Witam, mam problem, od pewnego czasu podczas używania Google Maps (nawigacja) + Yanosika w tle nie działają mi powiadomienia. Wyłącznie przejście na aplikacje Yanosika załatwia problem, co jest trochę bez sensu bonie pozwala na korzystanie z innych aplikacji, w tym nawigacji. Czy macie podobnie.
Czy ustawienia Yanosika w ios mają wpływ na działanie aplikacji w CarPlay ?
Yanosik - CarPlay
-
- Administrator
- Posty: 327
- Rejestracja: 30 lip 2017, 0:48
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Volvo V90
Re: Yanosik - CarPlay
Mam z Yanosikiem bardzo złe doświadczenia na iOS. Wydaje mi się, że jak przełączysz się na inną aplikację, to Yanosik już nie aktualizuje bieżącego położenia… Spróbuj może na ekranie w samochodzie włączyć Google Maps, a na ekranie telefonu Yanosika (od iOS 13 to już możliwe).
Twój znajomy posiada albo zastanawia się nad zakupem Karoqa? Daj mu znać o naszym forum!
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 29 paź 2017, 14:28
- Lokalizacja: Poznań
- Samochód: Skoda Karoq 1.5 TSI z DSG
Re: Yanosik - CarPlay
W moim przypadku ostatnia aktualizacja Yanosika samoczynnie wyłączyła działanie w tle w iOS. Ponowne włączenie załatwiło problem w CarPlay.
-
- Administrator
- Posty: 327
- Rejestracja: 30 lip 2017, 0:48
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Volvo V90
Re: Yanosik - CarPlay
W ustawieniach głównych telefonu?
Twój znajomy posiada albo zastanawia się nad zakupem Karoqa? Daj mu znać o naszym forum!
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 29 paź 2017, 14:28
- Lokalizacja: Poznań
- Samochód: Skoda Karoq 1.5 TSI z DSG
Re: Yanosik - CarPlay
W ustawieniach wewnątrz aplikacji Yanosik (Ustawienia/Ogólne)
-
- Administrator
- Posty: 327
- Rejestracja: 30 lip 2017, 0:48
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Volvo V90
Re: Yanosik - CarPlay
O, ciekawe! Też mam to wyłączone. Włączyłem i dzisiaj przetestuję.
Twój znajomy posiada albo zastanawia się nad zakupem Karoqa? Daj mu znać o naszym forum!
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 29 paź 2017, 14:28
- Lokalizacja: Poznań
- Samochód: Skoda Karoq 1.5 TSI z DSG
Re: Yanosik - CarPlay
Zauważyłem, że z jakiegoś powodu czasami samoczynnie się to wyłącza. Niestety to pewnie jakiś bug samej aplikacji więc póki nie będzie aktualizacji trzeba każdorazowo po odpaleniu Yanosika w CarPlay'u sprawdzać to w ustawieniach apki na telefonie i ponownie włączać.