Problem z Skoda Connect

Nagłośnienie, nawigacja, komunikacja między kierowcami
zbigniew
Posty: 7
Rejestracja: 12 gru 2018, 11:17
Samochód: Skoda Karoq 1,5 TSI

Problem z Skoda Connect

Post autor: zbigniew »

Witam wszystkich, w moim aucie produkcja 43 tydzień 2018, nie działa poprawnie aplikacja Skoda Connect. Po zarejestrowaniu i utworzeniu konta, nie dopuszcza do pełnej wersji na Androidzie ( Samsung Galaxy S8), wyświetla komunikat " Aktualizuj, aby wyświetlić blokadę", po zatwierdzeniu aktualizacji komunikat "Nazwa pojazdu została zaktualizowana" i ponownie " Aktualizuj, aby wyświetlić blokadę" i tak w koło Macieju. Serwis autoryzowany rozkłada ręce, Skoda Auto Polska również, podobno problem może rozwiązać tylko producent. Może ktoś ma podobny problem - czy tylko ja jestem tym szczęśliwcem, może jakieś sugestie, jakieś podpowiedzi, z góry dziękuję. Pozdrawiam



Sponsor

Problem z Skoda Connect

Sponsor


Posel
Posty: 3
Rejestracja: 30 sie 2018, 22:04

Re: Problem z Skoda Connect

Post autor: Posel »

Witam. Mam identyczny problem. W Portalu Klienta przy nazwie użytkownika zauważyłem, że jest on "NIEZWERYFIKOWANY". Myślałem, że to jest powodem problemu w Aplikacji Mobilnej, jak opisujesz. Po zweryfikowaniu przez Salon sytuacja bez zmian. Zgłosiłem sprawę do Dealera i czekam, ale to co opisujesz nie napawa optymizmem.

allbercik
Posty: 5
Rejestracja: 26 cze 2018, 22:32

Re: Problem z Skoda Connect

Post autor: allbercik »

Udało wam się coś z tym zrobić? U mnie również aktualizacja nazwy nie daje żadnych rezultatów.

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka


Posel
Posty: 3
Rejestracja: 30 sie 2018, 22:04

Re: Problem z Skoda Connect

Post autor: Posel »

Czekam na informację z Salonu. Z tego co sam zauważyłem, to w ramach Skoda Connect mamy przez rok bezpłatnie aktywną usługę Infotaiment Online. Druga usługa Skody Connect - Care Connect (m.in. zdalny dostęp) w cenniku była opcją za 1600 zł na 3 lata - ja jej nie wziąłem.
Pewnie dlatego w aplikacji mobilnej mamy taki komunikat...

allbercik
Posty: 5
Rejestracja: 26 cze 2018, 22:32

Re: Problem z Skoda Connect

Post autor: allbercik »

Czyli rozumiem że nie mając wykupionej usługi Care aplikacja mobilna jest w zasadzie niepotrzebna bo nic w niej nie zrobię.

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka


Posel
Posty: 3
Rejestracja: 30 sie 2018, 22:04

Re: Problem z Skoda Connect

Post autor: Posel »

allbercik pisze: 21 sty 2019, 10:26 Czyli rozumiem że nie mając wykupionej usługi Care aplikacja mobilna jest w zasadzie niepotrzebna bo nic w niej nie zrobię.

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
Niestety na to wygląda.

Poniżej dodatkowo link znaleziony na zagranicznym forum.
https://www.briskoda.net/forums/topic/4 ... nt=5000883

allbercik
Posty: 5
Rejestracja: 26 cze 2018, 22:32

Re: Problem z Skoda Connect

Post autor: allbercik »

Ok Dzięki za info.

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka


M a r c i n
Posty: 186
Rejestracja: 21 lut 2018, 13:44
Lokalizacja: Kraków
Samochód: WRX STI 04', Corolla TS 02', Scala 19'

Re: Problem z Skoda Connect

Post autor: M a r c i n »

allbercik pisze: 21 sty 2019, 10:26 Czyli rozumiem że nie mając wykupionej usługi Care aplikacja mobilna jest w zasadzie niepotrzebna bo nic w niej nie zrobię.

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka


Teraz wykupienie samej usługi Care też nic Ci nie da, bo nie zamówiłeś modułu CareConnect z połączeniem alarmowym, z którego korzysta aplikacja do pobierania danych na temat samochodu, jego stanu jak i położenia :)
Planujesz zakup samochodu?
Zapraszam poza forum 606987746
https://skodakrakow.otomoto.pl/
Dużo dostępnych!
Podkreślam!Każdy z moich postów to wyłącznie moja opinia. Nie jest to oficjalne stanowisko Skody ani salonu w którym pracuję.

la2014
Posty: 1
Rejestracja: 19 paź 2019, 17:06
Samochód: Skoda karoq 1.5 tsi 150kM

Re: Problem z Skoda Connect

Post autor: la2014 »

Witam w "klubie" tych , którym nie działa Skoda Connect.Nie potrafią rozwiązać tego problemu już od miesięcy.Po co to oferują jak nie działa.

Brunet
Posty: 12
Rejestracja: 23 mar 2019, 5:17
Samochód: Karoq Style 4x4 2.0 TDI DSG

Re: Problem z Skoda Connect

Post autor: Brunet »

Dzien dobry.
Czy spotkaliscie sie z problemem zalogowania na swoje konto w usludze Skoda Connect poprzez strone internetowa?
Probuje zalogowac sie wykorzystujac rozne przegladrki i niestey nie moge tego zrobic.
Po wprowadzeniu swojego adresu e-mail i hasła, przez sekunde lub dwie widze, ze jestem zalogowany lecz po chwili pokazuje sie szary ekran i komunikat: Cos poszło nie tak. Sprobuj odswiezyc stronę lub wyloguj sie i zaloguj ponownie.
Moze macie jakies pomysly co robie nie tak....?

ODPOWIEDZ