c#Hunter pisze:Hmm czyli wygląda na to że da radę odblokować LA w pełni funkcjonalnie jak jest ta kamera co na zdjęciach wyżej. Dzisiaj pierwszy raz poczułem coś jak wibracje przy zmianie pasa. W sumie nie wiem czemu ale jechałem za wolno na LA wiec to było od blind spota. To były takie krótkie szarpnięcia kierownicą raz w jedną raz w drugą stronę.
Btw: Dodatkowo można włączyć wybór siły z jaką LA walczy o utrzymanie na torze. Defaultowo jest średni i nie ma opcji zmiany. Można aktywować przez adaptacje obd11. W menu pojawia wybór tej siły.
Tak, jeśli zmieniasz pas a blind wykrywa samochód w twojej martwej strefie lub zbliżające się coś na sąsiednim pasie, to na pewno wyczujesz to na kierownicy
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Była srebrna Octavia II Fl Combi Style 1,4 TSI. Obecnie czarny Karoq Style 1,5 TSI+DSG i srebrna Fabia III Style 1,2 TSI+DSG
c#Hunter pisze:To bardzo istotne usprawnienie w działaniu blind spota. Tej lampki w lusterku można nie zauważyć a tego telepania kierownica trudno nie poczuć.
Ale trzeba być czujnym bo to tylko technika . Fajne, pomocne ale...
Ale, ale w instrukcji przy LA jest coś takiego
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Była srebrna Octavia II Fl Combi Style 1,4 TSI. Obecnie czarny Karoq Style 1,5 TSI+DSG i srebrna Fabia III Style 1,2 TSI+DSG
root pisze: ↑27 mar 2019, 12:12
Lane Assist można bez problemu dokodować mając rozpoznawanie znaków. Kiedyś podawałem instrukcję, mogę odkopać gdyby ktoś potrzebował.
Nie podawałbym publicznie instrukcji. Jak ktoś ogarnia to znajdzie. Jak ja aktywowałem to mimo że leciałem z instrukcją to wydaje mi się że pojawił się podczas aktywacji nowy błąd. Aktywowalem coś co jeszcze nie mogło działać bo inne coś jeszcze nie było aktywowane. Może inna kolejność by pomogła a może nie. Chodzi mi o to że został w logach ślad po aktywacji. Błędy na na danym sterowniku można tylko wszystkie skasować i jest to rejestrowane... Tak więc jest ryzyko utraty gwarancji bo przynajmniej mi nie udało się tego zrobić bez pozostawiania śladów...
Ogólnie aktywowałem tą funkcję bo bardzo się przydaje w trasie jak trzeba coś podać dziecku itp. Jechałem bez tego i prawie bym miał wypadek.. Na drugi dzień włączyłem. Wiadomo że LA ma ograniczenia ale to można trwale wyłączyć z menu a bardzo się czasami przydaje.
root pisze: ↑27 mar 2019, 12:12
Lane Assist można bez problemu dokodować mając rozpoznawanie znaków. Kiedyś podawałem instrukcję, mogę odkopać gdyby ktoś potrzebował.
Nie podawałbym publicznie instrukcji. Jak ktoś ogarnia to znajdzie. Jak ja aktywowałem to mimo że leciałem z instrukcją to wydaje mi się że pojawił się podczas aktywacji nowy błąd. Aktywowalem coś co jeszcze nie mogło działać bo inne coś jeszcze nie było aktywowane. Może inna kolejność by pomogła a może nie. Chodzi mi o to że został w logach ślad po aktywacji. Błędy na na danym sterowniku można tylko wszystkie skasować i jest to rejestrowane... Tak więc jest ryzyko utraty gwarancji bo przynajmniej mi nie udało się tego zrobić bez pozostawiania śladów...
Ogólnie aktywowałem tą funkcję bo bardzo się przydaje w trasie jak trzeba coś podać dziecku itp. Jechałem bez tego i prawie bym miał wypadek.. Na drugi dzień włączyłem. Wiadomo że LA ma ograniczenia ale to można trwale wyłączyć z menu a bardzo się czasami przydaje.
Bez dwóch zdań przydatna funkcja, jak ją masz to zaczynasz to odkrywać i nie żałujesz.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Była srebrna Octavia II Fl Combi Style 1,4 TSI. Obecnie czarny Karoq Style 1,5 TSI+DSG i srebrna Fabia III Style 1,2 TSI+DSG
root pisze: ↑27 mar 2019, 12:12
Lane Assist można bez problemu dokodować mając rozpoznawanie znaków. Kiedyś podawałem instrukcję, mogę odkopać gdyby ktoś potrzebował.
Niestey, nie mam rozpoznawania znaków. Ale może da się dokodować i jedno i drugie...?