Oryginalne felgi+zimowe opony dla Karoq-a

Wszelkie dyskusje związane z zakupieniem Karoqa
MusiCManiaC

Oryginalne felgi+zimowe opony dla Karoq-a

Post autor: MusiCManiaC »

Jestem obecnie cały czas na etapie zakupu i negocjacji najlepszej ceny za zakup Karoq-a i zatrzymałem się na oryginalnych alumach i zimowych oponach dla mojej Skody dlatego mam pytanie: Letnie z alumfelgami mam w standardzie ale co z zimowymi? W skodzie to wydatek prawie 6000pln...
1.Czy muszę kupować u nich?
2.Czy stracę gwarancję kupując np. komplet na allegro?
3.Co z czujnikami ciśnienia? Jestem zobowiązany zmieniać koła w Skodzie?



Sponsor

Oryginalne felgi+zimowe opony dla Karoq-a

Sponsor


warzo
Posty: 9
Rejestracja: 17 lut 2018, 19:13

Re: Oryginalne felgi+zimowe opony dla Karoq-a

Post autor: warzo »

Jeżdżę od roku Fabią i miałem podobną sytuację. Odpowiedź brzmi: 3x nie.

root
Administrator
Posty: 327
Rejestracja: 30 lip 2017, 0:48
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Volvo V90

Re: Oryginalne felgi+zimowe opony dla Karoq-a

Post autor: root »

1. Oczywiście, że nie.
2. Oczywiście, że nie. Warto by tylko było, gdybyś trzymał się rozmiarów opon i felg wskazanych w homologacji (niektórzy mówią, że w przeciwnym razie możesz mieć problem z ewentualną wypłatą z AC).
3. W Skodzie nie ma czujników ciśnienia w kołach, monitorowanie jest na podstawie wskazań z ABS.
Twój znajomy posiada albo zastanawia się nad zakupem Karoqa? Daj mu znać o naszym forum! :)

elektrod
Posty: 157
Rejestracja: 20 lis 2017, 21:15

Re: Oryginalne felgi+zimowe opony dla Karoq-a

Post autor: elektrod »

root pisze: 18 lut 2018, 12:32 ...
2. Oczywiście, że nie. Warto by tylko było, gdybyś trzymał się rozmiarów opon i felg wskazanych w homologacji (niektórzy mówią, że w przeciwnym razie możesz mieć problem z ewentualną wypłatą z AC).
...