Czyli, teraz na przedniej szybie jest folia? Jeśli tak to super, mi sosbiście druciki nie przeszkadzają.
Ja jeszcze dorzucę od siebie, że do mojego Karoqa brałem prawie wszystko oprócz:
- elektrycznych foteli (jeden kierowca więc teoretycznie nie miało by to większego sensu)
- panoramicznego dachu
- ogrzewania postojowego
- haka
- droższego audio
I teraz gdybym miał podejmować decyzję jeszcze raz to na 100% dobrałbym hak i ogrzewanie postojowe.
ekim pisze: ↑18 sty 2021, 14:58
Ad. 4 -- nie wiem skąd opinie że DSG jeździ lepiej niż manual ... ale są wersje silnika (jak moja) które bez DSG nie występują...
Masz wersję 190 KM?
Jesteś zadowolony?
Ja takiej szukam ze stocku, bo zamówić już nie można, nie ma w konfiguratorze...
Witam, to Ja pochwale się tym co jest dla mnie "must have" co prawda jeżdżę nowym Karoqiem od kilku miesięcy.
Must have:
podgrzewanie postojowe - praktycznie używam cały czas, w połączeniu z telefonem gdzie mogę sterować ogrzewaniem, czy jestem w sklepie czy wyjeżdżam do pracy, auto mam nagrzane, silnik ciepły to i lepiej dla niego, jeszcze opcja przewietrzania samochodu w lato to na pewno się przyda. Wydałbym ponownie pieniądze na to
napęd 4x4 - przed zakupem miałem okazje protestować " z/i bez 4x4" różnica jest ogromna, czy w kwestii samego ruszania (gdzie praktycznie nie jestem w stanie spowodować sytuacji w której koła boksuj a ja stoję w miejscu), czy w kwestii dróg szutrowych, (lubię wypady w góry), czy kwestii ruszania z przyczepką pod górkę
asystent "PARK ASSIST z Trailer Assist" - system cofania z przyczepką, jak już wspomniałem zdarza mi się jeździć z przyczepą i manewrowanie przyczepą to jest jakaś bajka, szczególnie jak muszę pokonać długi odcinek na wstecznym, lub manewrować w ciasnych ulicach
Virtual Cockpit - personalizacja i wyświetlanie mapy miedzy zegarami mnie przekonuje do tego bajeru
fotele Viaroflex - jak jadę kupić coś większego do sklepu to nie ma problemu i nie zastanawia się czy wejdzie do auta
światła LED - co prawda standard w wersji Style, ale bez tego bym nie kupił tego samochodu, szkoda że nie ma systemy Matrix, ale system ASF i Auto-Drogowe też robią robotę
DSG - dla mnie wystarczyło raz przejechać się automatem przez kroki i już nie wyobrażałem sobie życia bez tego, w połączeniu z systemem "TRAVEL ASSIST" + "Traffic Jam Assist" to jest kolejny poziom nad ACC
Kamera Area View 360 - manewrowanie przy krawężnikach, wjazd na kanał, wyjazd z ulicy o ograniczonej widoczności,
Bezdotykowym otwieraniem klapy bagażnika - nie działa idealnie, ale sprawdza się kiedy ma się pełne ręce zakupów, a na dworze mokro i nie ma ich gdzie postawić aby całego syfu nie władować z zakupami do bagażnika
Dodatkowe gniazdo USB obudowie lusterka - idealne rozwiązanie dla kamery, bez wiszącym makaronów
Z czego świadomie zrezygnowałem:
DCC - fajny rzecz, nie powiem, dla mnie ta opcja przekroczyła już mój fundusz, wizje drogich napraw w przyszłości oraz głośne stuki z zawieszenia (znany problem DCC) spowodowała przesuniecie tego na koniec listy wyposażenia, wziąłem "balona" na 17R co rekompensuje mi brak DCC na nierównościach
podgrzewana przednia szyba - droższa przy wymianie, (średnio w Octavii wymieniałem szybę przednią co 2 lata ) poza tym jak mam postojowe ogrzewanie powinno być dobrze w zimę
panoramiczny dach - nie słyszałem pozytywnych opinii od znajomych, a wręcz narzekali na przecieki, że mniej miejsca nad głową, albo że w lato mocno nagrzewa się w samochodzie nawet jak masz zasłoniętą panoramę, nie wiem nigdy nie miałem
Co znikło z wersji 2021:
latarka z bagażnika, nad tym ubolewam, jest tylko jedna lampka i z oświetleniem jest słabo, będę musiał coś dołożyć samemu
były 4 haczyli w bagażniku teraz są tylko 2, ale powiesiłem jakieś siatki i daje rade
Co pojawiło się w 2021:
nowa kierownica - to już jest wersja pojemnościowa, czyli wystarczy dotknąć palcem kierownice, aby wykrył "ręce na kierownicy"
ruchome linie na ekranie podczas cofania samochodem