DRIVING MODE SELECT - wybór profilu jazdy - WARTO ?

Wszelkie dyskusje związane z zakupieniem Karoqa
Janusz&Grażyna
Posty: 33
Rejestracja: 03 gru 2018, 12:58
Samochód: Skoda Karoq style 1,5TSI DSG

Re: DRIVING MODE SELECT - wybór profilu jazdy - WARTO ?

Post autor: Janusz&Grażyna »

Wybór trybów w Asystentach dotyczy reakcji przy poruszaniu się z ACC (też tak myślałem o przycisku w MY2019-niestety)



Sponsor

Re: DRIVING MODE SELECT - wybór profilu jazdy - WARTO ?

Sponsor


Kraq
Posty: 528
Rejestracja: 19 lis 2017, 13:33

Re: DRIVING MODE SELECT - wybór profilu jazdy - WARTO ?

Post autor: Kraq »

c#Hunter pisze: 04 mar 2019, 23:08 Nie wiem o co chodzi ale w my19 nie płaciłem za dms a mam wybór trybów w asystentach. Wychodzi na to że to w cenniku to cena za fizyczny przycisk na konsoli do zmiany tych trybów... W manualu totalnie nie przydatny bajer. Głównie to kierownica ciężej chodzi. Bez progresji to parodia.
W manualu bardzo przydatny bajer, zwłaszcza przy wyprzedzaniu na trasie. Włączasz SPORT i masz dodatkowego boosta. Samochód robi się żwawszy, obroty są wyższe i lepiej się wyprzedza.

Jacek-Jogo
Posty: 11
Rejestracja: 04 mar 2020, 13:58
Samochód: Skoda Kodiaq Sportline 1,5 TSI

Re: DRIVING MODE SELECT - wybór profilu jazdy - WARTO ?

Post autor: Jacek-Jogo »

......a czy w wersji manualnej skrzyni z silniekiem 1.5 tsi w trybie SPORT słychać sportowe buczenie z głośników.
Miałem teraz na weekend 2.0 TDI 190 KM DSG i tak miło basowało w trybie sport.

darecki44
Posty: 22
Rejestracja: 25 kwie 2020, 10:12
Samochód: Skoda Karoq

Re: DRIVING MODE SELECT - wybór profilu jazdy - WARTO ?

Post autor: darecki44 »

Ja wziąłem to głównie po to, żeby nie mieć w miejscu przycisku plastikowej zaślepki :D :D :D

r0wl3n
Posty: 93
Rejestracja: 09 gru 2019, 13:59
Lokalizacja: Wrocław
Samochód: Skoda Karoq Style 1.5 TSI DSG

Re: DRIVING MODE SELECT - wybór profilu jazdy - WARTO ?

Post autor: r0wl3n »

Ja to wziąłem i powiem Wam, że czuć jak fajnie się zawieszenie usztywnia, kierownica bardziej reaguje na ruchu i co najważniejsze, skrzynia jest bardziej podatna na pedał gazu. Jak zbieram się na normalu do wyprzedzania, to muszę z jakimś tam wyprzedzeniem wcisnąć pedał do podłogi zanim Kurak się ogarnie, że będziemy lecieć lewym, po przełączeniu w sport od razu mam to co napisałem wcześniej + szybko reagującą skrzynię, także wydaje mi się, że za 500 zł warto zainwestować (do tego tak jak wspomniał kolega wcześniej, nie ma denerwującej zaślepki :D)

Shadoon
Posty: 659
Rejestracja: 05 paź 2018, 22:29
Samochód: Škoda Octavia 1.4 TSI manual

Re: DRIVING MODE SELECT - wybór profilu jazdy - WARTO ?

Post autor: Shadoon »

W DMS używam przy spokojnej jeździe progamu eco, z funkcją żeglowania. Przy DSG się sprawdza i odczuwalnie mniej pali. A tryb sport daje fajną reakcję na gaz i usztywnia zauważalnie kierownicę. Polecam.

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka


root
Administrator
Posty: 327
Rejestracja: 30 lip 2017, 0:48
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Volvo V90

Re: DRIVING MODE SELECT - wybór profilu jazdy - WARTO ?

Post autor: root »

r0wl3n pisze: 28 kwie 2020, 14:21Jak zbieram się na normalu do wyprzedzania, to muszę z jakimś tam wyprzedzeniem wcisnąć pedał do podłogi zanim Kurak się ogarnie, że będziemy lecieć lewym, po przełączeniu w sport od razu mam to co napisałem wcześniej + szybko reagującą skrzynię
Wiesz, że możesz pociągnąć dźwignię do dołu i masz szybko tryb S na skrzyni? Możesz to robić bezpośrednio przed wyprzedzaniem, będziesz miał „tryb turbo” :D Pytam bez przekąsu, bo nie wszyscy o tym wiedzą…
Twój znajomy posiada albo zastanawia się nad zakupem Karoqa? Daj mu znać o naszym forum! :)

r0wl3n
Posty: 93
Rejestracja: 09 gru 2019, 13:59
Lokalizacja: Wrocław
Samochód: Skoda Karoq Style 1.5 TSI DSG

Re: DRIVING MODE SELECT - wybór profilu jazdy - WARTO ?

Post autor: r0wl3n »

root pisze: 30 kwie 2020, 15:51
r0wl3n pisze: 28 kwie 2020, 14:21Jak zbieram się na normalu do wyprzedzania, to muszę z jakimś tam wyprzedzeniem wcisnąć pedał do podłogi zanim Kurak się ogarnie, że będziemy lecieć lewym, po przełączeniu w sport od razu mam to co napisałem wcześniej + szybko reagującą skrzynię
Wiesz, że możesz pociągnąć dźwignię do dołu i masz szybko tryb S na skrzyni? Możesz to robić bezpośrednio przed wyprzedzaniem, będziesz miał „tryb turbo” :D Pytam bez przekąsu, bo nie wszyscy o tym wiedzą…
Oczywiście, że wiem, dlatego powiedziałem, że przy użyciu DMS mamy oprócz tej skrzyni w trybie Sport, jeszcze sztywniejsze zawieszenie i układ kierowniczy, także dla mnie in plus, że można tak zmienić samochód jednym przyciskiem. Użycie skrzyni chyba tylko wpływa na samą skrzynię. Tak samo można zmieniać biegi skrzynią w trybie sport, ale ja tam poszedłem w manetki, bo dużo wygodniejsze, a koszt niewielki :)

Marcooo
Posty: 219
Rejestracja: 28 sty 2019, 19:06
Samochód: Skoda Karoq 1.5 TSI 150 km 4x4

Re: DRIVING MODE SELECT - wybór profilu jazdy - WARTO ?

Post autor: Marcooo »

Nie mylcie DMS z Adaptacyjnym Zawieszeniem DCC ( to ono zmienia sztywność zawieszenia). Samo DMS tego nie robi .

r0wl3n
Posty: 93
Rejestracja: 09 gru 2019, 13:59
Lokalizacja: Wrocław
Samochód: Skoda Karoq Style 1.5 TSI DSG

Re: DRIVING MODE SELECT - wybór profilu jazdy - WARTO ?

Post autor: r0wl3n »

Marcooo pisze: 01 maja 2020, 7:16 Nie mylcie DMS z Adaptacyjnym Zawieszeniem DCC ( to ono zmienia sztywność zawieszenia). Samo DMS tego nie robi .
Ciekawe co mówisz, jesteś pewien, że software’owo nie da się wpłynąć na zawieszenie? Pytam, bo na forum Kodiaqa jest wątek, że ludzie mając 4x4 niekoniecznie mają DCC, ale mają w standardzie DMS i tryb off road i tutaj się zastanawiam czy jednak czegoś to nie daje.

ODPOWIEDZ