Występuje także w Karoqu i większym Kodiaqu a domysły, że silnik 1.5 TSI
zostanie zastąpiony 1.0 TSI R3 są co najmiej śmieszne
Skąd czerpiecie takie idiotyczne informacje
Marcooo pisze: ↑27 lut 2019, 21:02
W skodzie jeszcze jest . Ciekawe dlaczego się po pół roku wycofują z takiej konfiguracji.
Myślę, że chodzi o normy emisji spalin. Gdzieś ( nie pamiętam gdzie ) czytałem wywiad z jakimś z szefów Skody, że powoli będą się wycofywać ze wszystkich obecnie produkowanych silników, w tym i 1.5 TSi we wszystkich konfiguracjach.
Nie tak prędko Kolego
Cyt...
" Stopniowo ograniczamy silniki spalinowe do absolutnego minimum - dodał szef strategii Volkswagena, Michael Jost.
Ostatni model silnika spalinowego w serii Volkswagena pojawi się na rynku w 2026 roku."
Marcus pisze: ↑27 lut 2019, 22:46
Przecież ten silnik nie jest jeszcze rok w sprzedaży i już by miał być wycofany? Przecież to sie finansowo nie spina.
Zgadza się ten silnik jest zbyt świeży, żeby był obecnie wycofany z całej grupy VAG
A to ,że będzie on wycofany z konfiguracji z napędem 4x4 to czysty marketing czyli chcesz mieć napęd na cztery koła to kup sobie droższy 2.0 TSI 190KM DSG7 4X4
VAG może sobie pozwolić na taki ruch bo przy obecnej ilości zamówień w całej Europie nie ma on też innego wyjścia jak ratować się takim rozwiązaniem w celu rozładowania zatoru w zamówieniach na małe i duże suv-y
Nie tak prędko Kolego
Cyt...
" Stopniowo ograniczamy silniki spalinowe do absolutnego minimum - dodał szef strategii Volkswagena, Michael Jost.
Ostatni model silnika spalinowego w serii Volkswagena pojawi się na rynku w 2026 roku."
Występuje także w Karoqu i większym Kodiaqu a domysły, że silnik 1.5 TSI
zostanie zastąpiony 1.0 TSI R3 są co najmiej śmieszne
Skąd czerpiecie takie idiotyczne informacje
Występuje także w Karoqu i większym Kodiaqu a domysły, że silnik 1.5 TSI
zostanie zastąpiony 1.0 TSI R3 są co najmiej śmieszne
Skąd czerpiecie takie idiotyczne informacje
Ale nie będzie dostępny od połowy roku w całej grupie VW bo nie spełnia nowych norm wprowadzanych w sierpniu 2019, tylko dotychczasowe Euro6 TEMP(orary) od września 2018. UE planuje do 2021 roku obciąć emisje w gamie producentów do 90g/km a do 2025 roku do 56g/km.
Jest to oczywiście średnia z całej gamy modelowej producenta. Dlatego Skoda w tym roku wypuszcza Superba w hybrydzie i Citigo w pełni elektryczne. Wróciły do gamy też silniki CNG (których i tak nikt nie kupuje ) , żeby obniżyć średnią gamy.
Planujesz zakup samochodu?
Zapraszam poza forum 606987746 https://skodakrakow.otomoto.pl/
Dużo dostępnych! Podkreślam!Każdy z moich postów to wyłącznie moja opinia. Nie jest to oficjalne stanowisko Skody ani salonu w którym pracuję.
Ale nie będzie dostępny od połowy roku w całej grupie VW bo nie spełnia nowych norm wprowadzanych w sierpniu 2019, tylko dotychczasowe Euro6 TEMP(orary) od września 2018. UE planuje do 2021 roku obciąć emisje w gamie producentów do 90g/km a do 2025 roku do 56g/km.
Jest to oczywiście średnia z całej gamy modelowej producenta. Dlatego Skoda w tym roku wypuszcza Superba w hybrydzie i Citigo w pełni elektryczne. Wróciły do gamy też silniki CNG (których i tak nikt nie kupuje ) , żeby obniżyć średnią gamy.
[/quote]
Czy wstrzymanie montażu dotyczyć będzie w/g twojej wiedzy wszystkich konfiguracji Karoqa z motorem 1.5 TSI czy tylko 4x4 z dsg - który ma najwyższą produkcję CO2 w homologacji WLTP - przednionapędowe z maualem i DSG będą produkować?
Ale nie będzie dostępny od połowy roku w całej grupie VW bo nie spełnia nowych norm wprowadzanych w sierpniu 2019, tylko dotychczasowe Euro6 TEMP(orary) od września 2018. UE planuje do 2021 roku obciąć emisje w gamie producentów do 90g/km a do 2025 roku do 56g/km.
Jest to oczywiście średnia z całej gamy modelowej producenta. Dlatego Skoda w tym roku wypuszcza Superba w hybrydzie i Citigo w pełni elektryczne. Wróciły do gamy też silniki CNG (których i tak nikt nie kupuje ) , żeby obniżyć średnią gamy.
Czy wstrzymanie montażu dotyczyć będzie w/g twojej wiedzy wszystkich konfiguracji Karoqa z motorem 1.5 TSI czy tylko 4x4 z dsg - który ma najwyższą produkcję CO2 w homologacji WLTP - przednionapędowe z maualem i DSG będą produkować?
[/quote]
Tylko 4x4 z tego co wiem.
Fajnie Toyota podeszła do tematu Elektryków w reklami nowej Corolli
Planujesz zakup samochodu?
Zapraszam poza forum 606987746 https://skodakrakow.otomoto.pl/
Dużo dostępnych! Podkreślam!Każdy z moich postów to wyłącznie moja opinia. Nie jest to oficjalne stanowisko Skody ani salonu w którym pracuję.
Marcus pisze: ↑27 lut 2019, 22:46
Przecież ten silnik nie jest jeszcze rok w sprzedaży i już by miał być wycofany? Przecież to sie finansowo nie spina.
Zgadza się ten silnik jest zbyt świeży, żeby był obecnie wycofany z całej grupy VAG
A to ,że będzie on wycofany z konfiguracji z napędem 4x4 to czysty marketing czyli chcesz mieć napęd na cztery koła to kup sobie droższy 2.0 TSI 190KM DSG7 4X4
VAG może sobie pozwolić na taki ruch bo przy obecnej ilości zamówień w całej Europie nie ma on też innego wyjścia jak ratować się takim rozwiązaniem w celu rozładowania zatoru w zamówieniach na małe i duże suv-y
Masz racje. To samo zrobili w Tiguanie bo nie dali silnika 1.5 tsi 150km 4motion . Co mnie skłoniło aby zamówić skodę A nie vw.
W ogłoszonym dziś cenniku Skody SCALA jest 1.5 TSI jest jedynie z automatem !!! manual tylko z 1.0 TSI i 1.6 TDI
czyżby to konsekwencja opisywanego problemu współpracy motoru 1,5 TSI z manualem w karoq'u ?