Czy trzeba bać się suchej skrzyni DSG?
- Bomber
- Posty: 97
- Rejestracja: 05 kwie 2018, 23:58
- Lokalizacja: WAW
- Samochód: Karoq 2,0 TDI 4x4 Style - sprzedany
Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.
W 1,5 4x4 będzie DQ381 (takie jak jest w 2,0TDI)
Pozdrawiam,
Bomber
Karoq 2,0 TDI 4x4 Style DSG
Bomber
Karoq 2,0 TDI 4x4 Style DSG
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 29 paź 2017, 14:28
- Lokalizacja: Poznań
- Samochód: Skoda Karoq 1.5 TSI z DSG
Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.
Przy jakim przebiegu padła Ci mechatronika?yetikowski pisze: ↑30 gru 2018, 22:08 Mam Yeti 2013 r. 1.4 TSI + DSG DQ200. Obecnie myślę o innym aucie i trafiłem na Wasze forum.
Pytam z ciekawości bo miałem ten sam zestaw silnik+DSG Spaceback’u z 2013. Jeździłem nim przez prawie pięć lat i oddałem go przy przebiegu ok 110 kkm. Nigdy nie miałem żadnych problemów ze skrzynią, a nie miała ze mną łatwo
Dlatego nie wahałem się w ogóle wybierając do Karoq’a silnik 1.5 TSI + DSG DQ200.
-
- Posty: 154
- Rejestracja: 22 sty 2018, 18:10
- Samochód: Skoda Karoq 1.5 TSI, Style
Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.
Może DQ200 sprzed 5 lat to inne niż teraz. Może jakieś poprawki wprowadzili?
Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.
A może przyjąć, że każda rzecz ma prawo się zepsuć. Komuś trafi się szybciej, komuś później a komuś nigdy. Ja w octavii miałem silnik 1,4 tsi na łańcuchu, przejechał prawie 100 tyś. km i wg internetu powinien się dwa razy rozlecieć, wg statystyk powinien się raz rozlecieć a w życiu nie było z nim problemu.batman_xp1 pisze:Może DQ200 sprzed 5 lat to inne niż teraz. Może jakieś poprawki wprowadzili?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Była srebrna Octavia II Fl Combi Style 1,4 TSI. Obecnie czarny Karoq Style 1,5 TSI+DSG i srebrna Fabia III Style 1,2 TSI+DSG
- Bomber
- Posty: 97
- Rejestracja: 05 kwie 2018, 23:58
- Lokalizacja: WAW
- Samochód: Karoq 2,0 TDI 4x4 Style - sprzedany
Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.
Nic się nie zmieniłobatman_xp1 pisze: ↑31 gru 2018, 10:27 Może DQ200 sprzed 5 lat to inne niż teraz. Może jakieś poprawki wprowadzili?
Pozdrawiam,
Bomber
Karoq 2,0 TDI 4x4 Style DSG
Bomber
Karoq 2,0 TDI 4x4 Style DSG
- User karoq
- Posty: 213
- Rejestracja: 09 wrz 2018, 14:00
- Samochód: Karoq 2.0 Tdi. Dsg. 4x4.style
Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.
Podczas eksploatacji wszystko wyjdzie
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.
yetikowski - jaki miałeś przebieg?
-
- Posty: 510
- Rejestracja: 14 wrz 2018, 12:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Karoq Style 1.5TSI
Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.
Z tym łańcuchem to ważne, która rewizja bo oni tam poprawiali temat zanim całkiem zarzucili łańcuch.michjed pisze: ↑31 gru 2018, 11:39
A może przyjąć, że każda rzecz ma prawo się zepsuć. Komuś trafi się szybciej, komuś później a komuś nigdy. Ja w octavii miałem silnik 1,4 tsi na łańcuchu, przejechał prawie 100 tyś. km i wg internetu powinien się dwa razy rozlecieć, wg statystyk powinien się raz rozlecieć a w życiu nie było z nim problemu.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Co do DQ200 to ona się nie tyle psuje co się zużywa. Projektowana jest tak na +/- 150k km. Nie było by problemu gdyby naprawa kosztowała jakies sensowne pieniądze ale niestety jest kosmos i trzeba mieć specjalistyczny sprzęt
Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.
Czekam na lifting z porządnymi reflektorami adaptacyjnymi
Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.
Czy to 100% info?
Ja przymierzam się do zakupu Karoqa z DSG i 4x4. Na obecną chwilę jedyne czego nie jestem pewny to wyboru silnika. Samochód będzie użytkowany głównie przez żonę i po krótkich trasach. Średni roczny przebieg szacuję na około 15 000 km. W tym przypadku lepiej chyba było by wybrać jednostkę 1,5 tsi, ale nie jestem na 100% pewny tego wyboru. Boję się że to za mały silnik na tak duży samochód w dodatku z DSG i napędem 4x4. Jeżeli w nim miała by być zastosowana gorsza skrzynia niż w dieslu to już wiem że go nie wybiorę.