Gwarancja ceny z dnia złożenia zamówienia?
Gwarancja ceny z dnia złożenia zamówienia?
Wszyscy wiemy, że obecnie czas realizacji zamówień na nowe Karoqi to optymistycznie ponad pół roku, natomiast Skoda aktualizuje swoje cenniki nawet kilka razy w roku.
Czy Wasi sprzedawcy obiecywali lub obiecują Wam gwarancję ceny - odbiór samochodu w takiej cenie jak w dniu złożenia zamówienia?
Byłem w 2 salonach:
1) Jeden mówi, że zamówienie to tylko zamówienie i będę musiał zapłacić tyle ile wynosi aktualny cennik w dniu odbioru. Muszę wpłacić zaliczkę, a jeśli ostateczna cena mi nie będzie odpowiadać, to mogę zrezygnować, a oni dobrodusznie zwrócą zaliczkę.
2) Drugi natomiast powiedział, że jest mi w stanie "zamrozić" cenę - bez względu na to kiedy odbiorę samochód zapłacę wg cennika z dniu zamówienia.
Który mnie okłamał?
Czy Wasi sprzedawcy obiecywali lub obiecują Wam gwarancję ceny - odbiór samochodu w takiej cenie jak w dniu złożenia zamówienia?
Byłem w 2 salonach:
1) Jeden mówi, że zamówienie to tylko zamówienie i będę musiał zapłacić tyle ile wynosi aktualny cennik w dniu odbioru. Muszę wpłacić zaliczkę, a jeśli ostateczna cena mi nie będzie odpowiadać, to mogę zrezygnować, a oni dobrodusznie zwrócą zaliczkę.
2) Drugi natomiast powiedział, że jest mi w stanie "zamrozić" cenę - bez względu na to kiedy odbiorę samochód zapłacę wg cennika z dniu zamówienia.
Który mnie okłamał?
Re: Gwarancja ceny z dnia złożenia zamówienia?
Ja zamawiałem 28 września . Dali mi gwarancje ceny z tym , że z góry im zapłaciłem . Auto odebrałem 23 lutego 2023 i nic nie dopłacałem .
-
- Posty: 510
- Rejestracja: 14 wrz 2018, 12:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Karoq Style 1.5TSI
Re: Gwarancja ceny z dnia złożenia zamówienia?
Kiedyś było tak, że cena była zamrożona na poziomie takim jakim auto wpadło na produkcję a jak wicie to się dzieje w bliżej nie określonym czasie. Teraz trzymałbym się zasady że liczy się to co jest na papierze. Jak wierzyć handlowcom to trzeba polegać na takich co mają dłuższe doświadczenie ze Skodą a nigdy nie wiesz czy rozmawiasz z doświadczonym czy zielonym. Może warto to zweryfikować?coulomb pisze: ↑12 lis 2021, 11:36 Wszyscy wiemy, że obecnie czas realizacji zamówień na nowe Karoqi to optymistycznie ponad pół roku, natomiast Skoda aktualizuje swoje cenniki nawet kilka razy w roku.
Czy Wasi sprzedawcy obiecywali lub obiecują Wam gwarancję ceny - odbiór samochodu w takiej cenie jak w dniu złożenia zamówienia?
Byłem w 2 salonach:
1) Jeden mówi, że zamówienie to tylko zamówienie i będę musiał zapłacić tyle ile wynosi aktualny cennik w dniu odbioru. Muszę wpłacić zaliczkę, a jeśli ostateczna cena mi nie będzie odpowiadać, to mogę zrezygnować, a oni dobrodusznie zwrócą zaliczkę.
2) Drugi natomiast powiedział, że jest mi w stanie "zamrozić" cenę - bez względu na to kiedy odbiorę samochód zapłacę wg cennika z dniu zamówienia.
Który mnie okłamał?
Re: Gwarancja ceny z dnia złożenia zamówienia?
U mnie sytuacja wyglądała tak, że w momencie składania zamówienia nie chcieli żadnej zaliczki, ale zagwarantowali mi cenę z dnia złożenia zamówienia, a na samochód czekałem 9 miesięcy
Re: Gwarancja ceny z dnia złożenia zamówienia?
Bednarek Łódź - auto zamówione wrzesień 2022 , kasa wpłacona z góry , odebrane w lutym 2023 , zero dopłat mimo zmian w cenniku.
Re: Gwarancja ceny z dnia złożenia zamówienia?
Cena wg cennika? Pytałem w tym salonie o rabat to wysłali mi cenę zgodnie z cennikiem to nic dziwnego, że utrzymują warunki z zamówienia. W innych salonach od 3%-6% rabatu, przy czym 3% proponowali nieraz sami od siebie:)
Re: Gwarancja ceny z dnia złożenia zamówienia?
Wg cennika bez rabatu to niech sobie go zatrzymają;) też mi tak chcieli zrobić w jednym salonie . Jednak 10 k się udało zejść wtedy .
Re: Gwarancja ceny z dnia złożenia zamówienia?
Akurat Skoda bardzo mocno poszalała w cenniku dlatego teraz mogą sobie pozwolić na rabaty...Marcooo pisze: ↑26 kwie 2023, 11:02Wg cennika bez rabatu to niech sobie go zatrzymają;) też mi tak chcieli zrobić w jednym salonie . Jednak 10 k się udało zejść wtedy .
Sprzedawca zasugerował żebym zaakceptował niższy rabat lub jego brak bo wtedy mogą mi zagwarantować cenę... Odpowiedziałem, że lepiej zróbmy maksymalny jaki się da, a jakby się później chcieli wycofać to ja też rozważę inne opcje... Wszystko to strategie sprzedażowe - ostatnio usłyszałem, że cena z maksymalnym rabatem jednak się utrzyma. Zresztą w dokumencie zamówienia, jest mowa o zmianie ceny tylko określonych przypadkach.