Strona 1 z 2

Problem z Skoda Connect

: 12 gru 2018, 14:45
autor: zbigniew
Witam wszystkich, w moim aucie produkcja 43 tydzień 2018, nie działa poprawnie aplikacja Skoda Connect. Po zarejestrowaniu i utworzeniu konta, nie dopuszcza do pełnej wersji na Androidzie ( Samsung Galaxy S8), wyświetla komunikat " Aktualizuj, aby wyświetlić blokadę", po zatwierdzeniu aktualizacji komunikat "Nazwa pojazdu została zaktualizowana" i ponownie " Aktualizuj, aby wyświetlić blokadę" i tak w koło Macieju. Serwis autoryzowany rozkłada ręce, Skoda Auto Polska również, podobno problem może rozwiązać tylko producent. Może ktoś ma podobny problem - czy tylko ja jestem tym szczęśliwcem, może jakieś sugestie, jakieś podpowiedzi, z góry dziękuję. Pozdrawiam

Re: Problem z Skoda Connect

: 18 sty 2019, 9:33
autor: Posel
Witam. Mam identyczny problem. W Portalu Klienta przy nazwie użytkownika zauważyłem, że jest on "NIEZWERYFIKOWANY". Myślałem, że to jest powodem problemu w Aplikacji Mobilnej, jak opisujesz. Po zweryfikowaniu przez Salon sytuacja bez zmian. Zgłosiłem sprawę do Dealera i czekam, ale to co opisujesz nie napawa optymizmem.

Re: Problem z Skoda Connect

: 20 sty 2019, 14:59
autor: allbercik
Udało wam się coś z tym zrobić? U mnie również aktualizacja nazwy nie daje żadnych rezultatów.

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka


Re: Problem z Skoda Connect

: 21 sty 2019, 9:39
autor: Posel
Czekam na informację z Salonu. Z tego co sam zauważyłem, to w ramach Skoda Connect mamy przez rok bezpłatnie aktywną usługę Infotaiment Online. Druga usługa Skody Connect - Care Connect (m.in. zdalny dostęp) w cenniku była opcją za 1600 zł na 3 lata - ja jej nie wziąłem.
Pewnie dlatego w aplikacji mobilnej mamy taki komunikat...

Re: Problem z Skoda Connect

: 21 sty 2019, 10:26
autor: allbercik
Czyli rozumiem że nie mając wykupionej usługi Care aplikacja mobilna jest w zasadzie niepotrzebna bo nic w niej nie zrobię.

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka


Re: Problem z Skoda Connect

: 21 sty 2019, 10:31
autor: Posel
allbercik pisze: 21 sty 2019, 10:26 Czyli rozumiem że nie mając wykupionej usługi Care aplikacja mobilna jest w zasadzie niepotrzebna bo nic w niej nie zrobię.

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
Niestety na to wygląda.

Poniżej dodatkowo link znaleziony na zagranicznym forum.
https://www.briskoda.net/forums/topic/4 ... nt=5000883

Re: Problem z Skoda Connect

: 21 sty 2019, 12:13
autor: allbercik
Ok Dzięki za info.

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka


Re: Problem z Skoda Connect

: 21 sty 2019, 15:08
autor: M a r c i n
allbercik pisze: 21 sty 2019, 10:26 Czyli rozumiem że nie mając wykupionej usługi Care aplikacja mobilna jest w zasadzie niepotrzebna bo nic w niej nie zrobię.

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka


Teraz wykupienie samej usługi Care też nic Ci nie da, bo nie zamówiłeś modułu CareConnect z połączeniem alarmowym, z którego korzysta aplikacja do pobierania danych na temat samochodu, jego stanu jak i położenia :)

Re: Problem z Skoda Connect

: 19 paź 2019, 17:21
autor: la2014
Witam w "klubie" tych , którym nie działa Skoda Connect.Nie potrafią rozwiązać tego problemu już od miesięcy.Po co to oferują jak nie działa.

Re: Problem z Skoda Connect

: 27 lut 2020, 10:16
autor: Brunet
Dzien dobry.
Czy spotkaliscie sie z problemem zalogowania na swoje konto w usludze Skoda Connect poprzez strone internetowa?
Probuje zalogowac sie wykorzystujac rozne przegladrki i niestey nie moge tego zrobic.
Po wprowadzeniu swojego adresu e-mail i hasła, przez sekunde lub dwie widze, ze jestem zalogowany lecz po chwili pokazuje sie szary ekran i komunikat: Cos poszło nie tak. Sprobuj odswiezyc stronę lub wyloguj sie i zaloguj ponownie.
Moze macie jakies pomysly co robie nie tak....?