Karoq 1.0 a 1.5
-
- Posty: 544
- Rejestracja: 26 lis 2017, 13:19
- Lokalizacja: Europa
- Samochód: VW Tiguan FL 1.5 TSI DSG7
Re: Karoq 1.0 a 1.5
Silnik 1.0 TSI 115KM najlepszym silnikiem świata w swojej klasie, po prostu mały mocarz
http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/art ... n-bmw.html
http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/art ... n-bmw.html
Re: Karoq 1.0 a 1.5
Podobno nie można już zamawiać silnika 1.0 z DSG...
Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
Re: Karoq 1.0 a 1.5
Nadal brak testów WLTP dla SKODY.
Bardzo jestem ciekaw, jak bardzo one wpłyną na sprzedaż, bo jeśli 1.5 będzie spalało "podobną" ilość paliwa co 2.0 to cienko to widzę.
Pertyn testował Tuarega i tam miał spalanie średnie 8 litrów, co przy takich gabarytach i silniku uważam osobiście za cud, co prawda w rponiaku, ale i tak cud.
Bardzo jestem ciekaw, jak bardzo one wpłyną na sprzedaż, bo jeśli 1.5 będzie spalało "podobną" ilość paliwa co 2.0 to cienko to widzę.
Pertyn testował Tuarega i tam miał spalanie średnie 8 litrów, co przy takich gabarytach i silniku uważam osobiście za cud, co prawda w rponiaku, ale i tak cud.
Seat ATECA FR 2.0 TSI DSG 4Drive Biały
Re: Karoq 1.0 a 1.5
Testu nie zaliczył jeszcze 1.5TSI. Tu jest wykaz ADAC: https://www.adac.de/infotestrat/umwelt- ... o_6d_temp/Hetman72 pisze: ↑04 wrz 2018, 22:03 Nadal brak testów WLTP dla SKODY.
Bardzo jestem ciekaw, jak bardzo one wpłyną na sprzedaż, bo jeśli 1.5 będzie spalało "podobną" ilość paliwa co 2.0 to cienko to widzę.
Pertyn testował Tuarega i tam miał spalanie średnie 8 litrów, co przy takich gabarytach i silniku uważam osobiście za cud, co prawda w rponiaku, ale i tak cud.
Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć jakim cudem silnik 1.5TSI według producenta spala w trasie 4,8 L. W rzeczywistości spala 50% więcej (7-8 L). Z tego co czytałem, to stare "laboratoryjne" testy zużycia paliwa symulowały jazdę na krótkim odcinku (kilkanaście kilometrów). Jak zatem jest możliwe, aby silnik po przejechaniu tak krótkiego odcinka uzyskał takie spalanie?
Re: Karoq 1.0 a 1.5
Nigdy bym się nie spodziewał, że aż taki problem będzie z 1.5.Kraq pisze: ↑05 wrz 2018, 7:52 Testu nie zaliczył jeszcze 1.5TSI. Tu jest wykaz ADAC: https://www.adac.de/infotestrat/umwelt- ... o_6d_temp/
Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć jakim cudem silnik 1.5TSI według producenta spala w trasie 4,8 L. W rzeczywistości spala 50% więcej (7-8 L). Z tego co czytałem, to stare "laboratoryjne" testy zużycia paliwa symulowały jazdę na krótkim odcinku (kilkanaście kilometrów). Jak zatem jest możliwe, aby silnik po przejechaniu tak krótkiego odcinka uzyskał takie spalanie?
A co do testu spalania, wystarczy się rozpędzić i z małej pochyłości kilka kilometrów zrobić na luzie
Seat ATECA FR 2.0 TSI DSG 4Drive Biały
-
- Posty: 544
- Rejestracja: 26 lis 2017, 13:19
- Lokalizacja: Europa
- Samochód: VW Tiguan FL 1.5 TSI DSG7
Re: Karoq 1.0 a 1.5
Silnik 1.0 TSI w centrum technicznym Škody po teście wytrzymałościowym, rozebrany na części,
po 5 tys. godzinach pracy, co odpowiada przebiegowi 300 tys. km
O dziwo podobno wyglądał dobrze i było z nim wszystko ok.
Jeżeli w rzeczywistości 1.0 TSI wytrzyma taki przebieg np. w Karoqu, to będzie to duże zaskoczenie dla wszystkich niedowiarków, że R3 nie może być trwałym silnikiem
https://autokult.pl/30913,maly-silnik-1 ... jego-temat
po 5 tys. godzinach pracy, co odpowiada przebiegowi 300 tys. km
O dziwo podobno wyglądał dobrze i było z nim wszystko ok.
Jeżeli w rzeczywistości 1.0 TSI wytrzyma taki przebieg np. w Karoqu, to będzie to duże zaskoczenie dla wszystkich niedowiarków, że R3 nie może być trwałym silnikiem
https://autokult.pl/30913,maly-silnik-1 ... jego-temat
Re: Karoq 1.0 a 1.5
Stwierdzili w centrum technicznym Skody... Bez komentarza.mans pisze: ↑13 lis 2018, 18:51 Silnik 1.0 TSI w centrum technicznym Škody po teście wytrzymałościowym, rozebrany na części,
po 5 tys. godzinach pracy, co odpowiada przebiegowi 300 tys. km
O dziwo podobno wyglądał dobrze i było z nim wszystko ok.
Jeżeli w rzeczywistości 1.0 TSI wytrzyma taki przebieg np. w Karoqu, to będzie to duże zaskoczenie dla wszystkich niedowiarków, że R3 nie może być trwałym silnikiem
https://autokult.pl/30913,maly-silnik-1 ... jego-temat
-
- Posty: 544
- Rejestracja: 26 lis 2017, 13:19
- Lokalizacja: Europa
- Samochód: VW Tiguan FL 1.5 TSI DSG7
Re: Karoq 1.0 a 1.5
@Kraq z całym szacunkiem ale skoro silnik 1.0 TSI jest wytwarzany w Mladá Boleslav
to kto go miał testować na wytrzymałość ....
....Opel czy może Renault
Oczywiście wiarygodność takiego testu jest mocno wątpliwy i czas pokaże czy była to prawda czy ściema ale na dzień dzisiejszy nie ma żadnych podstaw,
żeby to podważać więc puki co bądzmy obiektywni
Dlatego napisałem jako puentę cyt...
"Jeżeli w rzeczywistości 1.0 TSI wytrzyma taki przebieg np. w Karoqu, to będzie to duże zaskoczenie dla wszystkich niedowiarków, że R3 nie może być trwałym silnikiem "
to kto go miał testować na wytrzymałość ....
....Opel czy może Renault
Oczywiście wiarygodność takiego testu jest mocno wątpliwy i czas pokaże czy była to prawda czy ściema ale na dzień dzisiejszy nie ma żadnych podstaw,
żeby to podważać więc puki co bądzmy obiektywni
Dlatego napisałem jako puentę cyt...
"Jeżeli w rzeczywistości 1.0 TSI wytrzyma taki przebieg np. w Karoqu, to będzie to duże zaskoczenie dla wszystkich niedowiarków, że R3 nie może być trwałym silnikiem "
Ostatnio zmieniony 13 lis 2018, 23:31 przez mans, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 544
- Rejestracja: 26 lis 2017, 13:19
- Lokalizacja: Europa
- Samochód: VW Tiguan FL 1.5 TSI DSG7
Re: Karoq 1.0 a 1.5
Generalnie R3 1.0 MPI 75KM ponad 100tys. przebiegu robią bez większych problemów...
https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-fab ... 30077a6672
https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-fab ... cec490ace7
https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-fab ... cec490ace7
Wersja z turbiną należy do tej samej rodziny co 1.0 MPI o symbolu EA 211, także te 150tys. km też pewnie da radę zrobić
I jeszcze ciekawostka
Silniki 1.0 MPI/TSI mają cylindry o identycznych średnicach co 1.4 TSI.
Żywotność układu rozrządu i pracującego w nim paska producent określił na przeszło 200 tys. km
https://www.wyborkierowcow.pl/silniki-v ... ie-paliwa/
1.0 TSI oddaje moc i moment obrotowy w nieco inny sposób niż poprzednik 1.2 TSI.
Maksymalne wartości są wyższe, bo wynoszą aż 115KM i 200Nm momentu obrotowego.
Nie jest to poziom wysilenia, który powinien budzić obawy – podobnymi parametrami w przeliczeniu na litr pojemności legitymują się różne wersje silnika 2.0 TSI.
Projektując silnik 1.0 TSI duży nacisk położono na dopracowanie układu chłodzenia, który posiada m.in. dwa termostaty i zintegrowany z głowicą kolektor wydechowy, do którego sięgają kanały z cieczą. W połączeniu z kompaktowymi rozmiarami tej jednostki pozwoliło to na szybkie uzyskiwanie przez nią temperatury roboczej czyli zimą ten silnik będzie się bardzo szybko nagrzewał
https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-fab ... 30077a6672
https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-fab ... cec490ace7
https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-fab ... cec490ace7
Wersja z turbiną należy do tej samej rodziny co 1.0 MPI o symbolu EA 211, także te 150tys. km też pewnie da radę zrobić
I jeszcze ciekawostka
Silniki 1.0 MPI/TSI mają cylindry o identycznych średnicach co 1.4 TSI.
Żywotność układu rozrządu i pracującego w nim paska producent określił na przeszło 200 tys. km
https://www.wyborkierowcow.pl/silniki-v ... ie-paliwa/
1.0 TSI oddaje moc i moment obrotowy w nieco inny sposób niż poprzednik 1.2 TSI.
Maksymalne wartości są wyższe, bo wynoszą aż 115KM i 200Nm momentu obrotowego.
Nie jest to poziom wysilenia, który powinien budzić obawy – podobnymi parametrami w przeliczeniu na litr pojemności legitymują się różne wersje silnika 2.0 TSI.
Projektując silnik 1.0 TSI duży nacisk położono na dopracowanie układu chłodzenia, który posiada m.in. dwa termostaty i zintegrowany z głowicą kolektor wydechowy, do którego sięgają kanały z cieczą. W połączeniu z kompaktowymi rozmiarami tej jednostki pozwoliło to na szybkie uzyskiwanie przez nią temperatury roboczej czyli zimą ten silnik będzie się bardzo szybko nagrzewał