Pakiet Asystentów kierowcy
Re: Pakiet Asystentów kierowcy
Można "oszukiwać" Lane Assist jak pokazują na YouTube, tak że działa "w nieskończoność"?
Re: Pakiet Asystentów kierowcy
Dokladnie to graniczne jest 30Km/h ̶6̶5̶k̶m̶/̶h̶.michjed pisze:Skąd takie info ? Mam wersje style acc do 160 km/h i samochód zatrzymuje się w korku, jak stop trwa 1-2 sęk to rusza a na pewno robi to po delikatnym naciśnięciu gazu, utrzymuje zadana odległość itp . W dojdzie acc jest chyba standardzie do 160 a za dopłata do 210.Mariusz pisze:Na ACC nie pojedziesz w korku bo ACC dziala bodajze od 40km/h
Traffic jam to takie acc od 0-40km/h
Taka bzdura VAGa, 3 rozne zakresu acc i kazda platna osobno... 0-40, 40-160 i 40-210
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Michjed, moze masz line assist i dsg? Wtedy też masz TJA i prezez to może ACC działa od 0 km/h.
EDIT: Z instrukcji - ACC umożliwia ustawienie prędkości 30-160 lub 30-210 km/h (zależnie od wyposażenia)
oraz odstępu od poprzedzających pojazdów.
Ostatnio zmieniony 29 lip 2018, 12:55 przez PauLkr, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Pakiet Asystentów kierowcy
Instrukcja obsługi (Karoq MY2018, strona 241):
Warunkiem koniecznym jest skrzynia DSG. Może potwierdzić ktoś, kto ma wersję Style bez pełnego pakietu asystentów (tylko ACC)?"Przy użyciu ACC samochody z automatyczną skrzynią biegów można całkowicie
zatrzymać i ponownie ruszyć.
Całkowite zatrzymanie
Gdy poprzedzający pojazd zwalnia aż do zatrzymania, system ACC również zatrzymuje
pojazd.
Ruszanie po postoju
Gdy po chwilowym zatrzymaniu poprzedzający pojazd ponownie rusza, pojazd
z systemem ACC również rusza i prędkość jest nadal regulowana.
Gdy poprzedzający pojazd rusza ponownie po dłuższym zatrzymaniu, należy nacisnąć
pedał gazu albo ustawić dźwignię w położeniu RESUME » strona 241, aby
kontynuować regulację."
Re: Pakiet Asystentów kierowcy
Potwierdzam. Mam DSG i nie mam zadnego asystenta a auto rusza po postoju, przy ACC, tak jak wyzej jest napisane.Darek pisze: ↑29 lip 2018, 9:50 Instrukcja obsługi (Karoq MY2018, strona 241):
Warunkiem koniecznym jest skrzynia DSG. Może potwierdzić ktoś, kto ma wersję Style bez pełnego pakietu asystentów (tylko ACC)?"Przy użyciu ACC samochody z automatyczną skrzynią biegów można całkowicie
zatrzymać i ponownie ruszyć.
Całkowite zatrzymanie
Gdy poprzedzający pojazd zwalnia aż do zatrzymania, system ACC również zatrzymuje
pojazd.
Ruszanie po postoju
Gdy po chwilowym zatrzymaniu poprzedzający pojazd ponownie rusza, pojazd
z systemem ACC również rusza i prędkość jest nadal regulowana.
Gdy poprzedzający pojazd rusza ponownie po dłuższym zatrzymaniu, należy nacisnąć
pedał gazu albo ustawić dźwignię w położeniu RESUME » strona 241, aby
kontynuować regulację."
Re: Pakiet Asystentów kierowcy
Czyli wychodzi na to że samo ACC bez TJA potrafi świetnie działać w korku. W takim razie TJA jednie dodatkowo kręci kierownicą przy niskich prędkościach i pozwala na kilka sekund puścić kierownicę zanim się alarm odezwie.
Trochę śmieszne jest nazywanie TJA dodatkowym systemem. Cały ten pakiet asystentów do dsg za 3200 to po prostu LA + ACC, a pozostali są wymienieni z nazwy tylko po to żeby klient myślał że ma więcej - marketing.
Teraz w instrukcji znalazłem że LA działa od 65km/h, chyba że jest TJA - wtedy też przy wolniejszej jeździe.
Utwierdziłem się tylko w przekonaniu że dobrze zrobiłem nie biorąc całego pakietu.
Trochę śmieszne jest nazywanie TJA dodatkowym systemem. Cały ten pakiet asystentów do dsg za 3200 to po prostu LA + ACC, a pozostali są wymienieni z nazwy tylko po to żeby klient myślał że ma więcej - marketing.
Teraz w instrukcji znalazłem że LA działa od 65km/h, chyba że jest TJA - wtedy też przy wolniejszej jeździe.
Utwierdziłem się tylko w przekonaniu że dobrze zrobiłem nie biorąc całego pakietu.
Re: Pakiet Asystentów kierowcy
Dzięki Marek za potwierdzenie. Przy każdym omijaniu studzienek w mieście przypomina mi się szarpanina z LA. A przecież przy takich drobnych manewrach nie włącza się kierunkowskazów, żeby potwierdzić chęć skrętu i żeby LA nie szarpał się o kierownicę.
Ja też w tym momencie nie żałuję, że nie wziąłem pełnego pakietu.
Ja też w tym momencie nie żałuję, że nie wziąłem pełnego pakietu.
- Bomber
- Posty: 97
- Rejestracja: 05 kwie 2018, 23:58
- Lokalizacja: WAW
- Samochód: Karoq 2,0 TDI 4x4 Style - sprzedany
Re: Pakiet Asystentów kierowcy
Jak pisałem wyżej - LA da się dokodować jak ma się kamerę (kefas) np. w konfiguracji ma się rozpoznawanie znaków drogowych. Sprawdzone i działa.
Pozdrawiam,
Bomber
Karoq 2,0 TDI 4x4 Style DSG
Bomber
Karoq 2,0 TDI 4x4 Style DSG
Re: Pakiet Asystentów kierowcy
Mając LA i ACC mogę również dokodować TJA + Emergency Assist.
Z tego co zaobserwowałem to TJA pozwala w korku puścić kierownice na znacznie dłużej. Dopiero gdy jedziemy powyżej 65 km/h i działa LA to wyskakuje ostrzeżenie co 12s.
Tel. 660 829 619
Z tego co zaobserwowałem to TJA pozwala w korku puścić kierownice na znacznie dłużej. Dopiero gdy jedziemy powyżej 65 km/h i działa LA to wyskakuje ostrzeżenie co 12s.
Tel. 660 829 619
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 14 wrz 2018, 12:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Karoq Style 1.5TSI
Re: Pakiet Asystentów kierowcy
Wątpię by mogli to zrobić jeśli nie będzie działało jak seria. A może nie działać bo np. nie wiem czy jest możliwość uruchomienia wibracji w kierownicy ( w sensie czy jest odpowiedni moduł).
Edit: może ktoś wrzucić zdjęcie jak wygląda menu z lane assist w oryginalnym - fabrycznym wyposażeniu? Chce zobaczyć jakie są opcje.
Edit: może ktoś wrzucić zdjęcie jak wygląda menu z lane assist w oryginalnym - fabrycznym wyposażeniu? Chce zobaczyć jakie są opcje.