Strona 3 z 4

Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.

: 04 lut 2019, 14:24
autor: M_Kurak
Weź z salonu samochód do testu. Sam ocenisz.
W mojej ocenie silnik 1.5 TSI jest wystarczający.

Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.

: 04 lut 2019, 14:29
autor: Shadoon
M_Kurak pisze:Weź z salonu samochód do testu. Sam ocenisz.
W mojej ocenie silnik 1.5 TSI jest wystarczający.
Czy gorsza ta skrzynia to bym nie przasądzał :-) Według mnie 1.5 TSI 150 KM DSG z napędem na jedeną oś wystarcza i daje radę. Nie jest to znów aż tak duża i ciężka buda żeby 1.5 miał z nią problem. Moment 250 Nm tu daje radę.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka


Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.

: 04 lut 2019, 20:58
autor: mike
A jakby się chciało wrzucić jakiegoś boxa, żeby podkręcić moment to ile wytrzyma maksymalnie ta skrzynia DQ200?

Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.

: 04 lut 2019, 21:05
autor: M a r c i n
Koło 350 Nm. Pytanie jak długo ;) Jest liczona na bezpieczne 250 - plus do tego współczynnik niezawodności konstrukcji na poziomie 1,4 daje nam właśnie 350Nm...

Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.

: 04 lut 2019, 21:24
autor: mike
Myślałem bardziej o 280-290Nm pytanie tylko czy będzie to odczuwalne w trakcie jazdy. Pakiet pogwarancyjny + gwarancja daje nam 4 lata lub 120.000 km bezstresowej jazdy jeśli mówimy o awaryjności skrzyni.

Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.

: 04 lut 2019, 22:12
autor: M a r c i n
mike pisze: 04 lut 2019, 21:24 Myślałem bardziej o 280-290Nm pytanie tylko czy będzie to odczuwalne w trakcie jazdy. Pakiet pogwarancyjny + gwarancja daje nam 4 lata lub 120.000 km bezstresowej jazdy jeśli mówimy o awaryjności skrzyni.
Będzie odczuwalne.

Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.

: 22 lut 2019, 23:12
autor: Pablooo
Chyba poczekam jednak na diesla ale 190 KM. Swoją drogą nie orientujecie się czy można było by sobie teraz skonfigurować samochód i zamówić w opcji 2,0 tdi 150KM i jak wejdą w cennik 190KM edytować zamówienie w zakresie zmiany silnika?

Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.

: 23 lut 2019, 10:23
autor: Hetman72
Radziłbym się zastanowić na TDI 190, gdyż z tego co słychać, ten silnik w nowych samochodach ma założony kaganiec na moc i moment (przynajmniej na dole obrotów) i jest to odczuwalne. Zresztą jeździłem Paskiem 2.0 TDI 190 DSG sprzed WLTP i tam był ogień przy starcie a teraz, szkoda gadać.
Też miałem moralne dylematy więc wybrałem ..... Atece 2.0 TSI 190 4x4 i za 2 tygodnie ja odbieram. Wiem że spalanie x2 względem TDI ale przynajmniej nie będzie kangurowania jak w 1.5 TSI i potencjalnych problemów z DSG DQ200 (tam jest DQ381), ale jak zwykle, pożyjemy - zobaczymy.

Re: Karoq - kupuję/nie kupuję i dlaczego.

: 27 mar 2019, 16:59
autor: ekim
Pablooo pisze: 22 lut 2019, 23:12 Chyba poczekam jednak na diesla ale 190 KM. Swoją drogą nie orientujecie się czy można było by sobie teraz skonfigurować samochód i zamówić w opcji 2,0 tdi 150KM i jak wejdą w cennik 190KM edytować zamówienie w zakresie zmiany silnika?
Ja zamówiłem 2.0tdi 190km 4x4 jeszcze w 2018. Miały być produkowane od 1 stycznia, ale przesunęło się na ojciec kwietnia i mam już termin na 27 tydz 2019.

Re: Czy trzeba bać się suchej skrzyni DSG?

: 27 mar 2019, 17:17
autor: Shadoon
Wracając do tematu, czyli suchej skrzyni. Nie trzeba się bać, trzeba się liczyć z tym, że mogą być niemałe wydatki eksploatacyjne. Olej zmieniać co 60 kkm, sprzęgła pewnie w okolicy 100 kkm. Umiejętnie eksploatować (zwłaszcza zmieniać z R na D i odwrotnie tylko przy całkowitym zatrzymaniu auta, "nie pałować" często) i tyle. Jak jednak padnie po 200 kkm (a raczej nie pada jak się dba), to zwykle tzw. "dobra wola" Škody i pomagają trochę, jeśli auto serwisowane w ASO także po gwarancji.
Do Karoq 1.5 TSI świetny dodatek.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka