r0wl3n pisze:No i jest, po prawie dwóch miesiącach auto dotarło dzisiaj do poznania, czwartek powinno być w salonie. Jestem trochę w euforii, ale tak myśląc na chłodno, to mój handlowiec totalna olewka w kwestii obsługi mojego zamówienia...........
No ale, najważniejsze, że jeszcze chwila i Karoq zawita w garażu
Napisz gdzie tak traktują klienta, nie wstydź się, aby inni też wiedzieli.
Ja osobiście mam bardzo dobre doświadczenia z dealerem SKODY i jego ASO w Elblągu (jest jeden )
Wysłane z mojego moto g(7) power przy użyciu Tapatalka
r0wl3n pisze:No i jest, po prawie dwóch miesiącach auto dotarło dzisiaj do poznania, czwartek powinno być w salonie. Jestem trochę w euforii, ale tak myśląc na chłodno, to mój handlowiec totalna olewka w kwestii obsługi mojego zamówienia...........
No ale, najważniejsze, że jeszcze chwila i Karoq zawita w garażu
Napisz gdzie tak traktują klienta, nie wstydź się, aby inni też wiedzieli.
Ja osobiście mam bardzo dobre doświadczenia z dealerem SKODY i jego ASO w Elblągu (jest jeden )
Wysłane z mojego moto g(7) power przy użyciu Tapatalka
No ja zamawiałem w Gall ICM we Wrocławiu. Ogólnie to wybrałem to miejsce, bo wyrównali mi rabat do oferty jaką uzyskałem gdzieś wysyłając po wszystkich salonach (przez przypadek wysłałem do miejscowości poza Wrocławiem i tam mi dali zaporowo wysoki rabat, ale Gall wyrównał), a że mam ten salon po sąsiedzku od miejsca zamieszkania, to było mi to na rękę. Natomiast ich serwis słyszałem dużo negatywnych opinii i teraz obsługę zamówień no nie mogę powiedzieć, że jest to jakieś naganne, ale chyba typowa polityka marek, gdzie Customer Care nie jest nawet uwzględniany w słupkach wyników salonu
Auto na salonie, odbiór w przyszły piątek. Dzisiaj byłem tylko obejrzeć samochód na placu i co - oczywiście moje szczęście, emblemat Canton jest na osłonie głośnika pasażera a już od kierowcy emblematu nie ma... Sprawdziłem jeszcze szybko w domu i oczywiście powinno być z dwóch stron, myślicie, że jak teraz to zgłosiłem, to jeszcze ogarnął to do odbioru w piątek?
r0wl3n pisze:Auto na salonie, odbiór w przyszły piątek. Dzisiaj byłem tylko obejrzeć samochód na placu i co - oczywiście moje szczęście, emblemat Canton jest na osłonie głośnika pasażera a już od kierowcy emblematu nie ma... Sprawdziłem jeszcze szybko w domu i oczywiście powinno być z dwóch stron, myślicie, że jak teraz to zgłosiłem, to jeszcze ogarnął to do odbioru w piątek?
Na części nie czeka się długo. Powinni ogarnąć. Ale trzeba to zgłosić i potem sprawdzić co siedzi.
Hehehe mam wątpliwości czytając, ile jest usterek gwarancyjnych. 20 lat z okładem jeżdżę Oplami, ale ani jako użytkownik ani jako mechanik ASO Opel nie miałem aż tylu problemów w jednym modelu
Mam nadzieję, że nie zrobiłem "zamienił stryjek siekierkę na kijek"
Opla uważam za bardzo dobre auto, ale od czasu przejęcia przez PSA nie ma co kupić, bo wszystko śmierdzi żabimi udkami...
ArKos pisze:Hehehe mam wątpliwości czytając, ile jest usterek gwarancyjnych. 20 lat z okładem jeżdżę Oplami, ale ani jako użytkownik ani jako mechanik ASO Opel nie miałem aż tylu problemów w jednym modelu
Mam nadzieję, że nie zrobiłem "zamienił stryjek siekierkę na kijek"
Opla uważam za bardzo dobre auto, ale od czasu przejęcia przez PSA nie ma co kupić, bo wszystko śmierdzi żabimi udkami...
Aha. Rozumiem.
Jak się forum czyta to czasem śmiech człowieka ogarnia. Nie sądzę, żebyś miał większe kłopoty z usterkami niż w Oplach.
Ja też ostatnio przez 13 lat jeździłem salonowymi Oplami (Astra i Insignia) i złego słowa o nich nie powiem (nawet, że podobno Insignia to królowa lawet Nie moja)
Z Karoqiem przez ostanie pół roku byłem częściej w serwisie niż przez ostatnie 10 lat w sumie z Oplami
Obym nie żałował powrotu do Skody