Problem z Skoda Connect

Nagłośnienie, nawigacja, komunikacja między kierowcami
Andrews
Posty: 24
Rejestracja: 03 wrz 2018, 23:06
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Karoq Style 1.5 tsi dsg dcc

Re: Problem z Skoda Connect

Post autor: Andrews » 29 lut 2020, 9:45

M a r c i n pisze:
21 sty 2019, 15:08
allbercik pisze:
21 sty 2019, 10:26
Czyli rozumiem że nie mając wykupionej usługi Care aplikacja mobilna jest w zasadzie niepotrzebna bo nic w niej nie zrobię.

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka


Teraz wykupienie samej usługi Care też nic Ci nie da, bo nie zamówiłeś modułu CareConnect z połączeniem alarmowym, z którego korzysta aplikacja do pobierania danych na temat samochodu, jego stanu jak i położenia :)
Marcinie , jako ze jesteś blisko tematu , nie orientujesz się czy nadal jest taka sytuacja że nie można mieć zdalnego dostępu jeśli się nie wykupiło usługi care na początku ? Była by to wada samego Karoqa bo jak patrzyłem nawet w Scali czy Kamiqu dodawana jest usługa care za darmo na rok czyli hardware musi tam być już na pokładzie domyślnie . A nie wiadomo czy można w Karoqu dołożyć coś ( sprzęt ? tylko oprogramowanie ? ) zeby jednak mieć zdalny dostęp ? mam na myśli status samochodu , zamykanie otwieranie itp

Sponsor

Re: Problem z Skoda Connect

Sponsor


M a r c i n
Posty: 184
Rejestracja: 21 lut 2018, 13:44
Lokalizacja: Kraków
Samochód: WRX STI 04', Corolla TS 02', Scala 19'
Kontakt:

Re: Problem z Skoda Connect

Post autor: M a r c i n » 14 maja 2020, 12:00

Andrews pisze:
29 lut 2020, 9:45
M a r c i n pisze:
21 sty 2019, 15:08
allbercik pisze:
21 sty 2019, 10:26
Czyli rozumiem że nie mając wykupionej usługi Care aplikacja mobilna jest w zasadzie niepotrzebna bo nic w niej nie zrobię.

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka


Teraz wykupienie samej usługi Care też nic Ci nie da, bo nie zamówiłeś modułu CareConnect z połączeniem alarmowym, z którego korzysta aplikacja do pobierania danych na temat samochodu, jego stanu jak i położenia :)
Marcinie , jako ze jesteś blisko tematu , nie orientujesz się czy nadal jest taka sytuacja że nie można mieć zdalnego dostępu jeśli się nie wykupiło usługi care na początku ? Była by to wada samego Karoqa bo jak patrzyłem nawet w Scali czy Kamiqu dodawana jest usługa care za darmo na rok czyli hardware musi tam być już na pokładzie domyślnie . A nie wiadomo czy można w Karoqu dołożyć coś ( sprzęt ? tylko oprogramowanie ? ) zeby jednak mieć zdalny dostęp ? mam na myśli status samochodu , zamykanie otwieranie itp
Jesli nie wykupiłeś usługi z modułem to nic nie zrobisz. W Kamiq i Scali masz domyślnie moduł OCU2/3 bo był wymagany już w procesie homologacyjnym, i jest konieczny do lokalizowania samochodu i wydawania mu komend. Karoq korzystał z odświeżonej homologacji Ateci więc jeszcze nie potrzebował takiego modułu w standardzie, nawet pomimo roku produkcji 2017+.

Wątpię aby którekolwiek ASO podjęło się dołożenia całej centralki OCU. Za dużo kabli do przekopania i za dużo do rozebrania w aucie, a szanse na działanie nikłe, bo fabryka rozpoznaje auto po numerze VIN i jeśli nie było fabrycznie OCU... To raczej nic to nie da. To tylko czcze gadanie, nie wiem, nie jestem pewien. Tak mi się wydaje.

A zamykanie i otwieranie z aplikacji działa tylko w RM2019+.
Planujesz zakup samochodu?
Zapraszam poza forum 606987746
https://skodakrakow.otomoto.pl/
Dużo dostępnych!
Podkreślam!Każdy z moich postów to wyłącznie moja opinia. Nie jest to oficjalne stanowisko Skody ani salonu w którym pracuję.

Osy4
Posty: 62
Rejestracja: 29 sie 2019, 19:36
Samochód: Karoq 1.6 TDI DSG

Re: Problem z Skoda Connect

Post autor: Osy4 » 18 maja 2020, 23:09

A do RM2020 można dokupić sam dostęp? Ma on już wbudowany moduł w wersji Style?

ODPOWIEDZ