Skoda Karoq (NU7) wyposażona jest w trzy rodzaje manualnych skrzyń biegów MQ200 , MQ250 , MQ350 oraz trzy typy automatycznych skrzyń DSG: 7-biegową DQ200 , DQ381 oraz 6-biegową DQ250 .
Przekładnie manualne:
MQ 200-6F (dla silnika 1.0 TSI 85 kW )
MQ 250-6F (dla silnika 1.5 TSI 110 kW ACT i silnika 1.6 TDI 85 kW )
MQ 350-6F / A (dla silnika 2.0 TDI 110 kW )
Wszystkie mechaniczne Skrzynie biegów dostępne dla Skody Karoq są sześciobiegowe.
Charakteryzują się wysoką precyzją, krótkimi zmianami biegów, wysoką niezawodnością i niewielkimi wymaganiami konserwacyjnymi.
Automatyczne skrzynie biegów:
Dostępne są dwie automatyczne skrzynie biegów dla SKODA KAROQ, DQ200-7F i DQ381-7A, które zastępują sześciobiegową DQ250-6F.
= 7-biegowa automatyczna skrzynia biegów DQ 200-7F (dla silników 1.0 TSI 85 kW, 1.5 TSI 110 kW ACT i 1.6 TDI 85 kW)
Skrzynia biegów DQ 200-7F jest przeznaczona do przenoszenia momentu obrotowego silnika do 250 Nm z wykorzystaniem suche sprzęgło dwutarczowe. Waga skrzyni biegów to około 72 kg.
= 7-biegowa automatyczna skrzynia biegów DQ 381-7A (dla silnika 1.5 TSI 110 kW ACT, 2.0 TDI 110 kW i 2.0 TDI 140 kW)
DQ 381-7A, 7-biegowa automatyczna skrzynia biegów, zastąpiła sześciobiegową skrzynię DQ 250-6F.
Przekładnia ta, wykorzystująca dwutarczowe sprzęgło w kąpieli olejowej, przenosi moment obrotowy
silnika do 420 Nm, z wyjątkiem prędkości 1, w której maksymalny moment obrotowy jest ograniczony do 350 Nm. Waga
skrzyni biegów to około 103 kg (wersja A - 4x4)
Materiały źródłowe: https://karoqs.ru/