsi czy 1.6 tdi. Diesel wychodzi taniej bo promocja.