Czy trzeba bać się suchej skrzyni DSG?

Wszelkie dyskusje związane z zakupieniem Karoqa
Awatar użytkownika
Bomber
Posty: 97
Rejestracja: 05 kwie 2018, 23:58
Lokalizacja: WAW
Samochód: Karoq 2,0 TDI 4x4 Style - sprzedany

Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.

Post autor: Bomber »

W 1,5 4x4 będzie DQ381 (takie jak jest w 2,0TDI)


Pozdrawiam,

Bomber
Karoq 2,0 TDI 4x4 Style DSG

Sponsor

Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.

Sponsor


Islandermw
Posty: 61
Rejestracja: 29 paź 2017, 14:28
Lokalizacja: Poznań
Samochód: Skoda Karoq 1.5 TSI z DSG

Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.

Post autor: Islandermw »

yetikowski pisze: 30 gru 2018, 22:08 Mam Yeti 2013 r. 1.4 TSI + DSG DQ200. Obecnie myślę o innym aucie i trafiłem na Wasze forum.
Przy jakim przebiegu padła Ci mechatronika?
Pytam z ciekawości bo miałem ten sam zestaw silnik+DSG Spaceback’u z 2013. Jeździłem nim przez prawie pięć lat i oddałem go przy przebiegu ok 110 kkm. Nigdy nie miałem żadnych problemów ze skrzynią, a nie miała ze mną łatwo ;)
Dlatego nie wahałem się w ogóle wybierając do Karoq’a silnik 1.5 TSI + DSG DQ200.

batman_xp1
Posty: 154
Rejestracja: 22 sty 2018, 18:10
Samochód: Skoda Karoq 1.5 TSI, Style

Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.

Post autor: batman_xp1 »

Może DQ200 sprzed 5 lat to inne niż teraz. Może jakieś poprawki wprowadzili?

michjed
Posty: 201
Rejestracja: 24 kwie 2018, 22:06
Samochód: Skoda Karoq Style 1,5 TSI DSG

Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.

Post autor: michjed »

batman_xp1 pisze:Może DQ200 sprzed 5 lat to inne niż teraz. Może jakieś poprawki wprowadzili?
A może przyjąć, że każda rzecz ma prawo się zepsuć. Komuś trafi się szybciej, komuś później a komuś nigdy. Ja w octavii miałem silnik 1,4 tsi na łańcuchu, przejechał prawie 100 tyś. km i wg internetu powinien się dwa razy rozlecieć, wg statystyk powinien się raz rozlecieć a w życiu nie było z nim problemu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Była srebrna Octavia II Fl Combi Style 1,4 TSI. Obecnie czarny Karoq Style 1,5 TSI+DSG i srebrna Fabia III Style 1,2 TSI+DSG

Awatar użytkownika
Bomber
Posty: 97
Rejestracja: 05 kwie 2018, 23:58
Lokalizacja: WAW
Samochód: Karoq 2,0 TDI 4x4 Style - sprzedany

Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.

Post autor: Bomber »

batman_xp1 pisze: 31 gru 2018, 10:27 Może DQ200 sprzed 5 lat to inne niż teraz. Może jakieś poprawki wprowadzili?
Nic się nie zmieniło :)
Pozdrawiam,

Bomber
Karoq 2,0 TDI 4x4 Style DSG

Awatar użytkownika
User karoq
Posty: 213
Rejestracja: 09 wrz 2018, 14:00
Samochód: Karoq 2.0 Tdi. Dsg. 4x4.style

Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.

Post autor: User karoq »

Podczas eksploatacji wszystko wyjdzie

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


matt97
Posty: 62
Rejestracja: 12 sty 2018, 10:08
Samochód: Karoq 1.5 TSI DSG

Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.

Post autor: matt97 »

yetikowski - jaki miałeś przebieg?

c#Hunter
Posty: 510
Rejestracja: 14 wrz 2018, 12:24
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Karoq Style 1.5TSI

Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.

Post autor: c#Hunter »

michjed pisze: 31 gru 2018, 11:39
A może przyjąć, że każda rzecz ma prawo się zepsuć. Komuś trafi się szybciej, komuś później a komuś nigdy. Ja w octavii miałem silnik 1,4 tsi na łańcuchu, przejechał prawie 100 tyś. km i wg internetu powinien się dwa razy rozlecieć, wg statystyk powinien się raz rozlecieć a w życiu nie było z nim problemu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Z tym łańcuchem to ważne, która rewizja bo oni tam poprawiali temat zanim całkiem zarzucili łańcuch.

Co do DQ200 to ona się nie tyle psuje co się zużywa. Projektowana jest tak na +/- 150k km. Nie było by problemu gdyby naprawa kosztowała jakies sensowne pieniądze ale niestety jest kosmos i trzeba mieć specjalistyczny sprzęt

Robik99
Posty: 42
Rejestracja: 25 gru 2017, 9:58

Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.

Post autor: Robik99 »

Czekam na lifting z porządnymi reflektorami adaptacyjnymi :ugeek:

Pablooo
Posty: 2
Rejestracja: 04 lut 2019, 8:54
Samochód: Obecnie Octavia 3 L&K

Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.

Post autor: Pablooo »

Bomber pisze: 31 gru 2018, 2:50 W 1,5 4x4 będzie DQ381 (takie jak jest w 2,0TDI)
Czy to 100% info?
Ja przymierzam się do zakupu Karoqa z DSG i 4x4. Na obecną chwilę jedyne czego nie jestem pewny to wyboru silnika. Samochód będzie użytkowany głównie przez żonę i po krótkich trasach. Średni roczny przebieg szacuję na około 15 000 km. W tym przypadku lepiej chyba było by wybrać jednostkę 1,5 tsi, ale nie jestem na 100% pewny tego wyboru. Boję się że to za mały silnik na tak duży samochód w dodatku z DSG i napędem 4x4. Jeżeli w nim miała by być zastosowana gorsza skrzynia niż w dieslu to już wiem że go nie wybiorę.

ODPOWIEDZ