Usterki, awarie, wady fabryczne Karoqa FL
Re: Usterki, awarie, wady fabryczne Karoqa FL
Z pewnością jest dłużej niż 2 sekundy. Nie jest długo no ale na pewno dłużej. 5-10 sekund.
Re: Usterki, awarie, wady fabryczne Karoqa FL
Też mam 2.0 TSI i nie słyszę takich odgłosów w takim razie.
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 16 mar 2024, 23:38
- Samochód: Karoq 1.5
Re: Usterki, awarie, wady fabryczne Karoqa FL
Pomimo niezłego wyciszenia od silnika i ogólnego od trakcji dość wyraźnie słychać przejeżdżające obok pojazdy.
Dzisiaj stałem na światłach a z tyłu za pojazdem rozmawiało ze sobą (dość głośno) dwóch rowerzystów. Wydawało mi się, że mam uchyloną gdzieś szybę bo dosyć wyraźnie tę rozmowę słyszałem
Powyżej ok. 110 km/h zaczyna być dość głośno odczuwalna aerodynamika pojazdu. Przy czym hałas odbieram głównie z boków pojazdu.
Opcja załączania wygaszacza ekranu raz aktywowana, po wyłączeniu zapłonu zostaje zresetowana. Innymi słowy za każdym razem trzeba go włączać sobie w opcjach Serwis stwierdził że Karoq tak ma bo ma słabszą wersję infotainment niż Superb i Kodiaq, w których to można zapisać indywidualne profile w kluczyku i wtedy ta opcja się zapamiętuję Co dziwne, fizyczne wyłączenie ekranu z aktywacją wygaszacza (pstryknięcie w przycisk regulacji głośności) po wyłączeniu silnika zostaje zapamiętywane
Jeśli po zablokowaniu pojazdu odblokuje się go nie włączając zapłonu (bo np coś się w aucie zapomniało zabrać) to po ponownym zablokowaniu ekran virtual display (czyli po prostu zegary) zapala się i gaśnie dopiero po ponad minucie.
Normalnie powinien zgasnąć po 30 sekundach. Dziwne
Dzisiaj stałem na światłach a z tyłu za pojazdem rozmawiało ze sobą (dość głośno) dwóch rowerzystów. Wydawało mi się, że mam uchyloną gdzieś szybę bo dosyć wyraźnie tę rozmowę słyszałem
Powyżej ok. 110 km/h zaczyna być dość głośno odczuwalna aerodynamika pojazdu. Przy czym hałas odbieram głównie z boków pojazdu.
Opcja załączania wygaszacza ekranu raz aktywowana, po wyłączeniu zapłonu zostaje zresetowana. Innymi słowy za każdym razem trzeba go włączać sobie w opcjach Serwis stwierdził że Karoq tak ma bo ma słabszą wersję infotainment niż Superb i Kodiaq, w których to można zapisać indywidualne profile w kluczyku i wtedy ta opcja się zapamiętuję Co dziwne, fizyczne wyłączenie ekranu z aktywacją wygaszacza (pstryknięcie w przycisk regulacji głośności) po wyłączeniu silnika zostaje zapamiętywane
Jeśli po zablokowaniu pojazdu odblokuje się go nie włączając zapłonu (bo np coś się w aucie zapomniało zabrać) to po ponownym zablokowaniu ekran virtual display (czyli po prostu zegary) zapala się i gaśnie dopiero po ponad minucie.
Normalnie powinien zgasnąć po 30 sekundach. Dziwne
Re: Usterki, awarie, wady fabryczne Karoqa FL
Tak, też to zauważyłem i za pierwszym razem pomyślałem, że ekran się zawiesił i włączyłem na chwilę zapłon.Auxencjusz pisze: ↑17 mar 2024, 0:02 Jeśli po zablokowaniu pojazdu odblokuje się go nie włączając zapłonu (bo np coś się w aucie zapomniało zabrać) to po ponownym zablokowaniu ekran virtual display (czyli po prostu zegary) zapala się i gaśnie dopiero po ponad minucie.
Normalnie powinien zgasnąć po 30 sekundach. Dziwne
Przydałby się nowy dział na tym forum p.t. "Bzdury VAG'a" . Po przesiadce z Forda miałbym w nim co napisać hehe.
HDK ZdZN
Sportline 2,0 TSI.
Sportline 2,0 TSI.
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 16 mar 2024, 23:38
- Samochód: Karoq 1.5
Re: Usterki, awarie, wady fabryczne Karoqa FL
@Mars: może pisz tutaj, możliwe że przyda się to wielu osobom.
Re: Usterki, awarie, wady fabryczne Karoqa FL
Ahoj.
Zdravím z Česka - auto zakoupeno v Škoda KORCZYK.
- Přední "mlhová" světla (osvětlení zatáčky) mi taky zůstávají někdy svítit. Děje se to, když zastavím a vypnu motor za tmy, když dané světlo zrovna svítilo. Po chvíli samo vypne.
- Voda na prahu dveří v dešti - pokud stojím šikmo a prší, tak u prahu dveří se drží voda, protože těsnění ji nechce pustit. Na spodní těsnění dveří jsem černou elektrikářskou páskou přilepil kousek bužírky (izolace) kabelu - může to být cokoliv. V tom místě se přeruší přítlak těsnění a voda tudy odteče.
- Zadní dveře a bláto v meziprostoru. Řeší to plastové blatníčky z Číny, ale já jsem to vyřešil tak, že jsem na dveře nalepil dodatečné "D" těsnění (cca 12x14mm) a to stačí k tomu, aby se špína nedostala dovnitř.
- Hlučné stěrače. Není to problém jen Karoqa, ale všude, kde jsou dlouhé stěrače. Vždy se mi osvědčilo aplikovat na čelní sklo tekuté stěrače. Nyní používám váš polský výrobek - K2 Vizio PRO. A je klid.
Zdravím z Česka - auto zakoupeno v Škoda KORCZYK.
- Přední "mlhová" světla (osvětlení zatáčky) mi taky zůstávají někdy svítit. Děje se to, když zastavím a vypnu motor za tmy, když dané světlo zrovna svítilo. Po chvíli samo vypne.
- Voda na prahu dveří v dešti - pokud stojím šikmo a prší, tak u prahu dveří se drží voda, protože těsnění ji nechce pustit. Na spodní těsnění dveří jsem černou elektrikářskou páskou přilepil kousek bužírky (izolace) kabelu - může to být cokoliv. V tom místě se přeruší přítlak těsnění a voda tudy odteče.
- Zadní dveře a bláto v meziprostoru. Řeší to plastové blatníčky z Číny, ale já jsem to vyřešil tak, že jsem na dveře nalepil dodatečné "D" těsnění (cca 12x14mm) a to stačí k tomu, aby se špína nedostala dovnitř.
- Hlučné stěrače. Není to problém jen Karoqa, ale všude, kde jsou dlouhé stěrače. Vždy se mi osvědčilo aplikovat na čelní sklo tekuté stěrače. Nyní používám váš polský výrobek - K2 Vizio PRO. A je klid.
-
- Posty: 260
- Rejestracja: 10 lut 2023, 6:03
- Lokalizacja: Łódź
- Samochód: Karoq 2023 1.5TSI, DSG, Style + dodatki
Re: Usterki, awarie, wady fabryczne Karoqa FL
Chyba lepiej byłoby przetłumaczyć choćby w Google, bo jednak nasze języki nie są aż tak podobne
Asi by bylo lepší to přeložit pomocí Google, protože naše jazyky si nejsou tak podobné
Cześć.
Pozdrawiam z Czech - auto kupione w Škodzie KORCZYK.
- Przednie światła przeciwmgielne (kierunkowskazy) również czasami się włączają. Dzieje się tak gdy zatrzymuję się i wyłączam silnik w ciemności gdy zapaliła się kontrolka. Po pewnym czasie sam się wyłącza.
- Woda na progu drzwi podczas deszczu - jeśli stoję pod kątem i pada deszcz, woda przylega do progu drzwi, bo uszczelka nie chce jej puścić. Przykleiłem kawałek rurki kablowej (izolacja) do dolnej uszczelki drzwi czarną taśmą elektryczną - może to być wszystko. W tym momencie docisk uszczelki zostaje przerwany i woda odpływa.
- Tylne drzwi i błoto pomiędzy nimi. Rozwiązują to plastikowe błotniki z Chin, ja jednak rozwiązałem ten problem przyklejając na drzwi dodatkową uszczelkę "D" (ok. 12x14mm) i to wystarczy, żeby brud nie przedostawał się do środka.
- Głośne wycieraczki. To nie tylko problem Karoqa, jest on wszędzie z długimi wycieraczkami. Na mnie zawsze pomagało nałożenie płynnych wycieraczek na przednią szybę. Używam teraz Waszego polskiego produktu - K2 Vizio PRO. I jest cicho.
Asi by bylo lepší to přeložit pomocí Google, protože naše jazyky si nejsou tak podobné
Cześć.
Pozdrawiam z Czech - auto kupione w Škodzie KORCZYK.
- Przednie światła przeciwmgielne (kierunkowskazy) również czasami się włączają. Dzieje się tak gdy zatrzymuję się i wyłączam silnik w ciemności gdy zapaliła się kontrolka. Po pewnym czasie sam się wyłącza.
- Woda na progu drzwi podczas deszczu - jeśli stoję pod kątem i pada deszcz, woda przylega do progu drzwi, bo uszczelka nie chce jej puścić. Przykleiłem kawałek rurki kablowej (izolacja) do dolnej uszczelki drzwi czarną taśmą elektryczną - może to być wszystko. W tym momencie docisk uszczelki zostaje przerwany i woda odpływa.
- Tylne drzwi i błoto pomiędzy nimi. Rozwiązują to plastikowe błotniki z Chin, ja jednak rozwiązałem ten problem przyklejając na drzwi dodatkową uszczelkę "D" (ok. 12x14mm) i to wystarczy, żeby brud nie przedostawał się do środka.
- Głośne wycieraczki. To nie tylko problem Karoqa, jest on wszędzie z długimi wycieraczkami. Na mnie zawsze pomagało nałożenie płynnych wycieraczek na przednią szybę. Używam teraz Waszego polskiego produktu - K2 Vizio PRO. I jest cicho.
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 12 maja 2023, 14:08
- Samochód: Kia rio 1.2
Re: Usterki, awarie, wady fabryczne Karoqa FL
Zrobione ponad 1600km, na razie mam "usterki" które mnie nie martwia
1. Na normalu nigdy nie widziałem żeglowania (jak delikatnie gazu bym nie puszczał), na "Eco" widze zawsze.
2. Tryb dwucylindrowy widziałem raz, jak wyjeżdżałem z salonu zatankować. Od tamtej pory ani razu.
Ma ktoś tak?
1. Na normalu nigdy nie widziałem żeglowania (jak delikatnie gazu bym nie puszczał), na "Eco" widze zawsze.
2. Tryb dwucylindrowy widziałem raz, jak wyjeżdżałem z salonu zatankować. Od tamtej pory ani razu.
Ma ktoś tak?