Cyt. "W nowym motorze EA211 evo zastosowano technologię natryskiwania plazmowego na ścianki cylindrów specjalnie przygotowanego proszku. Dzięki temu ścianki cylindrów są mniej gładkie, co pozwala utworzyć dodatkową przestrzeń dla oleju silnikowego, zapewniając lepsze smarowanie. To przekłada się nie tylko na niższy stopień zużycia, ale także na lepszą gospodarkę cieplną..."
I tutaj kolejna ciekawostka, ta technologia "natryskiwania plazmowego" o której piszesz, zastosowana została z kolei tylko w silniku DADA (150KM), natomiast w silniku DACA (128KM) tego rozwiązania nie ma (!)
Zatem potwierdza się, żeby zawsze weryfikować każdą informację podawaną przez dowolnego producenta. Z reguły podają oni w materiałach prasowych półprawdę lub sugerują coś czego nie ma (turbina VTG)
Czyli reasumując 1.5TSI to w rzeczywistości dwa różne silniki, różniące się dosyć mocno zastosowanymi rozwiązaniami.