ArKos pisze:Wszystko fajnie, tylko co w momencie, gdy gwara się skończyła i wysypały się sprzęgła?
Rozumiem, że należałoby hołdować zasadzie "przejeździć czas gwarancji" i na jej końcu sprzedać, po czym kupić następne nowe.
Wiecie, że nie każdego na to stać, a w zasadzie mało kogo na to stać?
To nie bochenek chleba za 6 zeta tylko auto za 130k, często więcej.
To nie na tym polega.
DSG jest ewidentną zmułą i nic tego nie zmieni. Mówcie co chcecie. Manual przeżytkiem? Spoko. Zgadzam się. Tyle, że ten przeżytek lata 250-300k. I jak trzeba to naprawa kompleksowa wychodzi ze 2500-3000 czyli 2 razy manuala da się zrobić za jedną naprawę DSG, która nie jest w stanie przejechać nawet połowy tego, co przeżytek
No ale co kto lubi
Zgadzam się z Tobą w 110%. Ale wiesz, że zwolennicy automatu i tak będą go zachwalać bez względu na wszystko
Wysłane z mojego Lenovo YT-X705F przy użyciu Tapatalka
Konkretna podwyżka. Najtańszy ambition i style to 6tys wiecej. Gdzieś wcześniej się przewijało na forum, że podwyżka to ma być 1,5tys. Taka niespodzianka na święta..
aguirre pisze:Konkretna podwyżka. Najtańszy ambition i style to 6tys wiecej. Gdzieś wcześniej się przewijało na forum, że podwyżka to ma być 1,5tys. Taka niespodzianka na święta..
Jestem tu w zasadzie nowy bo ostatnią Skodę miałem 13 lat temu.... Ale do rzeczy.
Mojej ładniejszej połowie wpadła w oko Skoda Karoq. Do tej pory nie jeździła automatem ale koleżanki itd.
Nie chciałem by do tak sporego auta miała za mały silnik i pomyślałem o 150KM benzynie (trasy głównie po 30-35min w mieście).
Co powiecie na ten temat ?
Czy to dobry silnik i odpowiedni do tego auta ? Dobrze współpracuje z automatyczną skrzynią ?
Z wpisów wyżej wynika, że lepiej próbować wybić jej ten automat ?
mans pisze:
Wiele osób nie potrafi użytkować skrzyń DSG szczególnie w mieście.
Jeżdżąc w korkach bardzo łatwo przegrzać sprzęgła a potem jest lament i płacz
A jakie to popełnia się błędy ?
Pytanie 100% serio bo w automatach jestem kompletnym "lajkonikiem"
mans pisze:
Wiele osób nie potrafi użytkować skrzyń DSG szczególnie w mieście.
Jeżdżąc w korkach bardzo łatwo przegrzać sprzęgła a potem jest lament i płacz
A jakie to popełnia się błędy ?
Pytanie 100% serio bo w automatach jestem kompletnym "lajkonikiem"
To na co zwróciłem uwagę to fakt, że facet pisząc o tym, że ma skrzynię automatyczną, pisze o "wciskaniu sprzęgła" - to jakaś przenośnia ?
u mojej 95% tras to będą jazdy w łódzkich korkach
Do tej pory uważałem, że taki profil jazdy to idealna sprawa właśnie dla automatycznych skrzyń, zwłaszcza z Auto Hold, a tutaj.... ZONK ?
Pytanie o silnik dotyczyło też jego trwałości i awaryjności - wchodzić w to ? jeśli chodzi o benzyny to wielkiego wyboru nie ma...
aaa i jeszcze jedno - jakie skrzynie są teraz w Karoq a jakie były rok i 2 lata temu ?
langolier pisze: ↑10 lut 2023, 11:34
u mojej 95% tras to będą jazdy w łódzkich korkach
Do tej pory uważałem, że taki profil jazdy to idealna sprawa właśnie dla automatycznych skrzyń, zwłaszcza z Auto Hold, a tutaj.... ZONK ?
Pytanie o silnik dotyczyło też jego trwałości i awaryjności - wchodzić w to ? jeśli chodzi o benzyny to wielkiego wyboru nie ma...
DSG ponoć "nie lubi" się z dużymi korkami- potrafią przedwcześnie sprzęgła paść.
Na duże korki moim zdaniem najlepszy jest elektryk
Albo ostatecznie hybryda od Toyoty.
Co do silnika 1.5 TSI to raczej dobry motor, nie słychać narzekań na trwałość.
Korków i częstego używania sprzęgła nie lubią chyba żadne sprzęgła... w aucie z normalną skrzynią biegów jazda w korku to jak ciągłe parkowanie (jazda na "półsprzęgle"). Pewnie w automacie podobnie....