Czy trzeba bać się suchej skrzyni DSG?
Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.
Weź z salonu samochód do testu. Sam ocenisz.
W mojej ocenie silnik 1.5 TSI jest wystarczający.
W mojej ocenie silnik 1.5 TSI jest wystarczający.
Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.
Czy gorsza ta skrzynia to bym nie przasądzał Według mnie 1.5 TSI 150 KM DSG z napędem na jedeną oś wystarcza i daje radę. Nie jest to znów aż tak duża i ciężka buda żeby 1.5 miał z nią problem. Moment 250 Nm tu daje radę.M_Kurak pisze:Weź z salonu samochód do testu. Sam ocenisz.
W mojej ocenie silnik 1.5 TSI jest wystarczający.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.
A jakby się chciało wrzucić jakiegoś boxa, żeby podkręcić moment to ile wytrzyma maksymalnie ta skrzynia DQ200?
-
- Posty: 186
- Rejestracja: 21 lut 2018, 13:44
- Lokalizacja: Kraków
- Samochód: WRX STI 04', Corolla TS 02', Scala 19'
Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.
Koło 350 Nm. Pytanie jak długo Jest liczona na bezpieczne 250 - plus do tego współczynnik niezawodności konstrukcji na poziomie 1,4 daje nam właśnie 350Nm...
Planujesz zakup samochodu?
Zapraszam poza forum 606987746
https://skodakrakow.otomoto.pl/
Dużo dostępnych!
Podkreślam!Każdy z moich postów to wyłącznie moja opinia. Nie jest to oficjalne stanowisko Skody ani salonu w którym pracuję.
Zapraszam poza forum 606987746
https://skodakrakow.otomoto.pl/
Dużo dostępnych!
Podkreślam!Każdy z moich postów to wyłącznie moja opinia. Nie jest to oficjalne stanowisko Skody ani salonu w którym pracuję.
Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.
Myślałem bardziej o 280-290Nm pytanie tylko czy będzie to odczuwalne w trakcie jazdy. Pakiet pogwarancyjny + gwarancja daje nam 4 lata lub 120.000 km bezstresowej jazdy jeśli mówimy o awaryjności skrzyni.
-
- Posty: 186
- Rejestracja: 21 lut 2018, 13:44
- Lokalizacja: Kraków
- Samochód: WRX STI 04', Corolla TS 02', Scala 19'
Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.
Będzie odczuwalne.
Planujesz zakup samochodu?
Zapraszam poza forum 606987746
https://skodakrakow.otomoto.pl/
Dużo dostępnych!
Podkreślam!Każdy z moich postów to wyłącznie moja opinia. Nie jest to oficjalne stanowisko Skody ani salonu w którym pracuję.
Zapraszam poza forum 606987746
https://skodakrakow.otomoto.pl/
Dużo dostępnych!
Podkreślam!Każdy z moich postów to wyłącznie moja opinia. Nie jest to oficjalne stanowisko Skody ani salonu w którym pracuję.
Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.
Chyba poczekam jednak na diesla ale 190 KM. Swoją drogą nie orientujecie się czy można było by sobie teraz skonfigurować samochód i zamówić w opcji 2,0 tdi 150KM i jak wejdą w cennik 190KM edytować zamówienie w zakresie zmiany silnika?
Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.
Radziłbym się zastanowić na TDI 190, gdyż z tego co słychać, ten silnik w nowych samochodach ma założony kaganiec na moc i moment (przynajmniej na dole obrotów) i jest to odczuwalne. Zresztą jeździłem Paskiem 2.0 TDI 190 DSG sprzed WLTP i tam był ogień przy starcie a teraz, szkoda gadać.
Też miałem moralne dylematy więc wybrałem ..... Atece 2.0 TSI 190 4x4 i za 2 tygodnie ja odbieram. Wiem że spalanie x2 względem TDI ale przynajmniej nie będzie kangurowania jak w 1.5 TSI i potencjalnych problemów z DSG DQ200 (tam jest DQ381), ale jak zwykle, pożyjemy - zobaczymy.
Też miałem moralne dylematy więc wybrałem ..... Atece 2.0 TSI 190 4x4 i za 2 tygodnie ja odbieram. Wiem że spalanie x2 względem TDI ale przynajmniej nie będzie kangurowania jak w 1.5 TSI i potencjalnych problemów z DSG DQ200 (tam jest DQ381), ale jak zwykle, pożyjemy - zobaczymy.
Seat ATECA FR 2.0 TSI DSG 4Drive Biały
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 11 lis 2018, 14:58
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Karoq 2.0TDI 190KM 4x4 DSG
Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.
Ja zamówiłem 2.0tdi 190km 4x4 jeszcze w 2018. Miały być produkowane od 1 stycznia, ale przesunęło się na ojciec kwietnia i mam już termin na 27 tydz 2019.
Re: Czy trzeba bać się suchej skrzyni DSG?
Wracając do tematu, czyli suchej skrzyni. Nie trzeba się bać, trzeba się liczyć z tym, że mogą być niemałe wydatki eksploatacyjne. Olej zmieniać co 60 kkm, sprzęgła pewnie w okolicy 100 kkm. Umiejętnie eksploatować (zwłaszcza zmieniać z R na D i odwrotnie tylko przy całkowitym zatrzymaniu auta, "nie pałować" często) i tyle. Jak jednak padnie po 200 kkm (a raczej nie pada jak się dba), to zwykle tzw. "dobra wola" Škody i pomagają trochę, jeśli auto serwisowane w ASO także po gwarancji.
Do Karoq 1.5 TSI świetny dodatek.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Do Karoq 1.5 TSI świetny dodatek.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka