1.5 TSI DSG
1.5 TSI DSG
W wielu testach na YT słychać opinię, że ten zestaw szarpie przy ruszaniu i ma problem przy powolnej jeździe z doborem biegów, tzn. zbyt wcześnie wrzuca wyższy i potem się dławi. Jestem ciekawy opinii użytkowników jak to jest i czy rzeczywiście DSG w Karoqu zachowuje się gorzej niż w innych autach.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Re: 1.5 TSI DSG
15k km za mną. Problemów które wymieniłeś nie zauważam.
Re: 1.5 TSI DSG
Też nie zauważyłem takich objawów. Automatem jeździłem co prawda tylko 2 godzinki, na jeździe próbnej, ale byłem miło zaskoczony
Re: 1.5 TSI DSG
Jeżdżę od miesiąca 1,5 DSG tylko po mieście. Żadnych kangurków. Rusza płynnie. Może aż za bardzo.
Pisałem już gdzieś wcześniej, że przy włączonym Auto-Hold czuję lekkie spowolnienie w reakcji na pedał gazu przy ruszaniu. Najpierw odpuszcza hamulec, a za chwilę auto startuje. Trzeba jednak wziąć poprawkę, że porównuję ze starszą Fabią w manualu. W Karoq'u steruje elektronika. Jakbym w Fabii zwalniał ręczny i dodawał gazu, to efekt pewnie podobny, tylko napracować się trzeba. Druga rzecz, że bardzo oszczędzam auto przy pierwszych kilometrach i nie cisnę gazu przy starcie.
Wyłączenie Auto-Hold powoduje, że nie ma "dołka" przy ruszaniu. Auto rusza sprawnie i płynnie.
Pisałem już gdzieś wcześniej, że przy włączonym Auto-Hold czuję lekkie spowolnienie w reakcji na pedał gazu przy ruszaniu. Najpierw odpuszcza hamulec, a za chwilę auto startuje. Trzeba jednak wziąć poprawkę, że porównuję ze starszą Fabią w manualu. W Karoq'u steruje elektronika. Jakbym w Fabii zwalniał ręczny i dodawał gazu, to efekt pewnie podobny, tylko napracować się trzeba. Druga rzecz, że bardzo oszczędzam auto przy pierwszych kilometrach i nie cisnę gazu przy starcie.
Wyłączenie Auto-Hold powoduje, że nie ma "dołka" przy ruszaniu. Auto rusza sprawnie i płynnie.
Ostatnio zmieniony 20 gru 2018, 19:04 przez Darek, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: 1.5 TSI DSG
Mam Rapid 1.4 TSI DSG 7 (suchy) i teraz Karoq 1.5 TSI DSG 7 (mokry).W Rapidzie jest b. dobrze a w Karoq to poezja płynności
-
- Posty: 544
- Rejestracja: 26 lis 2017, 13:19
- Lokalizacja: Europa
- Samochód: VW Tiguan FL 1.5 TSI DSG7
Re: 1.5 TSI DSG
Skrzynia DSG7( DQ 200 )w Karoqu 1.5 TSI z tego co wiem jest tzw. skrzynią suchą
DQ 200 - sucha - max 250Nm - 7 biegów do przodu
DQ 250 - mokra - max 350Nm - 6 biegów do przodu
DQ 381 - mokra - max 380Nm - 7 biegów do przodu
DQ 500 - mokra - max 600Nm - 7 biegów do przodu
DQ 200 - sucha - max 250Nm - 7 biegów do przodu
DQ 250 - mokra - max 350Nm - 6 biegów do przodu
DQ 381 - mokra - max 380Nm - 7 biegów do przodu
DQ 500 - mokra - max 600Nm - 7 biegów do przodu
Ostatnio zmieniony 10 gru 2018, 22:03 przez mans, łącznie zmieniany 3 razy.
Re: 1.5 TSI DSG
Opieram się na informacji z salonu Skody przy odbiorze dwa dni temu.Wymiana oleju po 60 tys
-
- Posty: 544
- Rejestracja: 26 lis 2017, 13:19
- Lokalizacja: Europa
- Samochód: VW Tiguan FL 1.5 TSI DSG7
Re: 1.5 TSI DSG
Czyli klasyka w polskim wykonaniu
Kolejny niedoinformowany pracownik Skody przekazujący błędne informacje na temat skrzyń DSG
Kolejny niedoinformowany pracownik Skody przekazujący błędne informacje na temat skrzyń DSG
Re: 1.5 TSI DSG
To bardzo możliwe, taki kraj.Jednak w Rapidzie w zależności od rocznika występowała sucha lub mokra DSG 7.