Strona 2 z 2

Re: Problem z Skoda Connect

: 29 lut 2020, 9:45
autor: Andrews
M a r c i n pisze: 21 sty 2019, 15:08
allbercik pisze: 21 sty 2019, 10:26 Czyli rozumiem że nie mając wykupionej usługi Care aplikacja mobilna jest w zasadzie niepotrzebna bo nic w niej nie zrobię.

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka


Teraz wykupienie samej usługi Care też nic Ci nie da, bo nie zamówiłeś modułu CareConnect z połączeniem alarmowym, z którego korzysta aplikacja do pobierania danych na temat samochodu, jego stanu jak i położenia :)
Marcinie , jako ze jesteś blisko tematu , nie orientujesz się czy nadal jest taka sytuacja że nie można mieć zdalnego dostępu jeśli się nie wykupiło usługi care na początku ? Była by to wada samego Karoqa bo jak patrzyłem nawet w Scali czy Kamiqu dodawana jest usługa care za darmo na rok czyli hardware musi tam być już na pokładzie domyślnie . A nie wiadomo czy można w Karoqu dołożyć coś ( sprzęt ? tylko oprogramowanie ? ) zeby jednak mieć zdalny dostęp ? mam na myśli status samochodu , zamykanie otwieranie itp

Re: Problem z Skoda Connect

: 14 maja 2020, 12:00
autor: M a r c i n
Andrews pisze: 29 lut 2020, 9:45
M a r c i n pisze: 21 sty 2019, 15:08
allbercik pisze: 21 sty 2019, 10:26 Czyli rozumiem że nie mając wykupionej usługi Care aplikacja mobilna jest w zasadzie niepotrzebna bo nic w niej nie zrobię.

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka


Teraz wykupienie samej usługi Care też nic Ci nie da, bo nie zamówiłeś modułu CareConnect z połączeniem alarmowym, z którego korzysta aplikacja do pobierania danych na temat samochodu, jego stanu jak i położenia :)
Marcinie , jako ze jesteś blisko tematu , nie orientujesz się czy nadal jest taka sytuacja że nie można mieć zdalnego dostępu jeśli się nie wykupiło usługi care na początku ? Była by to wada samego Karoqa bo jak patrzyłem nawet w Scali czy Kamiqu dodawana jest usługa care za darmo na rok czyli hardware musi tam być już na pokładzie domyślnie . A nie wiadomo czy można w Karoqu dołożyć coś ( sprzęt ? tylko oprogramowanie ? ) zeby jednak mieć zdalny dostęp ? mam na myśli status samochodu , zamykanie otwieranie itp
Jesli nie wykupiłeś usługi z modułem to nic nie zrobisz. W Kamiq i Scali masz domyślnie moduł OCU2/3 bo był wymagany już w procesie homologacyjnym, i jest konieczny do lokalizowania samochodu i wydawania mu komend. Karoq korzystał z odświeżonej homologacji Ateci więc jeszcze nie potrzebował takiego modułu w standardzie, nawet pomimo roku produkcji 2017+.

Wątpię aby którekolwiek ASO podjęło się dołożenia całej centralki OCU. Za dużo kabli do przekopania i za dużo do rozebrania w aucie, a szanse na działanie nikłe, bo fabryka rozpoznaje auto po numerze VIN i jeśli nie było fabrycznie OCU... To raczej nic to nie da. To tylko czcze gadanie, nie wiem, nie jestem pewien. Tak mi się wydaje.

A zamykanie i otwieranie z aplikacji działa tylko w RM2019+.

Re: Problem z Skoda Connect

: 18 maja 2020, 23:09
autor: Osy4
A do RM2020 można dokupić sam dostęp? Ma on już wbudowany moduł w wersji Style?