Yanosik - CarPlay

Opis problemów i usterek wraz z ich sposobem rozwiązania
matt97
Posty: 62
Rejestracja: 12 sty 2018, 10:08
Samochód: Karoq 1.5 TSI DSG

Yanosik - CarPlay

Post autor: matt97 »

Witam, mam problem, od pewnego czasu podczas używania Google Maps (nawigacja) + Yanosika w tle nie działają mi powiadomienia. Wyłącznie przejście na aplikacje Yanosika załatwia problem, co jest trochę bez sensu bonie pozwala na korzystanie z innych aplikacji, w tym nawigacji. Czy macie podobnie.
Czy ustawienia Yanosika w ios mają wpływ na działanie aplikacji w CarPlay ?



Sponsor

Yanosik - CarPlay

Sponsor


root
Administrator
Posty: 327
Rejestracja: 30 lip 2017, 0:48
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Volvo V90

Re: Yanosik - CarPlay

Post autor: root »

Mam z Yanosikiem bardzo złe doświadczenia na iOS. Wydaje mi się, że jak przełączysz się na inną aplikację, to Yanosik już nie aktualizuje bieżącego położenia… Spróbuj może na ekranie w samochodzie włączyć Google Maps, a na ekranie telefonu Yanosika (od iOS 13 to już możliwe).
Twój znajomy posiada albo zastanawia się nad zakupem Karoqa? Daj mu znać o naszym forum! :)

Islandermw
Posty: 61
Rejestracja: 29 paź 2017, 14:28
Lokalizacja: Poznań
Samochód: Skoda Karoq 1.5 TSI z DSG

Re: Yanosik - CarPlay

Post autor: Islandermw »

W moim przypadku ostatnia aktualizacja Yanosika samoczynnie wyłączyła działanie w tle w iOS. Ponowne włączenie załatwiło problem w CarPlay.

root
Administrator
Posty: 327
Rejestracja: 30 lip 2017, 0:48
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Volvo V90

Re: Yanosik - CarPlay

Post autor: root »

W ustawieniach głównych telefonu?
Twój znajomy posiada albo zastanawia się nad zakupem Karoqa? Daj mu znać o naszym forum! :)

Islandermw
Posty: 61
Rejestracja: 29 paź 2017, 14:28
Lokalizacja: Poznań
Samochód: Skoda Karoq 1.5 TSI z DSG

Re: Yanosik - CarPlay

Post autor: Islandermw »

W ustawieniach wewnątrz aplikacji Yanosik (Ustawienia/Ogólne)

root
Administrator
Posty: 327
Rejestracja: 30 lip 2017, 0:48
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Volvo V90

Re: Yanosik - CarPlay

Post autor: root »

O, ciekawe! Też mam to wyłączone. Włączyłem i dzisiaj przetestuję.
Twój znajomy posiada albo zastanawia się nad zakupem Karoqa? Daj mu znać o naszym forum! :)

Islandermw
Posty: 61
Rejestracja: 29 paź 2017, 14:28
Lokalizacja: Poznań
Samochód: Skoda Karoq 1.5 TSI z DSG

Re: Yanosik - CarPlay

Post autor: Islandermw »

Zauważyłem, że z jakiegoś powodu czasami samoczynnie się to wyłącza. Niestety to pewnie jakiś bug samej aplikacji więc póki nie będzie aktualizacji trzeba każdorazowo po odpaleniu Yanosika w CarPlay'u sprawdzać to w ustawieniach apki na telefonie i ponownie włączać.

ODPOWIEDZ