Zawieszenie DCC

Wszelkie dyskusje związane z zakupieniem Karoqa
Andrews
Posty: 27
Rejestracja: 03 wrz 2018, 23:06
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Karoq Style 1.5 tsi dsg dcc

Re: Zawieszenie DCC

Post autor: Andrews »

JareK77 pisze: 14 lut 2020, 7:58
Andrews pisze: 14 lut 2020, 2:41
harioli_19 pisze: 06 lut 2020, 15:44 Czyli za każdym odpaleniem samochodu będę musiał wybierać na nowo. Za taką dopłatę i w przyszłości koszty eksploatacji mógłby być system z pamięcią ustawień. Wszystko okaże się za 3 tyg. W przyszłym tygodniu produkcja.
No więc , jak już dostałem samochód , sprawdziłem u siebie jak to jest z zapamiętywaniem ostatniego położenia DCC/DRIVING MODE SELECT . (Mam DCC) . Niestety , po wyłączeniu silnika ,ostatnie położenie trybu jazdy jest zapominane. Po włączeniu silnika tryb jazdy ustawiany jest na domyślne "Normal" . Dzieje się tak pomimo iż mam wykupioną opcję : "Personalizacja ustawień dla DRIVING MODE SELECT z dodatkowym kluczykiem" za 200 PLN .. no trudno , mała niedoróbka . Poza tym , jednak, po paru dniach użytkowania samochodu - wrażenia bardzo dobre. :-)
Autko jest rewelacyjne. Gratulacje i dużo zadowolenia z użytkowania.
Tak .. dzięki i wzajemnie 8-)



Sponsor

Re: Zawieszenie DCC

Sponsor


Andrews
Posty: 27
Rejestracja: 03 wrz 2018, 23:06
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Karoq Style 1.5 tsi dsg dcc

Re: Zawieszenie DCC

Post autor: Andrews »

harioli_19 pisze: 02 lis 2019, 11:11 Witam,
Zakładam nowy temat bo nie znalazłem konkretnych informacji o zawieszeniu DCC.
Czy warto dopłacić do tego zawieszenia?
Czy w razie awarii koszty naprawy będą dużo wyższe od normalnego zawieszenia?
Opiszcie wasze opinie wynikające z używania tego zawieszenia i sustemu
Po miesiącu jeżdżenia z DCC:
Czy warto ?
Tak ! Jak najbardziej .. o ile bez tego na jeździe testowej zawieszenie mnie trochę drażniło to tutaj nie mam takiego problemu .. zawieszenie wydaje się bardzo stabilne , wrażenia z jazdy jak samochodem premium ..
na początku różnice w trybach sport / comfort / normal wydawały się niewielkie ale po chwili już wyraźnie się to odczuwa
, podsumowując dla mnie to był „must have” i jestem z tego bardzo zadowolny i póki co z samochochodu jestem więcej niż bardzo zadowolony ! :) :)

Marcooo
Posty: 219
Rejestracja: 28 sty 2019, 19:06
Samochód: Skoda Karoq 1.5 TSI 150 km 4x4

Re: Zawieszenie DCC

Post autor: Marcooo »

Andrews pisze: 08 mar 2020, 10:06
harioli_19 pisze: 02 lis 2019, 11:11 Witam,
Zakładam nowy temat bo nie znalazłem konkretnych informacji o zawieszeniu DCC.
Czy warto dopłacić do tego zawieszenia?
Czy w razie awarii koszty naprawy będą dużo wyższe od normalnego zawieszenia?
Opiszcie wasze opinie wynikające z używania tego zawieszenia i sustemu
Po miesiącu jeżdżenia z DCC:
Czy warto ?
Tak ! Jak najbardziej .. o ile bez tego na jeździe testowej zawieszenie mnie trochę drażniło to tutaj nie mam takiego problemu .. zawieszenie wydaje się bardzo stabilne , wrażenia z jazdy jak samochodem premium ..
na początku różnice w trybach sport / comfort / normal wydawały się niewielkie ale po chwili już wyraźnie się to odczuwa
, podsumowując dla mnie to był „must have” i jestem z tego bardzo zadowolny i póki co z samochochodu jestem więcej niż bardzo zadowolony ! :) :)
Jakie masz rozmiar kół i oponki ?:)

Andrews
Posty: 27
Rejestracja: 03 wrz 2018, 23:06
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Karoq Style 1.5 tsi dsg dcc

Re: Zawieszenie DCC

Post autor: Andrews »

Marcooo pisze:
Andrews pisze: 08 mar 2020, 10:06
harioli_19 pisze: 02 lis 2019, 11:11 Witam,
Zakładam nowy temat bo nie znalazłem konkretnych informacji o zawieszeniu DCC.
Czy warto dopłacić do tego zawieszenia?
Czy w razie awarii koszty naprawy będą dużo wyższe od normalnego zawieszenia?
Opiszcie wasze opinie wynikające z używania tego zawieszenia i sustemu
Po miesiącu jeżdżenia z DCC:
Czy warto ?
Tak ! Jak najbardziej .. o ile bez tego na jeździe testowej zawieszenie mnie trochę drażniło to tutaj nie mam takiego problemu .. zawieszenie wydaje się bardzo stabilne , wrażenia z jazdy jak samochodem premium ..
na początku różnice w trybach sport / comfort / normal wydawały się niewielkie ale po chwili już wyraźnie się to odczuwa
, podsumowując dla mnie to był „must have” i jestem z tego bardzo zadowolny i póki co z samochochodu jestem więcej niż bardzo zadowolony ! :) :)
Jakie masz rozmiar kół i oponki ?:)
215/50/18 Bridgestone Turanza , czyli co standardowo fabryka dała .. póki co zima specjalnie nie chłodzi to na nich jeżdżę Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Marcooo
Posty: 219
Rejestracja: 28 sty 2019, 19:06
Samochód: Skoda Karoq 1.5 TSI 150 km 4x4

Re: Zawieszenie DCC

Post autor: Marcooo »

Andrews pisze: 08 mar 2020, 13:29
Marcooo pisze:
Andrews pisze: 08 mar 2020, 10:06

Po miesiącu jeżdżenia z DCC:
Czy warto ?
Tak ! Jak najbardziej .. o ile bez tego na jeździe testowej zawieszenie mnie trochę drażniło to tutaj nie mam takiego problemu .. zawieszenie wydaje się bardzo stabilne , wrażenia z jazdy jak samochodem premium ..
na początku różnice w trybach sport / comfort / normal wydawały się niewielkie ale po chwili już wyraźnie się to odczuwa
, podsumowując dla mnie to był „must have” i jestem z tego bardzo zadowolny i póki co z samochochodu jestem więcej niż bardzo zadowolony ! :) :)
Jakie masz rozmiar kół i oponki ?:)
215/50/18 Bridgestone Turanza , czyli co standardowo fabryka dała .. póki co zima specjalnie nie chłodzi to na nich jeżdżę Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
To ja mam to samo :) I też uważam że dcc jest spoko :)

c#Hunter
Posty: 509
Rejestracja: 14 wrz 2018, 12:24
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Karoq Style 1.5TSI

Re: Zawieszenie DCC

Post autor: c#Hunter »

Andrews pisze: 14 lut 2020, 2:41
harioli_19 pisze: 06 lut 2020, 15:44 Czyli za każdym odpaleniem samochodu będę musiał wybierać na nowo. Za taką dopłatę i w przyszłości koszty eksploatacji mógłby być system z pamięcią ustawień. Wszystko okaże się za 3 tyg. W przyszłym tygodniu produkcja.
No więc , jak już dostałem samochód , sprawdziłem u siebie jak to jest z zapamiętywaniem ostatniego położenia DCC/DRIVING MODE SELECT . (Mam DCC) . Niestety , po wyłączeniu silnika ,ostatnie położenie trybu jazdy jest zapominane. Po włączeniu silnika tryb jazdy ustawiany jest na domyślne "Normal" . Dzieje się tak pomimo iż mam wykupioną opcję : "Personalizacja ustawień dla DRIVING MODE SELECT z dodatkowym kluczykiem" za 200 PLN .. no trudno , mała niedoróbka . Poza tym , jednak, po paru dniach użytkowania samochodu - wrażenia bardzo dobre. :-)
PAnowie, jeśli chodzi o zapamiętywanie wybranego ostatnio trybu to pojawiło się kodowanie któe obiecuje że można zapamiętać nie tylko to ale i o wiele więcej:

https://www.clubskodakaroq.es/threads/c ... 719/page-4

z google translatora:

AKTYWUJ PERSONALIZACJĘ W WYBORZE PROFILU JAZDY
Ten mod Aktywuje dostosowywanie ustawień kierowcy w zależności od klucza.
( Mod Tested, ale potrzebowalibyśmy więcej weryfikacji )

. Tryb dostosowywania pozwala różnym kierowcom na aktywowanie ich „własnej” konfiguracji, gdy tylko otworzą samochód. Samochód rozróżnia różnych użytkowników na podstawie klucza używanego do odblokowania i dostosowuje ustawienia zgodnie z odpowiednim zapisanym profilem. Personalizacja umożliwia dostosowanie następujących cech:




Personalizacja trybu jazdy - ostatnio wybrany tryb, indywidualne ustawienie trybu.
Dostosowywanie elektrycznie regulowanej regulacji fotela kierowcy(tylko z elektrycznie regulowanymi fotelami).
Dostosowywanie regulacji lusterek zewnętrznych (tylko z fotelami elektrycznymi).
Personalizacja systemów wspomagających - Lane Assist (Lane Assist), asystent parkowania (ParkPilot).
Dostosowywanie światła - oświetlenie otoczenia, wygodne miganie, POWRÓT DO DOMU / WYCHODZENIE Z DOMU.
Dostosowanie Climatronic - Temperatura w każdym obszarze, rewolucja wentylacji, obsługa powietrza obiegowego.
Personalizacja ustawień systemu audio-nawigacyjnego - poziom podświetlenia ekranu, kolejność klawiatury.
Personalizacja radia - ustawienia dźwięku, porządkowanie stacji.
Personalizacja multimediów - Losowe odtwarzanie / powtarzanie tytułu, wybrany format wideo.
Personalizacja sterowania głosowego - sygnały dźwiękowe.
Personalizacja nawigacji - adres domowy, trasy alternatywne, zalecana trasa, przypomnienie o deficycie paliwa.


KODOWANIE

Jednostka sterująca 17 - Tablica przyrządów
Rozszerzone kodowanie
Personalizacja: Zmień „nie” na „tak”.
Potwierdź

Control Unit 08 - Klimatyzacja
Rozszerzone kodowanie
Personalizacja: Aktywowana
Potwierdź

Control Unit 09 - elektroniczna jednostka sterująca Personalisierung
Adaptacja : (personalizacja)

Personalisierung Profilfunkion : (Funkcja profilu personalizacji )
profile_active (Opcje: profile nieaktywne, profile aktywne)
Wariant profilu: (wariant profilu)
Konto (wersja 1.x) (opcje: Schluessel, Konto (wersja 1.x), Konto (wersja 2.x), ...)
Personalisierung aktiv : (Aktywna personalizacja)
aktywny (Opcje: nieaktywny, aktywny)
Aktivierungsoption im HMI-Menue sichtbar : (Opcja aktywacji widoczna w menu HMI)
aktywny (Opcje: nieaktywny, aktywny)
Benutzerkontenverwaltung in HMI-Menue sichtbar : (Zarządzanie kontami użytkowników widoczne w menu HMI)
aktywny (Opcje: nieaktywny, aktywny)
Personalisierungsfunktionen in HMI-Menue sichtbar : (Funkcje dostosowywania widoczne w menu HMI)
aktywny (Opcje: nieaktywny, aktywny)
Anzahl Benutzerkonten : (liczba kont użytkowników)
4
Automatische Schluesselzuordnung : (Automatyczne przypisywanie klawiszy)
pozostaw jako nieaktywne
PSO_FSG_Setup2_Bit_1 :
aktywny (Opcje: nieaktywny, aktywny)
PSO_FSG_Setup2_Bit_2 :
aktywny (Opcje: nieaktywny, aktywny)
PSO_FSG_Setup2_Bit_3 :
aktywne (opcje: nieaktywny, aktywny) ( UWAGA: tylko z zainstalowanym fotele z pamięcią )
PSO_FSG_Setup2_Bit_4 :
aktywne (opcje: nieaktywny, aktywny) ( UWAGA: tylko z zainstalowanym fotele z pamięcią )

Jednostka sterująca A5 - przednie czujniki systemu wspomagania kierowcy
Rozszerzone kodowanie
Personalizzed_key: sprawdź, czy jest to „Wersja_1.x”
Potwierdź

jednostkę sterującą 36 - Regulacja siedzenia po stronie kierowcy( tylko w przypadku zainstalowania foteli elektrycznych )
Rozszerzona
zmianakodowania„Func_key_memory_personalization” na „Personalizacja_aktywna”.
Zweryfikuj „Personalizacja_1_1_or_2_0” jako „Personalizacja_1_1”
Potwierdź

...

UWAGA 1: Kiedy to zrobisz, zobaczysz 2 błędy w następnym skanie, jeden z Motor i ACC, ale są one usunięte i to wszystko.

UWAGA 2: ustawienia ulubionych radia i niektóre inne parametry ustawień, takie jak nawigacja itp., Powrócą do stanu fabrycznego (nic poważnego) i należy je ponownie skonfigurować od podstaw. Raz sam.
Być może jeśli parametr " Personalisierung aktiv " nie jest aktywowany przez OBD, jeśli nie to przez menu, ustawienia nie zostaną zresetowane (to moja myśl)

UWAGA 3: Być może w przypadku Assisted Parking, jakiś parametr można skonfigurować w twoim samochodzie. kontrola, ale nie mam informacji.

Gregy
Posty: 4
Rejestracja: 09 maja 2022, 11:08
Samochód: Skoda Octavia 1.4

Re: Zawieszenie DCC

Post autor: Gregy »

Hej, zamówiłem Karoqa, ale nadal zastanawiam sie nad DCC. Szukam odpowiedzi na następujący problem: na większości autostrad i dróg ekspresowych występuje mocno porowata nawierzchnia, która powoduje spory szum i hałas przenoszący sie na karoserię, nie miałem tego problemu w qashqai, ale teraz w Octavii III jest to poważny problem, czasem brzmi jak w puszce. Czy w Karoqu ten problem wystepuje i czy system DCC ma jakiś wpływ na to zjawisko?

Marcooo
Posty: 219
Rejestracja: 28 sty 2019, 19:06
Samochód: Skoda Karoq 1.5 TSI 150 km 4x4

Re: Zawieszenie DCC

Post autor: Marcooo »

Gregy pisze: 03 cze 2023, 22:09 Hej, zamówiłem Karoqa, ale nadal zastanawiam sie nad DCC. Szukam odpowiedzi na następujący problem: na większości autostrad i dróg ekspresowych występuje mocno porowata nawierzchnia, która powoduje spory szum i hałas przenoszący sie na karoserię, nie miałem tego problemu w qashqai, ale teraz w Octavii III jest to poważny problem, czasem brzmi jak w puszce. Czy w Karoqu ten problem wystepuje i czy system DCC ma jakiś wpływ na to zjawisko?
Mam karoqa z dcc . Moim zdaniem super sprawa. Tryb komfort pięknie tłumi nierówności. A sport usztywnia auto co przydaje się przy autostradach w ostrym wietrze bocznym i daje komfort przy wyprzedzania:) Polecam :)

ODPOWIEDZ