Zakup: Karoq po FL
Zakup: Karoq po FL
Cześć,
Mam nadzieję, że trafiłem w odpowiednie miejsce gdzie mogę się poradzić co do kwestii planowanego zakupu Skody Karoq.
Poniżej przedstawie jak wygląda wybrana przeze mnie konfiguracja i chciałbym (jeśli można) usłyszeć Waszą opinię na ten temat:
Skoda Karoq 1.5 TSI (150 KM) 110 kW 7-biegowa automatyczna DSG (SPORTLINE)
kolor: Szary Steel Niemetalizowany
z dodatkowych opcji jakie wybrałem (lub musiałem wybrać żeby dostać jakiś pakiet):
1. Usługa Care connect - 1 rok, usługa Infotainment Online na 1 rok ( 0 zł)
2. Serwis: Pakiet ŠKODA Premium Care 4 lata, do 80 000 km (2400 zł)
3. Travel Assist (bez Side Assist) (4350 zł) Pakiet zawiera funkcję rozpoznawania znaków, ACC, Lane Assist, dodatkowe gniazdo USB-C w podsufitce (wyłącznie do ładowania urządzeń). ADAPTIVE CRUISE CONTROL do 210 km/h. Side Assist niedostępne bo nie mają podobno części i czujników
4. Alarm z funkcją SAFE (1250 zł) – pod kątem ubezpieczenia OC/AC.
5. Pakiet Parking Plus (4150 zł) W skład pakietu wchodzą:
- PARK ASSIST - system wspomagania parkowania z czujnikami z przodu i z tyłu
- Kamera Area View 360
6. Pakiet Winter Plus (1750 zł)
- Podgrzewane fotele przednie i zewnętrzne miejsca tylnej kanapy
- Podgrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby
- Spryskiwacze reflektorów przednich
- Elektrycznie podgrzewana przednia szyba
7. Pakiet Tech Amundsen (3800 zł) – musiałem dobrać ich nawigację żeby dodać Travel Assist.. (sam pakiet Tech Bolero za 2500 -wszystko poniżej poza mapami nie pozwala na dodanie Travel Assist)
-Radio BOLERO (kolorowy ekran dotykowy 8”, 2x USB-C, obsługa głosowa)
-Funkcja SmartLink z połączeniem bezprzewodowym
-VIRTUAL COCKPIT - cyfrowy zestaw wskaźników z personalizacją ustawień
-Bluetooth Plus (PHONE BOX – wzmacnianie sygnału GSM, indukcyjna ładowarka smartfona)
-System nawigacji satelitarnej AMUNDSEN z mapą Europy
8. 3-strefowa klimatyzacja automatyczna Climatronic (1300 zł)
9. Elektrycznie sterowana pokrywa bagażnika (3000 PLN) – konieczna do Park Assst.
10. Pakier Convience (5150 PLN) Elektrycznie sterowany fotel kierowcy i pasażera z funkcją pamięci.
11. Dojazdowe koło zapasowe (700 PLN)
Numer Konfiguracji (gdyby ktoś chciał spojrzeć na stronie) : C7LW182A (BEZ FOTELI bo są na ten moment niedostępne w konfiguratorze)
SUMA: 167 400
Salon daje dodatkowe 3% upustu, cena po rabacie : 162 378
Zastanawia mnie jeszcze pakiet Simply Clever z dodatkowymi uchwytami i siatkami (czy ma to sens za 500 pln) i czy warto dodatkowo zabezpieczyć auto przed kradzieża na "walizkę" czy "gameboy'a) - https://zabezpiecz-auto.pl/urzadzenia/canlock-comfort/ za 2500 .
Mam nadzieję, że trafiłem w odpowiednie miejsce gdzie mogę się poradzić co do kwestii planowanego zakupu Skody Karoq.
Poniżej przedstawie jak wygląda wybrana przeze mnie konfiguracja i chciałbym (jeśli można) usłyszeć Waszą opinię na ten temat:
Skoda Karoq 1.5 TSI (150 KM) 110 kW 7-biegowa automatyczna DSG (SPORTLINE)
kolor: Szary Steel Niemetalizowany
z dodatkowych opcji jakie wybrałem (lub musiałem wybrać żeby dostać jakiś pakiet):
1. Usługa Care connect - 1 rok, usługa Infotainment Online na 1 rok ( 0 zł)
2. Serwis: Pakiet ŠKODA Premium Care 4 lata, do 80 000 km (2400 zł)
3. Travel Assist (bez Side Assist) (4350 zł) Pakiet zawiera funkcję rozpoznawania znaków, ACC, Lane Assist, dodatkowe gniazdo USB-C w podsufitce (wyłącznie do ładowania urządzeń). ADAPTIVE CRUISE CONTROL do 210 km/h. Side Assist niedostępne bo nie mają podobno części i czujników
4. Alarm z funkcją SAFE (1250 zł) – pod kątem ubezpieczenia OC/AC.
5. Pakiet Parking Plus (4150 zł) W skład pakietu wchodzą:
- PARK ASSIST - system wspomagania parkowania z czujnikami z przodu i z tyłu
- Kamera Area View 360
6. Pakiet Winter Plus (1750 zł)
- Podgrzewane fotele przednie i zewnętrzne miejsca tylnej kanapy
- Podgrzewane dysze spryskiwaczy przedniej szyby
- Spryskiwacze reflektorów przednich
- Elektrycznie podgrzewana przednia szyba
7. Pakiet Tech Amundsen (3800 zł) – musiałem dobrać ich nawigację żeby dodać Travel Assist.. (sam pakiet Tech Bolero za 2500 -wszystko poniżej poza mapami nie pozwala na dodanie Travel Assist)
-Radio BOLERO (kolorowy ekran dotykowy 8”, 2x USB-C, obsługa głosowa)
-Funkcja SmartLink z połączeniem bezprzewodowym
-VIRTUAL COCKPIT - cyfrowy zestaw wskaźników z personalizacją ustawień
-Bluetooth Plus (PHONE BOX – wzmacnianie sygnału GSM, indukcyjna ładowarka smartfona)
-System nawigacji satelitarnej AMUNDSEN z mapą Europy
8. 3-strefowa klimatyzacja automatyczna Climatronic (1300 zł)
9. Elektrycznie sterowana pokrywa bagażnika (3000 PLN) – konieczna do Park Assst.
10. Pakier Convience (5150 PLN) Elektrycznie sterowany fotel kierowcy i pasażera z funkcją pamięci.
11. Dojazdowe koło zapasowe (700 PLN)
Numer Konfiguracji (gdyby ktoś chciał spojrzeć na stronie) : C7LW182A (BEZ FOTELI bo są na ten moment niedostępne w konfiguratorze)
SUMA: 167 400
Salon daje dodatkowe 3% upustu, cena po rabacie : 162 378
Zastanawia mnie jeszcze pakiet Simply Clever z dodatkowymi uchwytami i siatkami (czy ma to sens za 500 pln) i czy warto dodatkowo zabezpieczyć auto przed kradzieża na "walizkę" czy "gameboy'a) - https://zabezpiecz-auto.pl/urzadzenia/canlock-comfort/ za 2500 .
Re: Zakup: Karoq po FL
Travel Assist - 1. chcesz by samochód jechał dokładnie jak znaki ograniczają? 2. Ja gdybym mógł, to z pewnością wolałbym zwykły tempomat, bez adaptacyjnego, adaptacyjny denerwująco zwalnia wtedy gdy wiesz, że spokojnie możesz się zbliżyć do poprzedzającego pojazdu i go wyprzedzić.
Re: Zakup: Karoq po FL
W adaptacyjnym tempomacie po pierwsze można ustawić odległość od poprzedzającego pojazdu i mozna też ustawić mu tryb działania, jeśli pamiętam są 3 : eco, normal, sport.RobertG7 pisze: ↑26 kwie 2022, 13:51 Travel Assist - 1. chcesz by samochód jechał dokładnie jak znaki ograniczają? 2. Ja gdybym mógł, to z pewnością wolałbym zwykły tempomat, bez adaptacyjnego, adaptacyjny denerwująco zwalnia wtedy gdy wiesz, że spokojnie możesz się zbliżyć do poprzedzającego pojazdu i go wyprzedzić.
Re: Zakup: Karoq po FL
Z tego co się orientowałem, można wyłączyć dostosowanie prędkości do oznakowania. Bardziej mi zależy na pozostałych funkcjach.
-
- Posty: 74
- Rejestracja: 24 paź 2021, 14:33
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Samochód: Karoq 2.0 TDI Sportline 2022r.
Re: Zakup: Karoq po FL
Też wybrałem szarego Sportline ale w 2.0 TDI, jaki salon które miasto i jaki przybliżony czas oczekiwania na auto?
A co do bajerów, to pierwotnie wybrałem travel asisst i bardzo wydłużało to termin produkcji, ostatecznie wziąłem tylko aktywny tempomat z elektroniki.
A co do bajerów, to pierwotnie wybrałem travel asisst i bardzo wydłużało to termin produkcji, ostatecznie wziąłem tylko aktywny tempomat z elektroniki.
Re: Zakup: Karoq po FL
Cześć, Wrocław. Z tego co pokazują w salonie i jak nakręca mnie handlowiec to około 2-3 miesiące obecnie bo podobno jest przygotowana jedna cała linia produkcyjna pod Karoq. Z bajerów jedyne co mnie "boli" to brak możliwości wzięcia nagłośnienia Canton. Pomijając ilość pozostałych dodatków które są dostępne na czeskim konfiguratorzekamska pisze: ↑26 kwie 2022, 21:33 Też wybrałem szarego Sportline ale w 2.0 TDI, jaki salon które miasto i jaki przybliżony czas oczekiwania na auto?
A co do bajerów, to pierwotnie wybrałem travel asisst i bardzo wydłużało to termin produkcji, ostatecznie wziąłem tylko aktywny tempomat z elektroniki.
-
- Posty: 74
- Rejestracja: 24 paź 2021, 14:33
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Samochód: Karoq 2.0 TDI Sportline 2022r.
Re: Zakup: Karoq po FL
Mój handlowiec gdzieś się w wewnetrznej bazie doszukał, że jednak jest opcja nagłośnienia Canton, finalnie jednak zrezygnowałem gdyż podobno trzeszczą plastiki pod wpływem dużych drgań.
Dla mnie koła są najsłabszym punktem auta, czarne 18stki z aero-kołpakami, wolałbym Vega 19" z przedliftu. Być może kiedyś dokupię, a te pójdą na zimówki.
Dla mnie koła są najsłabszym punktem auta, czarne 18stki z aero-kołpakami, wolałbym Vega 19" z przedliftu. Być może kiedyś dokupię, a te pójdą na zimówki.
Re: Zakup: Karoq po FL
Miałem jazdę próbną sportline przed liftem z Cantonem na pokładzie i nie zauważyłem tego typu problemów, aczkolwiek, bardziej skupiałem się na tym, jak się jeździ niż czy coś tam trzeszczykamska pisze: ↑27 kwie 2022, 18:36 Mój handlowiec gdzieś się w wewnetrznej bazie doszukał, że jednak jest opcja nagłośnienia Canton, finalnie jednak zrezygnowałem gdyż podobno trzeszczą plastiki pod wpływem dużych drgań.
Dla mnie koła są najsłabszym punktem auta, czarne 18stki z aero-kołpakami, wolałbym Vega 19" z przedliftu. Być może kiedyś dokupię, a te pójdą na zimówki.
Re: Zakup: Karoq po FL
Tak, tryby niewiele wnoszą jeżeli cokolwiek, a ACC i tak ci zwolni w najmniej pożądanym momencie. Przy wyprzedzaniu jak już się wychylisz na lewy pas również musi się zastanowić czy na pewno chce mu się przyspieszać. Niestety ACC nie da się wprowadzić w tryb normalnego tempomatuhygge pisze: ↑26 kwie 2022, 13:54W adaptacyjnym tempomacie po pierwsze można ustawić odległość od poprzedzającego pojazdu i mozna też ustawić mu tryb działania, jeśli pamiętam są 3 : eco, normal, sport.RobertG7 pisze: ↑26 kwie 2022, 13:51 Travel Assist - 1. chcesz by samochód jechał dokładnie jak znaki ograniczają? 2. Ja gdybym mógł, to z pewnością wolałbym zwykły tempomat, bez adaptacyjnego, adaptacyjny denerwująco zwalnia wtedy gdy wiesz, że spokojnie możesz się zbliżyć do poprzedzającego pojazdu i go wyprzedzić.
-
- Posty: 260
- Rejestracja: 29 lis 2019, 14:56
- Lokalizacja: śląsk
- Samochód: Karoq Sportline 1,5 TSI
Re: Zakup: Karoq po FL
Weź manualną. DSG jest fajne, dopóki jest gwarancja, a jak się skończy, to zaczynają się kosmiczne wydatki. Może manualna mniej wygodna, może nieco toporna, ale niezniszczalna.
DSG co 40kkm będzie wymagać wymiany sprzęgieł, a to wydatek rzędu 4.5-5k. Dwumasa może wytrzyma lekko ponad 100k ale kosztuje ponad 2,5k. Na pewno chcesz mieć takie kukułcze jajko?
viewtopic.php?f=15&t=639&start=10
Zobacz, że od początku jest z tym problem i ciągle jest z tym problem.