Nie mam absolutnie żadnych, nie mogę się czepić o cokolwiek.
A mogę zapytać z, którego rocznika masz autko? Może jesteś ewentualnie w stanie napisać jak się sprawuje, czy są jakieś problemy i jak wygląda spalanie?
firemantom pisze:Witam, to mój pierwszy post na forum. Dopiero przymierzam się do kupna Karoqa, aktualnie mam Golfa 7 Variant 1.4 TSI 140KM więc silnik prawie bliźniaczy . Myślałem o 1.5 TSI z DSG, jednak czytając co się z tą skrzynią dzieje przy małych przebiegach nabrałem dystansu. Z kolei jak czytam, to manual też sprawia problemy... Czy orientujecie się czy te problemy ze skrzynią manualną zostały w jakiś sposób już rozwiązane przez Skodę i czy faktycznie Pertyn ględzi bzdury? Będę bardzo wdzięczny za info.
Była aktualizacja softu dla manuala i DSG. Kangur wrócił do Australii.
firemantom pisze: ↑13 lut 2021, 20:40
Najchętniej brałbym DSG ale jak poczytałem choćby tutaj o padających sprzęgłach przy przebiegach rzędu 20tys. km to mnie trochę zniechęciło
Kolego jak bierzesz auto i dokupisz gware do 4 Lat to jak Ci padnie to zrobią. Jak kupujesz auto w zamiarze dłuższego użytkowania to już może być problem .
No raczej myślę o dłuższym użytkowaniu więc chyba jednak biorę pod uwagę manual. Dziękuję za odpowiedzi i nie chce robić tu OT. Wychodzi na to że bolączki skrzyni manualnej już nie występują. Z racji że nie "ciśnie" mnie czas może w 2022 będzie jakiś lift
Jakby co to na ostatnim przeglądzie wgrali mi najnowszy soft i nie ma już śladu po kangurze. Z mojej perspektywy problem już nie występuje żaden, pomijając, że w manualu to muł (dla mnie).
c#Hunter pisze:Jakby co to na ostatnim przeglądzie wgrali mi najnowszy soft i nie ma już śladu po kangurze. Z mojej perspektywy problem już nie występuje żaden, pomijając, że w manualu to muł (dla mnie).