DRIVING MODE SELECT - wybór profilu jazdy - WARTO ?

Wszelkie dyskusje związane z zakupieniem Karoqa
warkakw
Posty: 39
Rejestracja: 26 sty 2019, 15:17
Samochód: KAROQ AMBITION 1.5 TSI 110 KW (150 KM) 6-BIEGOWA M

Re: DRIVING MODE SELECT - wybór profilu jazdy - WARTO ?

Post autor: warkakw »

Czyli wracamy do początku. Skoro skrzynia jest manualna wiec nie jest to praca obrotami aby lepiej się autko zbierało. To co takiego? Gdzieś trafiłem na informację, że inaczej pracuje przepustnica i zmienia się dawka paliwa. Czy to nie skutkuje zwiększeniem ilość KM i Nm ?



Sponsor

Re: DRIVING MODE SELECT - wybór profilu jazdy - WARTO ?

Sponsor


c#Hunter
Posty: 509
Rejestracja: 14 wrz 2018, 12:24
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Karoq Style 1.5TSI

Re: DRIVING MODE SELECT - wybór profilu jazdy - WARTO ?

Post autor: c#Hunter »

warkakw pisze: 01 lip 2020, 21:56 Czyli wracamy do początku. Skoro skrzynia jest manualna wiec nie jest to praca obrotami aby lepiej się autko zbierało. To co takiego? Gdzieś trafiłem na informację, że inaczej pracuje przepustnica i zmienia się dawka paliwa. Czy to nie skutkuje zwiększeniem ilość KM i Nm ?
Zmienia się tylko to jak stopień depnięcia na pedał gazu wysterowuje przepustnice. Zdaje się że w trybie sport jest liniowa zależność a w normalu nieliniowa.

ODPOWIEDZ