Brak usługi connect w karoq sportline

Opis problemów i usterek wraz z ich sposobem rozwiązania
Awatar użytkownika
Emilia3333
Posty: 36
Rejestracja: 27 lis 2019, 10:12
Samochód: Skoda Karoq 4x4 Sportline

Brak usługi connect w karoq sportline

Post autor: Emilia3333 »

Koleżanki i koledzy mam pytanie czy ktoś z Was zgłaszał brak usługi skoda connect do producenta przez salon?

Zgodnie z info od dealera powinnam ją mieć, obecna jest w każdej wersji od style w górę.
W mojej wersji nie ma przycisku infotaiment i sos w podsufitce ale w scout tez nie ma i usługa skoda connect jest dostępna. Wyjaśniałam to ze sprzedawcą i wczoraj zadzwonił do mnie z informacja, ze serwis zrobił zgłoszenie do producenta i nie jestem pierwszym klientem jak się okazało którego problem dotyczy. Zatem czy ktoś z Was również ma ten problem?

Gdyby nie zapewnienia dealera o tej funkcji zapewne nie wiedziałabym nawet ze ona jest, ale oprócz tego brakuje mi Jeszcze nawigacji - z tym ze w tym przypadku obawiam się, ze jej posiadanie na wyposażeniu jest nadinterpretacja sprzedawcy który zapewniał ze przy usłudze smart link + jest ona w standardzie dlatego wydając auto włożył nam nawet kartę sd od nawigacji do gniazda w schowku... i uśpił nasza czujność drukując specyfikacje auta z wyszczególniona usługa virtual cockpit a w nawiasie ( nawigacja, media itd.) teraz jak patrzę na specyfikacje innych egzemplarzy to nawigacja wyszczególniona jest oddzielnie.

Teraz wyjaśniam te dwie kwestie z tym, ze w tej konfiguracji bardziej zależy mi na skodzie connect.

Czy ktoś z Was zgłaszał brak usługi? Zdaniem sprzedawcy mam do niej abonament na rok opłacony.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk



Sponsor

Brak usługi connect w karoq sportline

Sponsor


Zbyszek1972
Posty: 118
Rejestracja: 09 paź 2019, 20:10
Samochód: Karoq 1.0 TSI STYLE pakiet comfort

Re: Brak usługi connect w karoq sportline

Post autor: Zbyszek1972 »

też na początku zakupu auta miałem problem z skoda connect. nie mogłem go odpalić w aucie ale po ok trzech tygodniach zaczął działać. najpierw trzeba go aktywować na stronie internetowej skody i uzbroić się w cierpliwość. widocznie skoda potrzebuje więcej czasu na aktywacje tej funkcji.

Awatar użytkownika
Emilia3333
Posty: 36
Rejestracja: 27 lis 2019, 10:12
Samochód: Skoda Karoq 4x4 Sportline

Re: Brak usługi connect w karoq sportline

Post autor: Emilia3333 »

Zbyszek1972 pisze:też na początku zakupu auta miałem problem z skoda connect. nie mogłem go odpalić w aucie ale po ok trzech tygodniach zaczął działać. najpierw trzeba go aktywować na stronie internetowej skody i uzbroić się w cierpliwość. widocznie skoda potrzebuje więcej czasu na aktywacje tej funkcji.
Jestem w trakcie reklamacji. Okazało się, ze u mnie nie ma jakiegoś modułu... sprzedawca przyznał się do błędu, ale proces wyglada tak, ze jego przełożeni ( to co mówił) wypieli się i sam ma rozwiązać problem. Teraz czekamy. Jedno wiemy, ze nie odpuścimy tej usługi bo webasto, które sporo kosztowało ma większy sens z tą aplikacja :(


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Andrews
Posty: 27
Rejestracja: 03 wrz 2018, 23:06
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Karoq Style 1.5 tsi dsg dcc

Re: Brak usługi connect w karoq sportline

Post autor: Andrews »

Czy udało się coś zrobić z usługą connect ? głównie chodzi mi o zdalny dostęp do samochodu , tez nie mam a chcialbym mieć ..

Awatar użytkownika
Emilia3333
Posty: 36
Rejestracja: 27 lis 2019, 10:12
Samochód: Skoda Karoq 4x4 Sportline

Re: Brak usługi connect w karoq sportline

Post autor: Emilia3333 »

Andrews pisze:Czy udało się coś zrobić z usługą connect ? głównie chodzi mi o zdalny dostęp do samochodu , tez nie mam a chcialbym mieć ..
Niestety nie.

Salon plichta Gdynia umywa ręce... :/


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Marcooo
Posty: 219
Rejestracja: 28 sty 2019, 19:06
Samochód: Skoda Karoq 1.5 TSI 150 km 4x4

Re: Brak usługi connect w karoq sportline

Post autor: Marcooo »

Emilia3333 pisze: 19 cze 2020, 18:13
Andrews pisze:Czy udało się coś zrobić z usługą connect ? głównie chodzi mi o zdalny dostęp do samochodu , tez nie mam a chcialbym mieć ..
Niestety nie.

Salon plichta Gdynia umywa ręce... :/


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ale jakaś rekompensata będzie?

Awatar użytkownika
Emilia3333
Posty: 36
Rejestracja: 27 lis 2019, 10:12
Samochód: Skoda Karoq 4x4 Sportline

Re: Brak usługi connect w karoq sportline

Post autor: Emilia3333 »

Marcooo pisze:
Emilia3333 pisze: 19 cze 2020, 18:13
Andrews pisze:Czy udało się coś zrobić z usługą connect ? głównie chodzi mi o zdalny dostęp do samochodu , tez nie mam a chcialbym mieć ..
Niestety nie.

Salon plichta Gdynia umywa ręce... :/


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ale jakaś rekompensata będzie?
Niestety. Miałam teraz kupować scale i sali tez nie będzie. Nic już z grupy vw nie będzie. Jakość obsługi poniżej krytyki.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

c#Hunter
Posty: 509
Rejestracja: 14 wrz 2018, 12:24
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Karoq Style 1.5TSI

Re: Brak usługi connect w karoq sportline

Post autor: c#Hunter »

Emilia3333 pisze: 19 cze 2020, 20:34
Marcooo pisze:
Emilia3333 pisze: 19 cze 2020, 18:13
Niestety nie.

Salon plichta Gdynia umywa ręce... :/


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ale jakaś rekompensata będzie?
Niestety. Miałam teraz kupować scale i sali tez nie będzie. Nic już z grupy vw nie będzie. Jakość obsługi poniżej krytyki.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ten sprzedawca to jakaś patologia bo sam nie wie co sprzedaje z tego co czytam w twoich opisach. Po pierwsze aby mieć nawigację to trzeba mieć radio Amundsen i wyżej. Amundsen różni się od Bolero tylko tym że ma obsługę nawigacji. Tak więc jak masz radio Bolero to nie ma mowy o nawigacji. Tak jest w Skoda od wielu lat to jakim cudem typ tego nie wiedział? Ogólnie to chyba, można wgrać stosowny soft i licencję do Bolero i zamienić je w Amundsen ale to już full oficjalnie się robi z podpiętym samochodem do serwera VW.

Po drugie skoda connect oczywiście jest w każdym Karoq ale tylko w wersji podstawowej i jedyne co robi to pobiera jakieś nic nie warte serwisy pogodowe/informacyjne z internetu za pośrednictwem telefonu przy czym telefon nie wystarczy że jest podpięty po BT czy kablem to jeszcze musi udostępniać sieć po wifi. Jak się ma nawigacje to ma to sens bo pobiera informacje o ruchu ulicznym, korkach, wypadkach itp. Nawet jak masz nawigację wyłączoną to Ci samochód mówi że za 3km korek czy wypadek itp.

Tak czy siak jak chcesz mieć sterowanie samochodem to musisz mieć ten moduł z guzikiem alarmowym... Też nie wiedziałem o tym i żałuje że tego nie dobrałem bo bez tego ten cały skoda connect to atrapa.


BTW: smartlink pozwala na używanie android auto co gorąco polecam i wtedy masz mapy google albo waze czy inne z telefonu.

Awatar użytkownika
Emilia3333
Posty: 36
Rejestracja: 27 lis 2019, 10:12
Samochód: Skoda Karoq 4x4 Sportline

Re: Brak usługi connect w karoq sportline

Post autor: Emilia3333 »

Podczas odbierania auta sprzedawca przyszedł z pudełeczkiem w którym była karta do nawigacji, wsadził ja w schowku w miejsce do karty i rozpoczął na radio poszukiwanie przycisku navi. Nie znalazł. Powiedział, ze to nie problem, karte wyjął zabrał i podał nazwę aplikacji z której i tak bez problemu możemy mieć webasto przez apke. Okazało się to być kłamstwem. Wróciłam do niego z reklamacja, ile ja się namęczyłam szukając opcji ustawienia SC... :/

Sprawa trafiła do kierownika, kierownik kazal mu się bujać z problemem jak się nie zna.

I finalnie nie mamy:
- webasto z apki
- dostępu z apki do auta
- nawigacji na głównych zegarach

Bo tak jak piszesz potrzebny jest amundsen...

Ostatnia skoda, czekam aż subaru wróci na dobre drogi ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
Emilia3333
Posty: 36
Rejestracja: 27 lis 2019, 10:12
Samochód: Skoda Karoq 4x4 Sportline

Re: Brak usługi connect w karoq sportline

Post autor: Emilia3333 »

Jest progres! Sprzedawca już nie pracuje w skodzie... dzisiaj byłam w salonie w sprawie ubezpieczenia i podpytać co w mojej sprawie i tak oto w piątek mam spotkanie z regionalnym celem omówienia problemu...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

ODPOWIEDZ