Re: Ruszanie z I. biegu - "efekt kangura"
: 19 maja 2019, 2:11
Pierwsze w Polsce forum dyskusyjne fanów Škody Karoq
https://www.karoq-klub.pl/forum/
Wystapuje taki 1.5 tsi dsg 4x4 i użytkownicy raczej chwalą ten konfig. Mocniejsze dsg jest dla 4x4 ponoć.Kanisz pisze:Dzięki c#Hunter za ten artykuł teraz to już faktycznie sam nie wiem???
W artykule piszą, że od 80km/h wyprzedzanie jest kiepskie na 6biegu? Ale tak się nie wyprzedza manualem.
Natomiast film który podesłałem pikazuje, że calkiem nieźle zbieta sie.
W artykule piszą ze TDi 150KM daje rade na filmie pokazali ze to 1.5TSi było szybsze?
Wiem, ze film moze miec charakter marketingowy.
Piszą o gaśnięciu w mieście ale jeździłem na teście Tarraco i ja nie miałem z nim problemów co innego Pan Doradca z Seata, ale jeździłem rozgrzanym autem już po innym ogladajacym.
gdyby nie ograniczenia finansowe to bez zastanowienia kupiłbym JEEP GRAND CHEROKEE TRACKHAWK!!!
Z funkcją LunchControl
V8 717KM Hemi .... i 3.3s do setki, pomijam już ile pali bo jak kogoś stać na to auto to to ile spala nie jma uż żadnego znaczenia, bo kto bogatemu zabroni? Tylko bogatszy
Podoba mi się recenzja Zachar'a na temat TrackHawk'a
Ale chyba trzeba wrócić na ziemię...
... a Kodiaq lub Karoq występuje z DSG7 i 4x4 z 1.5tsi czy to tez pomyłka
Niby tak ale trzeba przyznać jak na wielkość i wagę Tarraco(1800KG) silnik 1.5 TSI 150KM radzi sobie całkiem niezle w Seacie.
No to nowy soft ogarnął problem. Super.c#Hunter pisze:Nie wiem co o tym myśleć, jakby coś było nie tak to Pertyn by to wyczaił. Może mają już ten nowszy soft, u mnie po upgradzie też zupełnie inaczej się rusza i jak zgaśnie to wiem że z mojej winy a nie z dupy jak wcześniej rusza i gaśnie ...