To egzemplarz JUŻ wyprodukowany a więc zamówiony do produkcji pewnie na początku grudnia.
Cóż, 164 tyś za samochód z silnikiem 1.5 o mocy 150km.... nawet 154 tyś to nadal ale na pewno za jakiś czas ktoś kupi i będzie zadowolony
To egzemplarz JUŻ wyprodukowany a więc zamówiony do produkcji pewnie na początku grudnia.
Cóż, 164 tyś za samochód z silnikiem 1.5 o mocy 150km.... nawet 154 tyś to nadal ale na pewno za jakiś czas ktoś kupi i będzie zadowolony
No ta cena wysoka bo tam jest dużo wyposażenia dodatkowego. Ja wtnegocjowalem na mój model z tym silnikiem wersja Stail 135900 ( upust w tym ok 8000 ). Z wyposażenia dodatkowego: pakiet comfort + adaptacyjne zawieszenie dcc + podgrzewaną przednią szybę + pakiet asystentów kierowcy + koło dojazdowa + pakiet na bezdroża I kilka innych .
Moi zdaniem jak komuś nie wyprodukują tego 4x4 1,5TSI to ma szczęście i po czasie się będzie cieszył Za słaby silnik do takiego samochodu. Nie bez powodu nie ma go w wersji z manualną skrzynią - nie pojechałby na niej w trudniejszym terenie.
c#Hunter pisze:Moi zdaniem jak komuś nie wyprodukują tego 4x4 1,5TSI to ma szczęście i po czasie się będzie cieszył Za słaby silnik do takiego samochodu. Nie bez powodu nie ma go w wersji z manualną skrzynią - nie pojechałby na niej w trudniejszym terenie.
To nie jest auto do trudniejszego terenu. 4x4 jest tu glownie na zime dla bezpieczenstwa. 250 Nm i 150 KM do miejskiego SUVa kompaktowego starczą 90% klientów. To moja opinia.
c#Hunter pisze:Moi zdaniem jak komuś nie wyprodukują tego 4x4 1,5TSI to ma szczęście i po czasie się będzie cieszył Za słaby silnik do takiego samochodu. Nie bez powodu nie ma go w wersji z manualną skrzynią - nie pojechałby na niej w trudniejszym terenie.
To nie jest auto do trudniejszego terenu. 4x4 jest tu glownie na zime dla bezpieczenstwa. 250 Nm i 150 KM do miejskiego SUVa kompaktowego starczą 90% klientów. To moja opinia.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Jasne że nie kupuje terenówki:) tylko auto którym w razie potrzeby mogę przejechać kawałek Leśna droga i wjechać pod zasniezona górkę:) rajdów sobie nim nie urządze:) A przyczepność będzie lepsza
c#Hunter pisze:Moi zdaniem jak komuś nie wyprodukują tego 4x4 1,5TSI to ma szczęście i po czasie się będzie cieszył Za słaby silnik do takiego samochodu. Nie bez powodu nie ma go w wersji z manualną skrzynią - nie pojechałby na niej w trudniejszym terenie.
To nie jest auto do trudniejszego terenu. 4x4 jest tu glownie na zime dla bezpieczenstwa. 250 Nm i 150 KM do miejskiego SUVa kompaktowego starczą 90% klientów. To moja opinia.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Jasne że nie kupuje terenówki:) tylko auto którym w razie potrzeby mogę przejechać kawałek Leśna droga i wjechać pod zasniezona górkę:) rajdów sobie nim nie urządze:) A przyczepność będzie lepsza
c#Hunter pisze: ↑23 mar 2019, 14:52
Moi zdaniem jak komuś nie wyprodukują tego 4x4 1,5TSI to ma szczęście i po czasie się będzie cieszył Za słaby silnik do takiego samochodu. Nie bez powodu nie ma go w wersji z manualną skrzynią - nie pojechałby na niej w trudniejszym terenie.
Póki co, otarłem łzy i żałuję coraz mniej Myślę, że nikt i tak nie kupuje 4x4 ze względu na przeprawy po bezdrożach a ze względu na komfort psychiczny spowodowany lepszą trakcją i bezpieczeństwem. Do tego w zupełności te 1.5 wystarczy, a ja w czwartek odbieram moje 2.0 w VW i już nie mogę się doczekać