Strona 1 z 4

DRIVING MODE SELECT - wybór profilu jazdy - WARTO ?

: 22 sty 2018, 22:10
autor: Tomasz
Jak w temacie.
500 zł - niby nie dużo, ale czy warto ?
Silnik benzynowy 1,5 , oczywiście w automacie DSG.

Re: DRIVING MODE SELECT - wybór profilu jazdy - WARTO ?

: 22 sty 2018, 23:46
autor: root
A masz DCC? Jeśli masz, to zdecydowanie warto, jeśli nie, to przy DSG moim zdaniem nadal warto, bo dochodzi tryb ECO (no i Sport, ale ten możesz włączyć z lewarka).

Re: DRIVING MODE SELECT - wybór profilu jazdy - WARTO ?

: 26 lut 2018, 21:36
autor: chojnaś
Rozumiem, że bazowo w DSG jest tryb normal oraz sport. Po dokupieniu Driving Mode Selekt dostajemy dodatkowo tryb ECO.
Z tego co doczytałem to odłącza on hamowanie silnikiem. Czy są jeszcze jakeś cechy trybu ECO? Co daje Personalizacja?

Re: DRIVING MODE SELECT - wybór profilu jazdy - WARTO ?

: 26 lut 2018, 22:08
autor: tborowsk
chojnaś pisze: 26 lut 2018, 21:36 Rozumiem, że bazowo w DSG jest tryb normal oraz sport. Po dokupieniu Driving Mode Selekt dostajemy dodatkowo tryb ECO.
Z tego co doczytałem to odłącza on hamowanie silnikiem. Czy są jeszcze jakeś cechy trybu ECO? Co daje Personalizacja?
Na jeździe testowej miałem do dyspozycji auto z DSG i opcją wyboru profilu jazdy. Moim zdaniem to bajer, którego do swojego auta (1,5 TSI DSG) nie wziąłem. Przy codziennym użytkowaniu tryb normal w zupełności wystarczy.

Lepiej zainwestować trochę więcej i wziąć asystentów drogowych, bo z tego faktycznie skorzystasz.

Re: DRIVING MODE SELECT - wybór profilu jazdy - WARTO ?

: 27 lut 2018, 7:04
autor: Kraq
Największą zaletą DMS jest możliwość "usztywnienia" kierownicy w trybie Individual niezależnie od innych ustawień. Fabryczna siła wspomagania jest tradycyjnie w Skodzie zbyt mocna i dla mnie osobiście nieakceptowalna.

Re: DRIVING MODE SELECT - wybór profilu jazdy - WARTO ?

: 27 lut 2018, 13:49
autor: M a r c i n
root pisze: 22 sty 2018, 23:46 A masz DCC? Jeśli masz, to zdecydowanie warto, jeśli nie, to przy DSG moim zdaniem nadal warto, bo dochodzi tryb ECO (no i Sport, ale ten możesz włączyć z lewarka).
Nie da sie wybrać DCC bez Driving Mode Select :P
Możesz mienić jedynie tryb pracy skrzyni w Sport - ale pozostają domyślne ustawienia pedału gazu/reakcji przepustnicy :)

Re: DRIVING MODE SELECT - wybór profilu jazdy - WARTO ?

: 20 mar 2018, 12:53
autor: michalw
M a r c i n pisze: 27 lut 2018, 13:49 Nie da sie wybrać DCC bez Driving Mode Select :P
Możesz mienić jedynie tryb pracy skrzyni w Sport - ale pozostają domyślne ustawienia pedału gazu/reakcji przepustnicy :)
Czy faktycznie przy użyciu DMS można zmienić (przypieszyć) reakcję przepustnicy na naciśnięcia pedału gazu? Czy to działa (w stosunku do układu napędu) tylko na zasadzie zmiany programu skrzyni biegów DSG?

Re: DRIVING MODE SELECT - wybór profilu jazdy - WARTO ?

: 20 mar 2018, 14:17
autor: M a r c i n
Tak. Reakcja przepustnicy nie jest liniowa względem położenia pedału gazu. Między innymi właśnie DMS i Tryby Eco/Normal/Sport odpowiadają głównie za ten parametr plus ewentualnie DCC/Układ kierowniczy i pracę skrzyni DSG.

Re: DRIVING MODE SELECT - wybór profilu jazdy - WARTO ?

: 04 mar 2019, 21:57
autor: warkakw
A czy ktoś wie co daje zmiana w trybie indywidualnym opcji "Dynam. światła kierowane" z normal na sport? Instrukcja nic nie mówi.

Re: DRIVING MODE SELECT - wybór profilu jazdy - WARTO ?

: 04 mar 2019, 23:08
autor: c#Hunter
Nie wiem o co chodzi ale w my19 nie płaciłem za dms a mam wybór trybów w asystentach. Wychodzi na to że to w cenniku to cena za fizyczny przycisk na konsoli do zmiany tych trybów... W manualu totalnie nie przydatny bajer. Głównie to kierownica ciężej chodzi. Bez progresji to parodia.