A mógłby otworzyć drzwi nie uszkadzając niczego.
Centralny się otwiera, jak pociągniesz za klamkę drzwi od wewnątrz.
Spoko, przyzwyczaję się do tego, jednak zakładając ten wątek liczyłem, że można to zdeaktywować.
A mógłby otworzyć drzwi nie uszkadzając niczego.
A mógłby otworzyć drzwi nie uszkadzając niczego.
Po wypadku , gdy osoba znajdująca się w pojeżdzie nie jest w stanie otworzyc samodzielnie drzwi , żaden ratownik nie myśli o szybie , a gilotynie do ciecia stali lub rozpierakach
[/quote]gargamel pisze: ↑04 mar 2024, 14:45Po wypadku , gdy osoba znajdująca się w pojeżdzie nie jest w stanie otworzyc samodzielnie drzwi , żaden ratownik nie myśli o szybie , a gilotynie do ciecia stali lub rozpierakach
.Bardzo rzadkim przypadkiem jest, by auto po wypadku drogowym, w którym kierowca lub pasażer ucierpieli na tyle by sami nie mogli odblokować drzwi nie było żadnych zniszczeń, lub były na tyle nieistotne, ze wartość szyby miała by jakiekolwiek znaczenie . Ba najczęściej takich drzwi w ogóle nie da się otworzyć , niezależnie czy zamek był zaryglowany lub nie . Pierwszą czynnością jest tez odłączenie zasilania , gdy wydobycie rannych wymaga czasu , Od rekompensowania strat są odpowiednie polisy sprawcy ,OC lub AC . Nie żałuje się róz, gdy płonie las
[/quote]gargamel pisze: ↑04 mar 2024, 14:47gargamel pisze: ↑04 mar 2024, 14:45Po wypadku , gdy osoba znajdująca się w pojeżdzie nie jest w stanie otworzyc samodzielnie drzwi , żaden ratownik nie myśli o szybie , a gilotynie do ciecia stali lub rozpierakach
.Bardzo rzadkim przypadkiem jest, by auto po wypadku drogowym, w którym kierowca lub pasażer ucierpieli na tyle by sami nie mogli odblokować drzwi nie było żadnych zniszczeń, lub były na tyle nieistotne, ze wartość szyby miała by jakiekolwiek znaczenie . Ba najczęściej takich drzwi w ogóle nie da się otworzyć , niezależnie czy zamek był zaryglowany lub nie . Pierwszą czynnością jest tez odłączenie zasilania , gdy wydobycie rannych wymaga czasu , Od rekompensowania strat są odpowiednie polisy sprawcy ,OC lub AC . Nie żałuje się róz, gdy płonie las
Co ty mi tu cytujesz z internetu? I to w dodatku z błędami?gargamel pisze: ↑04 mar 2024, 14:56 " Opcja automatycznego ryglowania się drzwi uruchamia się (o ile jest włączona) zazwyczaj w momencie, gdy samochód osiągnie prędkość w przedziale około 5-15 km/h w zależności od marki, która wyprodukowała pojazd (zamki nie otwierają się, gdy samochód zwolni lub zatrzyma się). W tej sytuacji nie jest możliwe, by ktokolwiek otworzył drzwi bezinwazyjnie z zewnątrz."
Do tej pory jeździłem fordem fiestą i nie było takiego blokowania.gargamel pisze: ↑06 mar 2024, 20:23 I nie wiem czym jezdzileś do tej pory ,ale VAG ma taką funkcję , od bardzo dawna . Karoq nie jest tu żadnym wyjątkiem.
Nie wiem jak jest w Karoqu ,ale w Passacie, po nacisnięciu przycisku otwierania, drzwi sie odblokują i następna aktywacja systemu będzie po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu pojazdu .