Andrew1962 pisze: ↑19 cze 2019, 19:22
Fajne autko ale ciut za małe
Zgadza się
Jest to odczuwalne szczególnie z tyłu bo z przodu jak dla mnie jest ok
Co do Foteli z przodu to są one moim zdaniem trochę za wąskie i boczki oparć mocno dają się we znaki
pomimo tego, że nie należę do osób otyłych
Kolejny problem to mocno wystający kluczyk w stacyjce, który był idelanie na wysokości mojego prawego kolana
No ale można sobie zamówić wersję bezkluczykową i po sprawie.
Generalnie po jazdach testowych, które niedawno odbyłem tym modelem w wersji Style 1.0 TSI 115KM z manualem muszę przyznać, że T-Cross robi bardzo dobre wrażenie a największe zrobił na mnie ten mały silniczek
Szczególnie jego wyważenie oraz wyciszenie robi wrażenie a to przecież R3 a jego osiągi są naprawdę świetne jak na te 115KM
Elastyczność rewelacyjna jak na karton mleka
Całości dopełnia bardzo dobre prowadzenie w zakrętach i sprężyste zawieszenie świetnie filtrujące wszelkie nierówności na drodze.
Wcale nie odczuwamy, że jedziemy autkiem, które ma prawie 160cm wysokości
Co do minusów to wnętrze jest mocno plastikowe ale frajda z jazdy T-Cross sprawia, że po kilku minutach przestajemy na to zwracać uwagę.
Jednak największe zaskoczenie czeka Nas przy tankowaniu bo spalanie jest niskie co właśnie zostało potwierdzone przez testy AC
Dla mnie po prostu bomba
Generalnie fajne miejskie wozidełko do miasta dla kobietki ale obecna cena jest zbyt wysoka
bo za jedynie słuszną w tym przypadku wersję Style 1.0 115KM z DSG7 plus kilka niezbędnych dodatków musimy wyłożyć ponad 100tys.zł
a wtedy niebezpiecznie zbliżamy się już do większego Karoqa z lepszym silnikiem 1.5 TSI 150KM z DSG7
Z tego co się dowiedziałem narazie T-Cross marnie się sprzedaje bo jest po prostu zbyt drogi