Strona 2 z 2
Re: Karoq 1.5 tsi dsg - efekt kangura ?
: 21 lip 2019, 21:25
autor: Kraq
"Silnik 1.5TSI nie jest ani dynamiczny ani oszczędny". Niestety potwierdzam. Osiągi mizerne, a spalanie na poziomie 2.0TSI.
Re: Karoq 1.5 tsi dsg - efekt kangura ?
: 21 lip 2019, 21:58
autor: Shadoon
Kraq pisze:
"Silnik 1.5TSI nie jest ani dynamiczny ani oszczędny". Niestety potwierdzam. Osiągi mizerne, a spalanie na poziomie 2.0TSI.
Ja mam ten silnik, mam też do porównania 1.4 TSI w Octavii. Nie uważam, żeby 1.5 tsi palił zbyt dużo. Mi spalił średnio 8,2 l/100 km przez 1500 km. I trasy i miasto. Raczej dynamicznie w trasie, a w mieście krótkie odcinki. Nie uważam też, żeby był za mało dynamiczny. Tego sie spodziewałem. To był świadomy wybór i jestem póki co b. zadowolony.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Re: Karoq 1.5 tsi dsg - efekt kangura ?
: 27 lip 2019, 19:41
autor: Hetman72
Shadoon pisze: ↑21 lip 2019, 21:58
Mi spalił średnio 8,2 l/100 km przez 1500 km. I trasy i miasto. Raczej dynamicznie w trasie, a w mieście krótkie odcinki. Nie uważam też, żeby był za mało dynamiczny.
To jest duże spalania, Ateca 2.0TSI 4x4 FR spala mi od nowości 8.7l/100 (przejechane 7.000 tys.) więc 8.2 to jest TRAGEDIA.
I to był powód, dlaczego nie kupiłem Karoqa 1.5, bo ani manual, ani DSG nie zapewniają tego co 1.4 TSI a generują tylko problemy.
Re: Karoq 1.5 tsi dsg - efekt kangura ?
: 28 lip 2019, 0:10
autor: Shadoon
Hetman72 pisze:Shadoon pisze: ↑21 lip 2019, 21:58
Mi spalił średnio 8,2 l/100 km przez 1500 km. I trasy i miasto. Raczej dynamicznie w trasie, a w mieście krótkie odcinki. Nie uważam też, żeby był za mało dynamiczny.
To jest duże spalania, Ateca 2.0TSI 4x4 FR spala mi od nowości 8.7l/100 (przejechane 7.000 tys.) więc 8.2 to jest TRAGEDIA.
I to był powód, dlaczego nie kupiłem Karoqa 1.5, bo ani manual, ani DSG nie zapewniają tego co 1.4 TSI a generują tylko problemy.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Re: Karoq 1.5 tsi dsg - efekt kangura ?
: 28 lip 2019, 8:37
autor: Hetman72
Ateca była sprzedawana z 1.4TSI 150 KM (też z 4x4, też z DSG) i nie ma praktycznie narzekania na ten samochód, weszła z silnikiem 1.5 i pojawiły się problemy: kangur, gaśnięcie na I lub II biegu, w większości dotyczy to manuala ale i DSG też potrafi robić problemy. A VW chwalił się że 1.5 jest o około 8-10% bardziej oszczędny, tylko chyba zapomnieli powiedzieć od czego!!!!
Sam byłem napalony na 1.5 ale po problemach z dostępnością oraz przy chorych cenach, zamiast Karoqa mam Atecę i nie żałuję
Re: Karoq 1.5 tsi dsg - efekt kangura ?
: 10 sie 2019, 13:36
autor: mert82
Mam Karoqa 1.5tsi 4x4 DSG i nie szarpie, ale mam dopiero 600km przebiegu. Szarpał mi przez chwilę na początku w trybie sport jak redukawał z 3 na 2, ale teraz już gładko to robi.