Strona 2 z 2

Re: PowerControl SNT

: 20 cze 2019, 9:57
autor: Marcus
nick123 pisze: 18 cze 2019, 17:46 Miał może ktoś styczność lub montował ten ich wynalazek ?
http://hpfactory.pl/produkt/1-5-tsi-150 ... ol-x-4560/
Te dodane koniki na mnie takiego wrażenia nie robią, ale >300 Nm to już powoduje że auto lepiej się "odpycha" ;-).
Piszą że posiada pełną certyfikację niemieckiego oraz austriackiego urzędu TÜV i gwaracji fabrycznej ponoć się nie traci.
Z tym bym uważał. Masz DSG a stosowany model DQ200 bezpiecznie przenosi do 250Nm, wiec mozesz sobie skrzynie zajechać. W wersjach 4x4 jest DQ381 która ponic bez problemu przenosi 500Nm ( montowana miedzyinnymi w Cupra Ateca a tam jest 2xtyle kucy co w 1,5 TSI) :)
Jest tez skrzynią mokrą które ponoć sa dużo bardziej niezawodne od suchych. Mocniejsza skrzynia to jeden z powodów dla których zamówiłem 4x4

Re: PedalBox DTE systems

: 20 cze 2019, 12:52
autor: c#Hunter
JAk ktoś ma DQ200 to niech zapomni o tuningu. NIe ma zapasu. Zresztą zobaczcie sobie jak wygląda ta skrzynia ;)

Re: PedalBox DTE systems

: 16 kwie 2020, 19:34
autor: warkakw
Mi też zależy na Nm, a nie na zwiększeniu prędkości. Jak mam pasażera dorosłego, dziecko i psa na pokładzie + cały bagażnik to chciałbym pewnie wyprzedzić, a nie czekać na wolny pas startowy ;)

Re: PowerControl SNT

: 17 kwie 2020, 10:36
autor: warkakw
Marcus pisze: 20 cze 2019, 9:57
nick123 pisze: 18 cze 2019, 17:46 Miał może ktoś styczność lub montował ten ich wynalazek ?
http://hpfactory.pl/produkt/1-5-tsi-150 ... ol-x-4560/
Te dodane koniki na mnie takiego wrażenia nie robią, ale >300 Nm to już powoduje że auto lepiej się "odpycha" ;-).
Piszą że posiada pełną certyfikację niemieckiego oraz austriackiego urzędu TÜV i gwaracji fabrycznej ponoć się nie traci.
Z tym bym uważał. Masz DSG a stosowany model DQ200 bezpiecznie przenosi do 250Nm, wiec mozesz sobie skrzynie zajechać. W wersjach 4x4 jest DQ381 która ponic bez problemu przenosi 500Nm ( montowana miedzyinnymi w Cupra Ateca a tam jest 2xtyle kucy co w 1,5 TSI) :)
Jest tez skrzynią mokrą które ponoć sa dużo bardziej niezawodne od suchych. Mocniejsza skrzynia to jeden z powodów dla których zamówiłem 4x4
A jak z 1.5 benzyna manual? przeżyje?

Re: PedalBox DTE systems

: 18 cze 2020, 19:55
autor: Karoqmontecarlo
Witam w jaki sposób sprawdzić jaki ma się model skrzyni? Mam 1.5 tsi dsg 2018rok pytam bo pisaliście ze skrzynia dq200 nie przezyje więcej niutow a tu zobaczcie co zrobili...


Re: PedalBox DTE systems

: 19 cze 2020, 18:40
autor: RobertG7
Karoqmontecarlo pisze: 18 cze 2020, 19:55 Witam w jaki sposób sprawdzić jaki ma się model skrzyni? Mam 1.5 tsi dsg 2018rok pytam bo pisaliście ze skrzynia dq200 nie przezyje więcej niutow a tu zobaczcie co zrobili...

Zrobić to zrobili, ale jak długo skrzynia pociągnie to loteria.

Re: PedalBox DTE systems

: 25 lut 2021, 17:31
autor: Lucien
Używam DTE Power Control (Chip na 3 kablach + sterowanie Bluetooth) już ponad 2 lata i jestem zadowolony.
Przyspieszenie lepsze, ponad 210 Km/h licznikowe pojedzie jak trzeba. Bez chipa nie bardzo chciał się nawet zbliżyć do 200.
Przy normalnej jeździe, subiektywnie, pali mniej.



Re: PedalBox DTE systems

: 03 maja 2023, 21:54
autor: warkakw
Jakieś nowe opinie o tuningu tego typu?