Problemy i usterki skrzyni DSG 7 (DQ200) w 1.5 TSI 150 KM

Opis problemów i usterek wraz z ich sposobem rozwiązania
Shadoon
Posty: 659
Rejestracja: 05 paź 2018, 22:29
Samochód: Škoda Octavia 1.4 TSI manual

Problemy i usterki skrzyni DSG 7 (DQ200) w 1.5 TSI 150 KM

Post autor: Shadoon »

Škody KAROQ w takiej konfiguracji zaliczają już większe przebiegi, więc czas otworzyć wątek.

Czy ktoś z Was już ma jakieś nieprawidłowości w pracy automatycznej skrzyni DSG 7 dq200 ?

Wątek pewnie będzie rozwojowy, bo te suche skrzynie podobno nie są pancerne ;-)

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka


Ostatnio zmieniony 03 lis 2019, 11:20 przez Shadoon, łącznie zmieniany 1 raz.



Sponsor

Problemy i usterki skrzyni DSG 7 (DQ200) w 1.5 TSI 150 KM

Sponsor


c#Hunter
Posty: 509
Rejestracja: 14 wrz 2018, 12:24
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Karoq Style 1.5TSI

Re: Problemy i usterki skrzyni DSG 7 (DQ200) w 1.5 TSI 150 KM

Post autor: c#Hunter »

Shadoon pisze: 03 lis 2019, 11:20 Škody KAROQ w takiej konfiguracji zaliczają już większe przebiegi, więc czas otworzyć wątek.

Czy ktoś z Was już ma jakieś nieprawidłowości w pracy automatycznej skrzyni DSG 7 dq200 ?

Wątek pewnie będzie rozwojowy, bo te suche skrzynie podobno nie są pancerne ;-)

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
One się nie psują tylko zużywają. W zależności od tego jak jeździsz wytrzymują +/- 150k km. Raczej każdy kto ją kupił powinien o tym wiedzieć.

Shadoon
Posty: 659
Rejestracja: 05 paź 2018, 22:29
Samochód: Škoda Octavia 1.4 TSI manual

Re: Problemy i usterki skrzyni DSG 7 (DQ200) w 1.5 TSI 150 KM

Post autor: Shadoon »

c#Hunter pisze:
Shadoon pisze: 03 lis 2019, 11:20 Škody KAROQ w takiej konfiguracji zaliczają już większe przebiegi, więc czas otworzyć wątek.

Czy ktoś z Was już ma jakieś nieprawidłowości w pracy automatycznej skrzyni DSG 7 dq200 ?

Wątek pewnie będzie rozwojowy, bo te suche skrzynie podobno nie są pancerne ;-)

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
One się nie psują tylko zużywają. W zależności od tego jak jeździsz wytrzymują +/- 150k km. Raczej każdy kto ją kupił powinien o tym wiedzieć.
To, że średnio 150 kkm wytrzymują, a potem gigantyczne koszty naprawy/wymiany to czytałem już w wielu miejscach. Słyszałem też jednak, że padały po ok. 100 kkm (popsuć się może jak wszystko inne i o to mi chodzi). Ponadto ponoć czasem wariują biegi, wyje, buczy itd. Po to ten wątek. Moja póki co pracuje bez zarzutu, ale świeże auto jeszcze, a czas pokaże jak długo. Świetnie się z nią jeździ!

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka




Bkamien
Posty: 6
Rejestracja: 01 paź 2019, 19:36
Samochód: Karoq 1.5TSI 7DSG

Re: Problemy i usterki skrzyni DSG 7 (DQ200) w 1.5 TSI 150 KM

Post autor: Bkamien »

Witam, u mnie po 35tys km skonczyly sie sprzegla, obydwa do wymiany, naprawa gwarancyjna, pytalem o koszt naprawy pozagwarancyjnej ok 9 tys pln.

Jankowski
Posty: 31
Rejestracja: 04 gru 2018, 23:11
Samochód: Skoda Karoq 1.5 TSI DSG

Re: Problemy i usterki skrzyni DSG 7 (DQ200) w 1.5 TSI 150 KM

Post autor: Jankowski »

Bkamien pisze: 23 sty 2020, 21:52 Witam, u mnie po 35tys km skonczyly sie sprzegla, obydwa do wymiany, naprawa gwarancyjna, pytalem o koszt naprawy pozagwarancyjnej ok 9 tys pln.
Czy miałeś jakieś objawy?

r0wl3n
Posty: 93
Rejestracja: 09 gru 2019, 13:59
Lokalizacja: Wrocław
Samochód: Skoda Karoq Style 1.5 TSI DSG

Re: Problemy i usterki skrzyni DSG 7 (DQ200) w 1.5 TSI 150 KM

Post autor: r0wl3n »

Jankowski pisze: 24 sty 2020, 10:39
Bkamien pisze: 23 sty 2020, 21:52 Witam, u mnie po 35tys km skonczyly sie sprzegla, obydwa do wymiany, naprawa gwarancyjna, pytalem o koszt naprawy pozagwarancyjnej ok 9 tys pln.
Czy miałeś jakieś objawy?
Kolega opisał objawy w wątku Dziwny dzwięk przy przyspieszaniu/zmianie biegów

Rafiner
Posty: 54
Rejestracja: 21 wrz 2018, 22:44
Samochód: Kiedyś Fabia2, teraz Ateca 1.5tdi DSG

Re: Problemy i usterki skrzyni DSG 7 (DQ200) w 1.5 TSI 150 KM

Post autor: Rafiner »

Bkamien pisze: 23 sty 2020, 21:52 Witam, u mnie po 35tys km skonczyly sie sprzegla, obydwa do wymiany, naprawa gwarancyjna, pytalem o koszt naprawy pozagwarancyjnej ok 9 tys pln.
Skąd te 9 tys. ? Kiedyś czytałem, że sprzęgła to 4 tys., a mechatronika 6 tys.
Tu same sprzęgła 9 tys.

c#Hunter
Posty: 509
Rejestracja: 14 wrz 2018, 12:24
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Karoq Style 1.5TSI

Re: Problemy i usterki skrzyni DSG 7 (DQ200) w 1.5 TSI 150 KM

Post autor: c#Hunter »

Rafiner pisze: 25 sty 2020, 23:46
Bkamien pisze: 23 sty 2020, 21:52 Witam, u mnie po 35tys km skonczyly sie sprzegla, obydwa do wymiany, naprawa gwarancyjna, pytalem o koszt naprawy pozagwarancyjnej ok 9 tys pln.
Skąd te 9 tys. ? Kiedyś czytałem, że sprzęgła to 4 tys., a mechatronika 6 tys.
Tu same sprzęgła 9 tys.
W aso kompletny remont to 30k pln :E Oczywiścei jest to absurd. Jak poszukasz za 6-7k znajdziesz.

Shadoon
Posty: 659
Rejestracja: 05 paź 2018, 22:29
Samochód: Škoda Octavia 1.4 TSI manual

Re: Problemy i usterki skrzyni DSG 7 (DQ200) w 1.5 TSI 150 KM

Post autor: Shadoon »

c#Hunter pisze:
Rafiner pisze: 25 sty 2020, 23:46
Bkamien pisze: 23 sty 2020, 21:52 Witam, u mnie po 35tys km skonczyly sie sprzegla, obydwa do wymiany, naprawa gwarancyjna, pytalem o koszt naprawy pozagwarancyjnej ok 9 tys pln.
Skąd te 9 tys. ? Kiedyś czytałem, że sprzęgła to 4 tys., a mechatronika 6 tys.
Tu same sprzęgła 9 tys.
W aso kompletny remont to 30k pln :E Oczywiścei jest to absurd. Jak poszukasz za 6-7k znajdziesz.
W aso za 30k to wymiana na nową skrzynię. Za 6-7k naprawa w warsztacie niezależnym. A przynajmniej tak słyszałem.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka


Bkamien
Posty: 6
Rejestracja: 01 paź 2019, 19:36
Samochód: Karoq 1.5TSI 7DSG

Re: Problemy i usterki skrzyni DSG 7 (DQ200) w 1.5 TSI 150 KM

Post autor: Bkamien »

Update, auto ma przejechane kolejne 40k km, objawy powróciły, tym razem przy zmianie z 4 na 5.

ODPOWIEDZ